14

1.2K 77 9
                                    

Selam aşk kuşları bilirim ki kaos biraz erken geldi diye düşünebilirsiniz ama  zaten aşk olmayan bir evlilikti  bölümlerde her ne kadar birbirlerine olan çekimleri güzel bir aşk başlangıcı gibi olsada Ben aralarında bir aşk adı olmadan ayırmak istedim onları. Asafın daha fazla bağlanmaması için.  Burada asıl amacımız baranı mahvetmek. Asafın da ondan bir kalır yanı olmayacak ama.

Halite gelirsek onun hayatına girecek kişi şuan taslaklarda belki finale yakın karşısına birini çıkartıp sizlerin hayal gücüne birakabilirim. Yada ona özel bu seride özel bölümler çıkartabilirim ama yok biz onun aşkını daha içten okumak istiyorum derseniz kısa klasik bir seri yaratabilirim ona. Geç gelebilir başka bir seriye başlayacağım için ikisini yürütmek biraz zor gelebilir.

Neyseeeeem asıl şeye gelelim. Halitimize böyle taşşşaklı beyci bir sememi getireyim. Yoksa güzel bir hanımefendi mi verin bakalım karar.

Bebek beni del eyledi

Yaktı yıktı kül eyledi

Her kapıya kul eyledi

Nenni nenni

Nenni nenni

Nenni nenni

Nenni bebeğim oy

Güneş batmakta iken Asaf arabasını nenesinin kaldığı huzur evinin ilerisinde durdurdu. Yol boyunca duramayan göz yaşları ona bir kaç defa kaza yaşatacak olmuş diğer sürücülerden sesli küfürler almıştı.

Direksiyonu öyle bir sıkıyordu ki parmak boğumları beyazlaştı. Derin nefesler alarak kendini durdurmaya çalışıyordu. İç çekişleri hıçkırıkları.

Yumruğunu kaldırıp direksiyona geçirdi. Devamı da geldi.

Avuç içlerini yumruklarını ardı ardına geçirdi. Ağlayarak bağırarak. Kafasını yasladı koltuğun başlığına. Geçmişin cezasını kendisine çekilecek kadar kötü biri değildi Asaf.

Arabasından seri bir şekilde inip kitledi. Taşlı bahçeden geçip ilk önce ziyaretçiler için olan lavaboyu kullanıp yüzünü yıkadı içeride olan bir çocuk anlamaz gözlerle bakarken. Küçük bir tebessüm bahşetti çocuğa.

Bilgisayar başında olan hemşireye yaklaşıp.

"Hacer Alimoğlu"nu görmek istiyorum. Torunu Asaf ben."

Genç kız bilgisayarda bir kaç işlem yapıp gülümseyerek Asafa döndü.

"Hoşgeldiniz efendim Hacer nenenin odasını değiştirmiştik biz ikinci kat son oda. İyi günler efendim."

"Kolay gelsin."

Adımlarını hızla asansöre yönlendirdi. Şansına ki zemin katta idi. Artık gözleri dayanamıyor. Yeniden akmak için yol gözlüyordu.

Koridorda ki son odaya ulaşıp kapısını açtığı vakit. Göz yaşları özgürlüğüne kavuşmuş gibi döküldü.

"Oğul bu halin ne oldu Asaf ne oldu!?"

"Hepsi bir oyunmuş nene geçmişin cezasını benden kesmek için bir oyunmuş. Berenin abimle kaçması bu berdel hepsi hepsi N-numan ağanın oyunlarıymış."

Asaf koltukta oturan nenesinin dizlerinin dibine çöküp kafasını yasladı ona. Zeminin iğrenç kokan ilaçla silinmiş olması bilene onu rahatsız etmiyordu biline.

Hacer hanım özenle okşadı torunun saçlarını. Ondan başka kimse okşamazdı zaten. Lanet etti ana ve babasına var olup yok gibi yaşadıkları için.

Berdel'mi BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin