Pohled Kate
,,Kate, přijď do loby, musíme vyrazit ať nepřijdeme pozdě" cinkla mi zpráva od táty. Vyrazili jsme tedy s Danielem na recepci. Zjistila jsem že bude u prohlášení taky, protože ho tam táta jako mého nejlepšího přítele pozval. ,,Ahoj Danieli" řekl táta když ho viděl a šel ho poplácat po zádech. Nečekal tam na nás sám, byl tam s ním Max a Sergio. Ty se s ním taky pozdravili a vyrazili jsme ven kde už na nás čekala ta samá dodávka jako na letišti. Nasedli jsme dovnitř a já musela podepsat pár papírů a stvrdit tím že jsem členem Red Bullu.
Dojeli jsme do media budovy u trati a já začala být nervózní, protože jsem věděla že tam bude hodně lidí co se mě budou ptát na vše možné. Určitě se budou ptát na mě a na Daniela po tom co mi 100% projeli celý Instagram. Nejistě jsem vystoupila a vzala si všechny věci co jsem potřebovala ,,To bude dobrý" řekl Daniel a chytl mě za ramena. Šli jsme pomalu do budovy a už před ní nás všechny fotili a ptali se nás na různé otázky. Rozdali jsme pár kartiček a podpisů a šli jsme dovnitř. Konference byla vždycky ve druhém patře v zasedací místnosti. Došli jsme tam a uvnitř už bylo spoustu novinářů. Koukla jsem se směrem k menšímu podiu, kde stálo pět mikrofonů, pro každého jedem. Každý jsme si vybrali kde budeme stát, táta stál uprostřed, vedle něj já a z druhé strany Max, vedle mě Daniel a vedle Maxe Sergio. Tiskový mluvčí řekl ,,Zahajuji tímto konferenci" a novináři nám začali pokládat otázky.
N(novinář): ,,Pane Hornere, jste na svou dceru hrdý?"
T(táta): ,,Ano, moje dcera prokázala že si místo v našem týmu zaslouží, jsem na ní více než hrdý"
N: ,,Kate, Co říkáte na to že budete v jednom týmu se svým dlouholetým přítelem a svým otcem"
J(já): ,,S Maxem už se známe dlouhá léta co je v Red Bullu a táta je moje nejbližší rodina, troufám si proto 100% potvrdit to že nám to bude fungovat"
N: ,,Maxi, co říkáte na to že teď uslyšíte ve sluchátkách dost často hlas Kate? Jak berete to že bude vaše nadřízená?" řekl klidně a usmíval se
M(Max): ,,Její hlas jsem do teď slyšel skoro každý den a tak s tím nebudu mít ani teď problém. S Kate jsme přátelé a tak to i zůstane, nechci rozlišovat nějaké pozice, všichni jsme rodina"
N: ,,Danieli, z Instagramu Kate jde vidět že k sobě máte docela blízko? Nelitujete teď odchodu do McLarenu?"
D(Daniel): ,,Já a Kate se známe opravdu dost dlouho, troufám si jí označit jako svojí nejlepší kamarádku, přece jen teď budu trochu žárlit na Maxe" řekl a usmál se na mě.
Následovalo pár dalších otázek a konference byla ukončená.
,,Dám ti pracovní věci a půjdeme na trať, Maxi ty budeš chvilku jezdit ať Kate vidí jak to tu chodí, musíme jí připravit na zítřejší trénink" řekl táta a šli jsme do našeho boxu. ,,Kate pojď se mnou" řekl táta. Zašli jsme dozadu do zázemí a táta mi ukázal mou skříňku kde jsem měla připravené věci na převlečení. ,,Tohle si oblékni a přijď si pro sluchátka" řekl a odešel. Vytáhla jsem ze skříně modré kalhoty, tričku a bundu Red Bullu. Zašla jsem na záchod se převléknout. Když už jsem byla převlečená dala jsem si věci do skříňky a zamkla jí. Vyšla jsem ze zázemí a tam už na mě čekal táta ,,Tady máš sluchátka, teď ti představím naše mechaniky". Stoupnul si před garáž a řekl ,,Tohle je moje dcera Kate, teď je to vaše nadřízená, chovejte se k ní slušně a žádné laškování" podotknul a já se chytla za hlavu, protože mi to přišlo trapné. Všichni mi přišli potřást rukou a pozdravit mě.
Nasadila jsem si sluchátka a uklidila se ke straně abych vše viděla a zároveň byla po ruce. Max vyjel na trať a já na obrazovce pozorovala údaje o monopostu a dělala si poznámky do telefonu každé kolo které odjel. Počítala jsem jak dlouho trvá pit a kdo z kluků je na které pozici. Po tom co Max odjezdil 10 testovacích kol ho táta zavolal zpátky do boxu. ,,Máš všechny údaje co jsi potřebovala?" zeptal se mě táta. ,,Ano mám všechno co jsem potřebovala" odpověděla jsem a on se na mě hrdě podíval. ,,Zítra už to bude na ostro tak si připrav nějaké taktiky" řekl mi. A já kývla a sundala si sluchátka. V boxu jsem strávila další dvě hodiny abych měla vše připravené na zítra, zatím co všichni z našeho týmu už byli pryč, pár týmů ještě něco dělali ve svých boxech.
Seděla jsem v boxe u stolku kde jsem měla svůj notebook a zadávala jsem do něj údaje. Měla jsem na stole mobil a na něm puštěnou hudbu aby mi práce rychleji ubíhala. Najednou jsem uslyšela jak jde někdo k boxu a otočila jsem se. ,,Tohle je můj nový parťák" řekl Daniel, nešel totiž sám. Stál tam vysoký kudrnatý kluk, byl o něco menší než Danny. Vyzařovala z něho taková zajímavá energie. ,,Tohle je Lando" řekl a Dannyho kolega ke mě přišel a podal mi ruku. ,,Kate" řekla jsem a potřásla mu rukou. ,,Kate je moje nejlepší kamarádka" řekl Landovi a já se usmála. ,,Takže ty jsi ta nová posila v Red Bullu?" zeptal se mě Lando. ,,Ano" odpověděla jsem. ,,Je to Christianova dcera" řekl Danny a Landovi ztuhnul úsměv a koukl se na něj. ,,Nebo já tě nekousnu" řekla jsem Landovi a ten se usmál a chytl se za hlavu.
Daniel s Landem mi chvilku dělali společnost. Když už jsem měla práci konečně hotovou řekla jsem klukům ať na mě počkají venku. Šla jsem si schovat notebook a převléknout se. Vypnula jsem všechny přístroje, ujistila se že vše je tak jak má a zamkla jsem box. ,,Tak jsem tu, omlouvám se že jste museli čekat" omluvila jsem se klukům. ,,V pohodě, nechceš se jít pak s námi někam najíst?" zeptal se Danny. ,,Jo můžeme, ale musím si jít dát sprchu a převléknout se" odpověděla jsem mu. ,,Jasný my tě vyzvedneme" řekl a oba se na mě usmáli. Kluci odešli a já zamířila na pokoj do hotelu, byl kousek takže jsem tam došla pěšky a aspoň jsem omrkla okolí. Zkontrolovala jsem telefon a bylo tam spoustu upozornění, najednou jsem měla pod fotkami tolik lajků a komentářů. Koukla jsem se na číslo sledujících a už tam bylo 120k. Byla jsem v šoku, protože jsem byla zvyklá že mi nikdo nevěnoval pozornost i přesto že jsem byla dcera Christiana Hornera.
Došla jsem na pokoj a hodila na sebe tepláky s tílkem protože v Qataru bylo hodně teplo. ,,Jsi redy?" cinkla mi zpráva od Dannyho. ,,Ano jsem, kde jste?" odpověděla jsem. ,,Za dveřmi". Šla jsem tak klukům otevřít dveře. ,,Ahoj bobku" řekl Danny když jsem otevřela. ,,No nazdar" odpověděla jsem mu a obejmula ho. ,,Ahoj Kate" řekl Lando a já kývla. ,,Pojďte dovnitř ještě se musím namalovat" řekla jsem a ustoupila od dveří aby mohli vejít dovnitř. Kluci se posadili na gauč který byl před postelí a já jsem si donesla taštičku na makeup a sedla si naproti nim ke stolu na sem. ,,Nemusíš se malovat, vždyť jsi krásná i takhle" ozval se Daniel a Lando ho potvrdil kývnutím. ,,Dej pokoj" usmála jsem se na ně a pokračovala. Kluci se o něčem bavili a já se soustředila na makeup. ,,Ta je tvoje?" zeptal se Lando a ukázal na jezdeckou helmu za mnou na poličce. ,,Jo, jezdila jsem motokáry a dole v garáži mám svojí krásku" usmála jsem se na něj. ,,Kráskou myslí motorku" řekl Danny a podíval se na Landa. Ten vypadal mile překvapený. Daniel mezi tím našel fotku kterou fotil aby Landovi ukázal že nekecá.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanficDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.