40. Bölüm MELEĞİN AYNADAKİ YANSIMASI...

3.4K 214 104
                                    

Merhaba ATEŞ VE BUZ ailesi...

Lütfen kitabımızı arkadaşlarınıza önerin ve önceki beğenmediğiniz bölümleri yıldıza basarak beğenin çok mutlu olurum.

Sosyal medyalarınızda ATEŞ VE BUZ etiketiyle paylaşırsanız çok sevinirim.

Tiktok ve instagram hesabımdan bana destek olur musunuz?

LÜTFEN BÖLÜMÜ BEĞENMEDEN GEÇMEYİN.

Yorumlarınızı her zaman cevaplıyorum bu yüzden bol bol yorum yapabilirsiniz.

Bir önceki bölümde Deniz'in, Poyraz'a çok yüklendiğini söylemişsiniz. Ama kendinizi Deniz'in yerine koyarak düşünün olayları.

Küçüklüğünden beri Füsun'un sonra Sanem'in sürekli psikolojik baskısına maruz kalmış. Sonra bebeğini zorla aldılar aynı gün babası öldü. En kötüsü de bunları kimseye söyleyemedi ilk başlarda. Nasıl bir psikoloji olduğunu anlayamazsınız. O yüzden Deniz'ime çok yüklenmeyin.

Daha sonra küçüklüklükten beri deli gibi aşık olduğu adam ona innamadı, sadakatsizlikle suçladı. Sadece Kuzey değil hiç kimse onunla konuşmadı, dinlemedi ve görüşmedi.

Poyraz bile hastanede Sanem'i duymasaydı inanmayacaktı Deniz'e.

Bu hikaye aslında Deniz'in hikayesi... Ne Kuzey, ne Poyraz ne de bir başkasının değil. Sadece Deniz'in çocuklarıyla olan bağını, acılarını konu alan bir kitap.

Poyraz'ı tabi ki harcamam Deniz ve çocuklar için çok çabaladı. Yaptığı şeyle de hergün Deniz'in yüzüne bakarak yüzleşti. Oralara sonraki bölümlerde geleceğim zaten.

Gelelim Deniz'e... Herkesin kendine göre bir yükü var bu dünyada. Deniz'in yaşadıkları onun psikolojisini çökertmiş bir durumda. Sevdiği herkesi bir anda kaybetti. Kimse ona inanmadı. Hamileyken ağır antidepresan kullanamadığı için her şeyle tek tek yüzleşmek zorunda kaldı.

Yani Deniz bazen dengesiz hale bürünebilir. Kitabı yazma amacım da bu zaten. Ben kitaplarda kusursuz bir insan yaratarak sizi gerçek dünyadan soyutlamak istemiyorum. Kitap da olsa karakterin bir kusuru olmalı bence.

Her neyse çok konuştum. Kafanıza takılan şeyler varsa yorumlara yazın konuşalım. Dedikodu yapalım.

BEĞENİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ.

YILDIZA basarsanız dileğiniz kabul oluyormuş.

Medya: Deniz ve Poyraz

Medya: Deniz ve Poyraz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Poyrazla telaşla arka bahçeye doğru ilerlediğimizde sesler ve çığlıklar daha da yükselmeye başladı. "KİMSE KARIŞMASIN! KARIŞMA GÜNEY!" Kuzey'in sesi yükseldiğinde tedirginliğim arttı. Arka bahçedeki büyük ateş dikkatimi çektiğinde, tüm ev halkı Kuzey'in öfkesinin içinde kül olmaya hazır gibiydik.

ATEŞ VE BUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin