Pohled Kate
Docela se mi líbilo jak Lando žárlil, šlo vidět že zřejmě cítí to samé co já. Carlos mi vzal kufr a všichni jsme pomalu vešli dovnitř, kde už čekal zbytek. Pomalu jsem se rozhlédla po velkém obýváku spojeným s kuchyní a viděla jsem Lewise, který zrovna koukal s Georgem a Pierrem na fotbal. O kousek dál byl v kuchyni Yuki, Fernando a u stolu seděli Kevin a Sergio. Zbytek se asi nemohl dostavit nebo už něco měli. Všichni jsme se pozdravili a šli jsme zjistit jaké pokoje na nás ještě zbyli. Bohužel mi Dannym a Charlesem byl přidělen pokoj mezi Carlosem a Landem, šlo vidět že si to kluci užívají a budou mi tu tvořit samé dobré a příjemné situace. No byla jsem velice nadšená co si budeme, jsem si totiž na 100% jistá že se mi bude pokoušet Lando dostat do pokoje takže jsem si hned od Micka vyžádala klíč abych předešla nějakému maléru. Narovinu jsme mu totiž vysvětlila v jaké jsem situaci a on to v klidu přijal a řekl že to stejně tušil a že si všichni myslí že buď skončím s Landem nebo Carlosem, Lewis si prý s Charlesem dokonce vsadil na to kdo to bude. Musela jsem se hned smát když jsem to slyšela.
Po tom co jsem se šla převléknout do tepláků a tílka jsem se šla připojit k Lewisovi, Georgovi a Pierrovi, protože hrál můj oblíbený tým PSG. ,,Takže ty jsi se vsadil?" řekla jsem s klidem a koukala na Lewise. Pierre s Georgem se hned začali smát protože moc dobře věděli o co jde. ,,Vsadil no, támhle s červeným trpaslíkem" a ukázal na Charlese, který stál za námi za sedačkou. Ten se začal hned červenat. ,,Jo tak proto mám pokoj mezi Carlosem a Landem" řekla jsem a smála se u toho. ,,Počkat oni tě jako takhle předhodili?" začal se smát Pierre a koukal na Charlese. ,,Jo. Je mi jasný o co jim šlo, ale já mám klíč od pokoje" odpověděla jsem a usmála se. Charles zvedl obočí a šel za Mickem, bylo mi jasný že zkusí vyžebrat klíč pro Carlose. Celá ta situace byla hrozně vtipná protože jsem byla opravdu lovná zvěř a Danny za tohle dostane za uši.
Po chvilce za mnou přišel Carlos ,,Mohli by jsme si promluvit někde stranou" řekl mi a já mu na to kývla. Už byl konec zápasu takže bych se stejně nudila. Vyšli jsme ven z chaty a šli se projít kolem rybníka. ,,Co jsi mi chtěl říct?" zeptala jsem se ho rovnou, protože se mnou nechtěl být sám jen tak. ,,Ty chodíš s Landem?" zeptal se mě a držel se u toho za hlavu. ,,Ne nechodím" odpověděla jsem mu a on se na mě hned usmál. ,,Co kdyby jsme se šli zítra někam projít jen my dva" řekl a já si představila scénu jak z hororu, protože jsme uprostřed lesa a já zas tak dobře Carlose neznám, ale Danny ano, jezdili spolu ještě před Maxem za Red Bull takže bych se mohla zeptat jeho. Nakonec po menší chvilce přemýšlení jsem souhlasila. Sem tam když jsme se v tichosti procházeli, musela jsem se na něj párkrát podívat. Byl to fakt kus chlapa. Oproti Landovi byl obrovský. Měl hrozně velké ruce a ty jeho rozcuchané vlasy které mu furt padaly do obličeje mě pořád znervózňovaly.
Došli jsme zpátky k chatě a vešli dovnitř. Ozval se Daniel přes celou místnost ,,Lidi co kdyby jsme se dneska napili, udělali si nějaké maso a tak". Všichni jsme samozřejmě souhlasili protože přesně to potřebujeme. Odpočinout si a relaxovat, užít si nějakou srandu a načerpat čerstvý vzduch. Jako žena co rozumí vaření jsem tedy s Mickem zajela do obchodu pro nějaký alkohol, který si kluci řekli a jídlo, což znamená brambůrky a zelenina s masem a pečivem. Taky jsme vzali nějakou snídani na další den protože jak znám chlapy zítra budou mít pěknou kocovinu. Vrátili jsme se na chatu s plným kufrem jídla. Kluci nám hned vyběhli pomoct. Nanosili jsme to všechno dovnitř a Daniel s Lewisem zatím pracovali na playlistu společně s Landem. Všimla jsem si že je nás o jednoho navíc. ,,Ahoj Kate" řekl Alex. Pozdravila jsem ho obejmutím. ,,Přijel jsem trochu pozdě promiň Micku" řekl a koukal se na Micka, který stál vedle mě. ,,Budeme něco grilovat jo?" zeptal se a koukal na ostatní jak vyndavají tašky s jídlem. ,,Ano chceš se nějak zapojit?" řekla jsem mu a jemu ze rozzářili oči ,,Beru si grill".
Všichni šli ven připravit sezení a grill, zatím co já, Yuki a Pierre jsme připravovali maso. ,,Kluci co si myslíte o tom že se tu chlapy sází o to s kým budu chodit" zeptala jsem se zvědavě. ,,Já jsem jim hned říkal ať to nedělají, hlavně jsi Christianova dcera a on je taky náš nadřízený. Jako je jasný že máš právo si rozhodovat o tom s kým budeš, ale zároveň děláš pro Red Bull a tak ti tvou situaci vůbec nezávidím" řekl Pierre a koukal mi při tom upřímně do očí. ,,Já je mám oba rád, jak Carlose tak Landa, podle mě jsi měla chodit s Dannym protože si fakt rozumíte, ale to jak se Lewis s Charlesem vsadili není určitě nic příjemného" řekl Yuki. ,,Upřímně mě tímhle kluci trochu zklamali. Mám momentálně blíž k Landovi, ale zároveň jsem neměla šanci se s Carlosem tolik poznat, ale bojím se zase že přijdu o práci" odpověděla jsem oběma na to co řekli. ,,Jasný no, jak sem řekl, nechtěl bych být v tvé kůži" řek Pierre a dokončovali jsme jídlo. Koukla jsem se přes otevřené skleněné dveře na verandu kde seděli kluci a všimla jsem si že nás všichni pozorují. ,,Na co čumíte" řekl Pierre když jsem do něj strkla a by se podíval. Daniel na nás zvedl prostředníček a já se začala smát.
Donesli jsme připravené maso ven a Alex se hned ujal grilu. Naskládal na něj maso a pár klobásek co jsme koupili. Všichni jsme si nalili něco na co jsme zrovna měli chuť, já jsem volbu mého drinku nechala na Danielovi, protože má na tohle dobrý vkus.
Lando vzal notebook a připojil ho k bedýnkám, postil hudbu kterou s Lewisem a Dannym vybrali a všichni jsme se začali bavit. Už se začalo stmívat a všichni jsme se úžasně bavili. Bylo super takhle vypnout. Mick rozdělal ohniště a všichni jsme si sedli na dřevěné lavičky okolo. ,,Co takhle zahrát si pravda nebo úkol" řekl Charles a všichni jsme souhlasili. ,,Dobře začnu" řekl a koukl se na mě. ,,Pravda nebo úkol" zeptal se. ,,Úkol" řekla jsem aby jsme začali lépe než otázkami. ,,Dobře, Vyber si jednoho z nás kdo se ti líbí nejvíc vzhledově a dej mu pusu" řekl a začal se smát. ,,Děláš si srandu že ano" řekla jsem a začala se smát protože jsem věděla o co mu jde a že bude Lando naštvaný. ,,Ne nedělám si srandu, jdi a udělej to" řekl a překřížil ruce přes hruď. Vstala jsem z lavičky a šla ke Carlosovi a políbila ho, ten mě ale přitáhl a dal do toho vášeň, než se to zvrtne tak sem přestala a šla si sednout, Charles se podíval na Lewise a řekl ,,Vidíš já ti to říkal". Po tom co jsem splnila svůj úkol byla řada na mě. Koukla jsem se na Landa a řekla ,,Pravda nebo úkol" a on odpověděl ,,Pravda". ,,Byl by jsi se mnou i kdyby jsi kvůli tomu měl přijít o práci?" řekla jsem a všichni zvážnili a čekali na Landovo odpověď. ,,Nechci přijít o práci, která mě naplňuje" řekl a já se dost naštvala, protože jsem zvažovala že bych té své kvůli němu klidně nechala.
Začala jsem se zvedat a začali mi téct slzy ,,Děje se něco?" ozval se vedle mě Daniel. Já mu odpověděla nahlas ,,Ano děje, já přemýšlela že bych se na svojí kariéru kvůli němu vykašlala, ale teď jsi mi potvrdil že si jiný než jsem si myslela" řekla jsem a koukala Landovi do očí. Sebrala jsem se a odešla jsem dovnitř ,,Tak pánové zábava je asi u konce, já jdu vyléčit tu zlomenou duši vedle" řekl Daniel a šel za mnou. ,,Zlato to jsem od něj opravdu nečekal" řekl Daniel a pevně mě obejmul. ,,Já tu s ním být nechci, hrozně mě zklamal" řekla jsem a brečela u toho. Za chvilku přišlo víc lidí. Cítila jsem že mě objímá více lidí a když jsem viděla že kolem nás stojí Pierre, Yuki a Fernando a drží mě, bylo mi dobře protože jsem viděla že při mě stojí. Slyšela jsem jak se venku někdo hádá tak jsem se vyklonila abych se podívala a viděla jsem jak Carlos stojí nad Landem a máchá rukama.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.