Part 2

Mi wake up to smaddy a shake mi. When mi look pon mi apple watch a just 8am. Mi get 3 hours a sleep and Allia wake me up. Well mi used to it. She annoying morewhile but mi love mi little sister same way. When she wake mi up it's either she bored or hungry. A mi a eh chef inna eh house. She a 18 and nuh wah cook fi herself. She can cook inno but she lazy bad. Mi a bigger chef than her stillz. Everybody and dem mada know dat.

"Morning bro," she said.

"Morning," I said and yawned.

"Mi want breakfast," she said. She too spoiled but a mi alone she have suh mah guh spoil her.

"Alright but mah guh do hygiene first," I said.

She nod and came out of my room a run and hop like kangaroo. Childish but dat nuh bother mi.

Mi guh brush mi teeth and wash mi face before mi guh downstairs to the kitchen. I washed my hands before anything else. Mi mek the food fi her and put it on the dining table. I made her a chicken sandwich with milo tea and put 2 slices of melon on the side with a bunch of grapes. Mi mek coffee and chicken salad fimi self.

"Thanks bro," she said then sat. She said grace then we started to eat.

"A you a do eh dishes when we done inno," I said.

"Okay," she replied.

"And a you a clean up eh kitchen," I added.

"Mi know," she said then shrugged.

I finished eating and went upstairs to have a bath and brush my teeth.

After dat mi put on some clothes and put on bout 3 different cologne. I'm wearing a black psycho bunny shirt with black ripped jeans and white polo slides. Mi put on mi custom chain with mi name pon it then rub some castor oil inna mi hair.

The door bell rang. Allia ago get dat. Mi know seh a Shinae though.

Mi put on mi apple watch then put a gun pon mi waist, tek up mi phone and leave mi room. Mi have 50 grand inna wah bag inna each a mi car dem suh mi nah fi carry nuh money.

Mi guh downstairs and see Allia and Shinae a laugh up wid each other.

"Can get eh joke?" I asked.

"Shinae cup drop and the juice drop back inna eh cup," Allia said laughing.

"Dat deven funny," I shrugged.

"Morning," Shinae greeted me. I walked up to her and wrapped one of my hands around her waist. Mi pull her towards mi then kiss her cheek. Mi let guh and Allia a look pon mi shocked.

"Unu anuh bestfriend?" she asked.

"Yeah," we both replied at the same time.

"If you say so," she said.

"We a guh out today. If anything happen yuh call mi or Damanii," I say to Allia then hug her.

"You a leave money wid mi?" she asked then smiled.

"The fridge and the cabinet dem full," I replied.

"Yes or no Dean?" she asked still smiling.

"Wah 5000$ bill deh pon mi dresser. Yuh can tek it," I said.

"Thanks bro. Bye guys have fun," she run guh upstairs in excitement.

"Bye," Shinae smiled and waved.

We go to the garage. A 5 car mi have inno. Mi nuh know which one fi drive today. Mi have a BMW, crown athlete, audi, mark x and accord. Mi ago give Allia the accord after mi mek she get she driver's license. She can drive already though.