Bölüm yazamayacak kadar soğudum ya lan kendi yazdığımdan.
Bugün isyan günü bu gün intikam günü bu gün milletin ağzına sıçma gün-. Her neyse.
Sabahın köründe daha kargalar kendi boklarını tıktıklamadan. Uyandırılmıştım. Kim tarafından tabii ki anam değil sezercik üst üste üç defa aramış yatak aşkımın içine sıçmıştı. Ben bu kadar kasmıyorum amına koyayım ya!!!
Tamam bir ihaleye gireceğiz ama sadece alıyor gibi yapıp sonra adamlara gerçekleri sunacağız ve böylece gerçekleri göremeyen baran görecek ve göt gibi kalacaktı.
Umarım ihaleler götüne götüne girerde oturmaz hale gelirsin inşallah. Siktiğimin Aslanbeyi.
İhale için klâsik bir takım elbise geçirdim üstüme kokularımı sıkıp güneş kremi yüzüme ve boynuma olacak şekilde sürüp yedirmeye başladım. Ellerimi de nemlendirici krem ile bulayıp aynada kendime maşallahlar çekerken abim odama girdi. Takım elbisesi üstünde ama saçını daha yapılmamış uyku mağduru bir şekilde bana bakıyordu.
"Kahvaltı."
"Geliyorum." .
Boş boş odanın içine baktı bir süre. Tebessüm edip yatağıma oturdum. Elimle yan tarafımı patpatlayıp yanıma çağırdım.
Yatağımın yan tarafı çökerken. Dizimin üstüne başını yasladı. Saçlarını hafif hafif baskı uygulayarak geriye doğru tarıyordum. Derin nefesler alarak konuştu.
"B-beren, ne yapacağımı bilmiyorum Asaf."
Titrek sesi ile iç çekti. Ne diyeceğimi bende bilmiyorum.
"Nasıl öğrendin?"
Kollarını belime sarıp yüzünü karnıma gömdü.
"Bir kaç kez gizlice telefon görüşmesi yaptığını gördüm. Ailesi ile görüşüyor diye düşündüm. Sonra mesajları gördüm. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Asaf sonra aklıma sen geldin ne olacak dedim ne yapacağız dedim aklım durmuştu. "
İkimiz de birer nefes bıraktık dışarıya. Nefeslerim bilene yetmiyordu boğuyordu.
"Hamile Asaf daha bir haftalık ne yapacağımı nasıl anne baba olacağımı bilmiyorum."
Kafamı yukarı kaldırarak derin bir nefes aldım. Ellerim abimin sarıya çalan saçları arasında gezdirip yüzünün yan profilini izledim bir süre.
"Bereni seviyorsun."
"Seviyorum."
Dağınık saçlarını tutam tutam düzelttim.
"Git al karını o zaman abi."
Derince soluklandı.
"Öyle bir şey yaparsam sana ihanet edeceğim."
Alaycı bir gülüş tınısı çıktı ağzımdan.
"Bu benim meselem. Şayet bana edebileceğiniz bütün ihanetleri ettiniz. Bu koymaz bana merak etme."
Elini koyduğu bacağımı hafifçe sıktı.
"Özür-"
Saçlarından elimi çektim ellerimi geriye yerleştirip destek alarak yaslandım arkama.
"Özrünüz bir şey değiştirmiyor. Sadece sizi affetmeye çabalıyorum. Yapmamalıyım ama yapıyorum çünkü benim sizden başka kimsem yok."
Bakışlarımı ondan çekip gardırop aynasına diktim. Gerçekten belirli bir yerden sonra ailemden başka kimsem yoktu. Onlar bilene yoktu. Bir avutma yada boşluğu doldurmak değildi. Babaannem gittiğin de tamamen kimsesiz kalacaktım belki de. O da herkes gibi hatalıydı. Geçmişi bana anlatmak yerine kaybolmayı yeyledi. Annem, babam ve abim ise çözümü onlardan nefret etmemi sağlayacak şeyde bulmuştu. Şiddet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel'mi BxB
Teen FictionAsaf yeşim küçüklüğünde kovulduğu konaktan abisinin ölüme gitmemesi için geri dönmüştü.