2 : lee minho

2K 254 68
                                    

···

"Lee Minho."

Adını duymasıyla birkaç adım öne gidip selam verme amacıyla eğildi. "Benimle gelin."

Emre uyarak önünden ilerleyen adamı takip etti. Amir olduğunu tahmin ediyordu ve şu anda psikolojisi bozuk olan, daha doğrusu öyle olduğu iddia edilen, hırsızı görmek için nezarethaneye gidiyorlardı.

Minho, sessizliğe bürünen bu soğuk yerden bir an önce ayrılmak istedi. Gerginlikle çenesi titredi ancak boğazını temizleyerek kendine çeki düzen verdi.

Amir parmaklıklar ardındaki herkesin yüzüne bakarak ilerlerken sonunda durdu. Minho'nun bakışları yerde dizlerine sarılarak köşeye çekilen gence yöneldi. Kilit sesiyle başını kaldırarak ikisinin de gözlerinin içine bakmıştı.

"Size bırakıyorum," dedi amir birkaç adım geriye çekilirken. Minho, bu masum görünümlü çocuğun hırsızlık yapacağına inanmak istememiş; içinden bu mu hırsız, diye düşünmeden edememişti.

Nasıl başlayacağını da bilmiyordu. Yutkunup cesaretini toparlarken gence elini uzatmıştı. "Selam," diyebildi kısılan sesiyle.

Başlangıçlar, geleceğin nasıl ilerleyeceğini de belirlerdi. Minho, Jisung üzerinde nasıl bir etki bırakırsa o şekilde devam edeceklerdi. Jisung ile uzun bir serüvenin başlayacağını anlayan Minho kesinlikle kendine güvenmesini sağlamalıydı.

"Adın nedir?" dedi elini tutmayan Jisung'u bileğinden yakalayıp ayağa kaldırırken.

Jisung, hakkında tek bildiği şeyin psikolog olduğu olan adamı kısaca süzüp bakışlarını yüzünde gezdirdi. Ağlamaktan gözleri kızarmıştı ve polisin bıraktığı yara izleri yüzünü süslüyordu.

"Jisung ben, sen kimsin?"

Minho başıyla onaylayıp Jisung, diye geçirdi içinden. "Lee Minho."

Aralarında bir süre sessizlik olduğunda amir artık karışması gerektiğini düşündü. "Sizinle birlikte birkaç güvenlik görevlisi de gelecek," dedi bakışlarıyla Jisung'da oyalanıp. "Ne olur ne olmaz."

Minho başını olumlu anlamda sallayıp Jisung'un bileğini kavrayarak ilerlemeye başladı.

Jisung şimdiden bu adamı sevmişti.

···

İkinci bölümm :"

Umarım iyi gidiyordur 😽

maniac ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin