1. Konec školy

1.2K 38 3
                                    

Pohled Kate

,,Tati, nemáš tu někde technické poznámky o Red bullu?" křičela jsem z pokoje na tátu aby mě slyšel. ,,Kate, někde tu budou, koukni se prosím tě ke mě do pracovny" křičel na mě zpátky a já běžela k němu do pracovny. Vždycky tu má takový bordel. Prolezla jsem troje desky a konečně jsem našla to co jsem potřebovala. Běžela jsem po schodech dolů jen v tričku na spaní protože už bylo pozdě ,,Tati mohu si to na chvilku půjčit?" koukla jsem se na něj abych viděla jeho reakci a vedle něho seděl Max. Panebože jsem tu jen v tričku, to si ze mě dělá srandu že mi nic neřekl. ,,Ahoj Maxi" zamávala jsem a deskami jsem si zakrývala tělo. ,,Ahoj Kitty" odpověděl. Takhle mi říká od doby co se známe. ,,Už je to 5 let Maxi a ty jsi mi pořád neřekl Kate" smála jsem se na něj. ,,Tohle je to co potřebuješ?" zeptal se táta a já kývla hlavou. ,,Dobře půjč si to, ale pak to vrať" řekl. A já běžela zase do svého pokoje. Ježiš to by byl průšvih kdyby zjistil že to potřebuju na závěrečnou práci do školy. Zalezla jsem si do postele a otevřela svůj notebook. Vedle na postel jsem si dala desky a přemáhala se na to abych to vůbec dokončila, protože to musím odevzdat zítra.

Konečně jsem to vše dodělala. Vše hezky a přehledně v tabulkách. Všimla jsem si v tátově deskách pár údajů co mi neseděli a tak jsem si udělala ještě jeden soubor kde jsem to vše opravila. ,,Konečně můžu jít spát" prohlásila jsem a šla jsem vrátit desky. Táta byl zrovna v kanceláři. ,,Tati všimla jsem si v těch deskách nějakých technických nedostatků, nevím jestli se mi to jen zdá ale je to 5-6. stránka, napsala jsem ti tam poznámky tak se na to koukni". ,,To je nějaká hloupost, dělali to špičkový technici, ale podívám se" odpověděl mi a já se šla umýt a spát.

Ráno jsem vstala a zabalila si notebook s prací do školy. Je to hrozný být holka na vysoký Technický škole. Hodila jsem na sebe tepláky a mikinu a seběhla dolů po schodech. ,,Mladá dámo, počkej chvilku"  řekl táta když viděl že jdu kolem něho ven. ,,Copak potřebuješ tati?" zeptala jsem se. ,,S těmi výpočty jsi měla pravdu, vezmu to do práce a řeknu jim ať to opraví." řekl hrdě. ,,Potřebuješ ještě něco? Opravdu pospíchám." řekla jsem protože už teď to mám jen tak tak. ,,Mazej" řekl a usmál se. Rychle jsem vyběhla ven, nasedla do auta a jela do školy. Už jsem byla skoro před školou a koukla jsem se na hodinky ,,Ježiši jdu pozdě!" vykřikla jsem v autě a zrychlila. U školy jsem zaparkovala a rychle zaběhla do budovy, zamířila jsem rovnou do přednáškové místnosti. 

Vrazila jsem dovnitř ,,Omlouvám se že jdu pozdě". ,,Zrovna jste na řadě tak tu prosím zůstaňte" řekl předseda komise, který má posoudit mojí práci. Zašla jsem za pult, zapojila notebook na promítání a začala ,,Dobrý den komise, jmenuji se Kate Horner a tohle jsou moje technické poznatky k Red Bull racing F1" porota hned byla zaujala tím že ví kdo je můj táta. Přednášela jsem o tom čím se Red Bull jako takový zaobírá a kam směřuje v technickém vývoji. Dalši slide byl oskenovaný původní dokument s chybami, které jsem jim ukázala a pak je před nimi opravila. Moje přednáška už byla u konce a tak jsem se s nimi rozloučila a odpojila počítač. ,,Moment slečno Horner" zastavila mě komise když jsem chtěla odejít ,,Vaše prezentace byla opravdu působivá a dokázala jste najít technické chybu vysokého levelu, proto jsme se rozhodli že titul získáte už teď, gratulujeme". Hrdě jsem se narovnala poděkovala jim a vyběhla ven z místnosti.

Musím to zavolat tátovi. Vyndala jsem telefon z kapsy a vytočila tátovo číslo. ,,Copak, stalo se něco?" řekl když to zvedl. ,,Tati musím ti něco říct, kde teď jsi" zeptala jsem se ho nadšeně. Jsme s Maxem v tělocvičně". ,,Dobře hned jsem tam" řekla jsem a zavěsila. Šla jsem si dát věci do auta. Zkontrolovala jsem jestli mám všechno a nasedla do auta. Nastartovala jsem a jela k tělocvičně. ,,Dobrý den slečno Horner" ozvalo se z recepce když jsem vešla dovnitř a já kývla. Šla jsem se do tělocvičny převléknout do cvičebního. Přišla jsem do tělocvičny a pozdravila Maxe, tátu a Maxova trenéra. ,,Tak copak se děje?" zeptal se táta, když viděl že se směji od ucha k uchu. ,,Tati, mám to, mám ten technický titul" zaječela jsem radostí a táta s Maxem mě hned oba naráz obejmuli. ,,Jsem na tebe pyšný" řekl táta ,,máš už nějakou práci?" dodal. ,,Ne tati nemám, proč" zeptala jsem se. ,,Tak teď už máš, od zítra nastupuješ jako Maxův technik"  řekl mi a já vytříštila oči.

,,Jak jako od zítra nastupuju jako co....."  zakoktala jsem se, Max ke mě přišel obejmul mě a řekl ,,Tak vítej v týmu". Byl hrozně zpocený a smrděl ,,Fuj jdi ode mě" řekla jsem a on se začal smát. ,,To je vůně chlapa" řekl táta. ,,No tak jestli takhle smrdí každý chlap tak se nedivím že jsem ještě žádného neměla" řekla jsem a začali jsem se všichni smát. Dala jsem si pár cviků s Maxem, protože teď budu muset začít cvičit pravidelně. Táta nás s Maxem pozval na večeři aby jsme to společně oslavili. ,,To tě teď jako budu muset poslouchat?" zeptal se mě Max a naklonil se ze zadního sedadla dopředu. ,,Budeš muset"  začala jsem se smát a užívala si toho že ten velitel teď budu já. 

Přijeli jsme k restauraci, vystoupili a našli volný stůl. ,,Zítra máš velký den, odlétáme ráno, takže ne že budeš pít moc alkoholu" řekl táta. ,,Prosimtě za koho mě máš" řekla jsem mu a on se podíval na Maxe ,,Ty taky nepij, znáš se jak to dopadá" řekl táta a já si vzpomněla na opilého Maxe v letadle, když jsme se vraceli z vyhraného závodu. Musela jsem se hrozně smát. Musela jsem okamžitě najít tu fotku co jsem z toho dne měla a ukázala jsem jí Maxovi s výbuchem smíchu, ale jemu to vtipné nepřišlo.

 Musela jsem okamžitě najít tu fotku co jsem z toho dne měla a ukázala jsem jí Maxovi s výbuchem smíchu, ale jemu to vtipné nepřišlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Táta pro nás objednal to nejlepší jídlo a pití. Chvilku jsme se bavili o Red Bullu a o tom jaká bude náplň mé práce a co vše si s sebou musím zabalit. Po tom co jsme dojedli jsme Maxe odvezli domu a já a tátou jsme jeli k nám domů. Vyběhla jsem schody do pokoje a začala si balit všechny důležité věci co jsem potřebovala. Tu noc to bylo poprvé co jsem šla brzo spát abych nic nepropásla a nezaspala.

Lando Norris - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat