23

481 41 8
                                    


Baran soluğunu ciğerini siktim bu bölümde
.
.
.
.
.
.
.
...

Kafasında ki derin acı ile kendisini tekrar arabasının yanında bulmuştu. En son hatırladığı depo gibi bir yere götürüldüğü saatlerce yumruk ve tekme yediğini hatırlıyordu. Sonra boynuna saplanan iğneyi şimdi kendisine arabanın camından bakıyordu.

Dağılmış yüzü, başından ensesinden tişört yakalarına doğru akmış olan kuru kanı. Her nefes alışında hareket edişinde batan göğüs kafesi aklına tek bir kişiyi getiriyordu. Baran Aslanbey.

İlk kan dökülmüştü. Asaf içinde olan yangınla arabasının anahtarını yeşilliklerin arasında hiddetle aramaya başladı.
.
.
.
.
.
.

Sezer sertçe evine geldiği adamın kapısını çalıyordu. Zil sesine ardından kapıya sertçe yumruğunu vuruyordu.
"Beni bu kadar özlediğini düşünmüyordum." Sezer elinin içiyle Alparslanı içeri itti ardından kapının çarpması ile kapanmasını sağladı.

"Sana ben bir gün sonra geleceğiz dedim. Nasıl ben olmadan bitirirsin sen!" Alparslan alın bölgesini ovaladı dudaklarından bir üfleme çıktı. Sezer bazen sinirlerini hoplatıyordu.
"Adamın o kadar inatçı ki yavrum laf dinlemiyor."

"Ya öyleyse beni öne sürerek teklifi kabul etmeyecektin iki Osmanlı tablosuna iş bitirmek ne lan ne! Hayır diyorum ki beni dinle yo-"  Sezer belinde ki parlak kemerden çekilip göğsünün Alparslana yaslanması ile sözü kesilmişti. Alparslan gülümseyerek sezerin sarıya çalan saçlarını parmağı ile geriye attı.

"Olaya o kadar takılmışsın kiiii" dedi son kelimesini uzatarak. "Sana yavrum dediğim için kızmadın bile." Sezer dudaklarını birbirine bastırıp omuz salladı. "Ona insan içinde dediğin için kızıyorum." Alparslan cilveli gibi gelen tepki ile sezerin dudaklarına odaklanmış öpecek iken dudaklarına kapanan el ile göz devirdi. Konuşmak için ağzında ki eli çekip ofladı.

"Eski karın seni ayarttığımı düşünüyor kuzum. Yine işlettiğimiz otele geldi bugün." Sezer göz yumdu sinirle soluklandı. "Onun için değil o aldattıktan sonra bir erkekle beraber olduğum için darlıyor seni. Ayrıca beni aldattığını kanıtlayan videoyu mahkeme sunup nafaka alamadığı ve çiğdeme ulaşamadığı için kuduruyor."

"Çiğdemin yine de bir anneye ihtiyacı var. Çatma öyle sarı kaşlarını gülüm." Sezer saçlarını düzeltip koltuğa oturdu. "Kızım öyle bir kadının anneliğine ihtiyacı yok. Onu görmek bile istemiyor. Düşünebiliyor musun çiğdem ile birlikte gidiyormuş o adamın yanına?" Sezer elini Alparslan saçlarına atıp okşadı. "Hem o seninle daha mutlu." 

Ayda bir olan olası bir öpüşmeyi de tam dudaklar birleşecekken gelen telefon çağrısı üzerine başlamadan bitmişti. Havaya uçuşan Alparslan küfürüde.
Telefonda söylenenleri duyması ile yüzü bozulurken Alparslana döndü.

"Asaf dün akşamdan beri kayıpmış. Abisi onu baranın konağına yara bere içinde gittiğini görmüş." Sezer toparlanıp kapıya giderken Alparslan düşündüğü tek şey baranın bir şey yapmamış olmasıydı. Umarım baran yapmamıştı.
.
.
.
.
.

Asaf yolun ortasında durdurduğu arabadan inip avlunun kapısını itti. Gürültü ile gelen korumalar ile silahını çıkarttı.  Beş silah ona doğrultulup tetikte beklerken. Kendisi tek tabanca tek kurşunlaydı.

Berdel'mi BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin