18. Ruleta na slepo

595 25 3
                                    

Pohled Kate

Uklidila jsem nádobí co po klucích zůstalo. Pustila jsem si teplou vodu z kohoutku a začala umývat nádobí,  za malou chviličku ke mě přišel Charles a pomohl mi se sušením a uklízením nádobí, které jsem umyla. Když bylo vše hotové Lewis šel ven a nahodil pojistky. Elektřina už zase fungovala takže jsme mohli normálně fungovat. 

Všichni jsme se šli zase dívat na televizi, protože nás nic lepšího nenapadlo. Strašně mi chyběl Daniel a Max protože jsem potřebovala poradit ohledně svých pocitů a budoucích kroků a oni byli jediný kdo mě zná opravdu skrz na skrz. Koukla jsem se na Charlese a pak jsem jemně nadzvedla telefon abych mu ukázala že mu jdu napsat zprávu. Charles se začal koukat do telefonu a já ho ve zprávě poprosila jestli by si se mnou nemohl jít nahoru promluvit. Lando se na nás koukl a když viděla že jdeme spolu, nahlas povzdech abych viděla že mu to vadí. Já jen zakroutila hlavou protože jsem pořád naštvaná a zklamaná zároveň. Pomalu jsme došli do mého pokoje a oba jsme se posadili na postel. ,,Copak potřebuješ?" zeptal se mě Charles a položil mi ruku na rameno. ,,Víš, přemýšlela jsem že odjedu domů" řekla jsem mu a on na mě vytřeštil oči. ,,Nemůžu tady kolem něho chodit jako že nic, prostě to nejde" dodala jsem když jsem viděla jak je v šoku. ,,Já tě chápu, ale na druhou stranu si to tu s námi ostatními můžeš užít, nemusíš se poutat jen na něj, navíc nechci aby jsi to prožívala všechno doma sama" řekl a začal mě hladit po zádech protože viděl že mi tečou slzy po tváři. ,,Děje se něco?" ozvalo se od dveří kde stál Lewis. Koukla jsem se na něj celá ubrečená a nemohla jsem říct ani slovo. ,,Máme tu menší krizi, Kate chce jet domů kvůli Landovi" řekl Charles a Lewis si zatím sedl vedle mě. ,,Hele, jestli tu chceš brečet tak já budu taky" řekl Lewis a usmál se na mě. Charles mu na to kývl hlavou a já se pousmála. ,,Přece mu nebudeš ukazovat jak trpíš ne, jsi fakt kus a kdybych byl na jeho místě tak už jsi moje" řekl Lewis a já se začala smát. ,,Ty se nebojíš mého táty?" řekla jsem. ,,Víš kdo je můj šéf?" řekl Lewis a začal se s Charlesem smát. Musela jsem se přidat když vím jaký má táta vztah k Totovi. ,,No tak, utři si slzy a půjdeme dolu jo?" řekl Charles a já si utřela slzy a vstala z postele.

Došli jsme dolu k ostatním a usadili se zpátky k televizi. ,,Co kdybych nám něco dobrého uvařil?" ozval se Yuki nadšeně. ,,To by jsi mohl, mám docela hlad" ozval se Carlos. ,,Kámo ty furt jen žereš" začal se smát Charles. ,,To víš, velkej chlap potřebuje hodně jídla" odpověděl Carlo se svým španělským akcentem a Lewis se začal smát. Chvilku jsem si Carlose prohlížela a náš pohled se střetnul. Rychle jsem se podívala jinam a dala si vlasy za ucho. ,,Nevadí že tu jsem" ozval se Lando a odkašlal si. ,,Ne" řekl Carlos a Charles s Lewisem se začali hrozně křenit. Carlos docela Landa uzemnil  a já jsem měla radost. Lando se zvedl a někam odešel. Yuki zatím v kuchyni něco kuchtil a krásně to vonělo.

Ani chvilku mi nebylo Landa líto. Bylo to jako sladká odplata. Venku už se dělala tma a Lewise nenapadlo nic lepšího než že si dáme pár panáků a koukneme na nějaké videa na televizi. 

Všichni jsme se usadili na gauči a Lewis zatím nanosil flašky s alkoholem a něco na zapití a na míchání. ,,Dneska se opiju" prohlásila jsem na hlas a nalila sem do sebe celého panáka wisky. ,,Tady je někdo odvázaný" řekl mi na to Yuki a všichni se začali smát. ,,No tak lásku svého života zřejmě už nenajdu tak proč se dneska neopít do němoty" prohlásila jsem a všichni se koukli na Landa. Zatím co Charles mi dal ruku kolem ramene a já o něho byla celou dobu opřená. Byli jsme jako velký brácha a ségra. ,,Hele vy dva?" řekl Pierre. ,,No co je ?" odpověděl mu Charles. ,,Je mezi vámi něco, nebo jste sladký jen tak?" odpověděl mu Pierre. S Charlesem jsme se na sebe podívali a já pronesla ,,No vidíš, ale slušelo by nám to" a Carlos strčil do Charlese který se mu začal hned smát. Koukla jsem se na Landa a ten na mě koukal jako by mi hleděl do duše. Předklonila jsem se ke stolu kde naproti mě seděl Lando. Neuhnula jsem pohledem a vzala jsem si flašku která byla před ním a napila se z ní. Lando jí pak vzal a napil se hned po mě. 

Po pár panácích a drinkách už jsem začínala být opilá. Vedle mě na pohovce seděl Charles a z druhé strany Lewis. ,,Co takhle najít ti mezi námi budoucího chlapa" prohlásil Lewis. ,,Tak to já musím odstoupit" prohlásil Pierre který už je zadaný nějakou dobu. ,,Jak to chceš jako udělat?" řekla jsem nahlas a všichni se začali smát. Všichni už jsme byli totiž opilý. ,,No já jsem zastáncem toho že při styku rtů musí prolítnout jiskra a sama si říkala tenkrát v rozhovoru že jsme sexy kluci" odpověděl mi na mou otázku a kluci se začali červenat. ,,Dobře no? Chce ještě někdo odstoupit?" zeptala jsem se a nikdo se nepřihlásil. 

Chtěla jsem to udělat trochu zajímavější a tak jsem poprosila a by mi kluci zavázali oči ať mi pak můžou říct koho jsem označila za vyvoleného. Stoupla jsem si do prostřed  místnosti a Lewis všechny navoněl svojí voňavkou abych je nepoznala podle čichu. Stála jsem tam a cítila jsem jak u mě někdo stojí. Cítila jsem slabé tenké rty a trvalo to jen chvilku. Kluci se smály a já byla v šoku protože jsem absolutně nevěděla kdo to byl. Přišel ke mě druhý a cítila jsem jak mě bere za tváře, přišlo mi to tak přirozený. Ale z jeho strany to bylo krátký ačkoliv to bylo vášnivý. Byly to velké plné rty. Neudržela jsem se a řekla jsem nahlas ,,Carlos" a všichni se začali smát a Charles řekl ,,Jak jsi to poznala" na což jsem odpověděla ,,Plné rty, dobrá chuť a velké ruce". Kluci se znova zasmáli a Yuki řekl ,,Tak to tady máme favorita asi". Přišel ke mě třetí z nich a já cítila jeho ruce kolem svých boků. Ta jedna ruka se přesunula na jednu z mých tváří, taky to byla velká ruka. První jsem dostala pusu na tvář a podle tónu dechu jsem poznala Landa. Začal mě vášnivě líbat a já se nebránila protože i přesto že jsem naštvaná mé city k němu nezmizely. Přestal a chvilku bylo ticho. ,,Já vím kdo to byl řekla jsem" nechala jsem dramatickou pauzu a řekla jsem ,,Lando". ,,Tak tam mi je jasný jak jsi to poznala" řekl Lewis. Natáhla jsem před sebe ruku a někdo mi podal skleničku s drinkem, napila jsem se a pokračovali jsme. Přišel ke mě Charles, poznala jsem ho protože jeho vůně byla silnější než ta od Lewise. Dal mi jen krátkou pusu na čelo a zašeptal mi do ucha ,,Lando odešel po tom co jste skončili". Hned jak to dořekl jsem si sundala šátek a zeptala se kam šel. Všichni ukázali na venkovní dveře. Venku pořád lilo a tak jsem měla strach. Vyšla jsem ven a viděla ho celého promáčeného jak sedí na schodech.

Přišla jsem k němu a sedla si hned vedle něj. ,,Poznala jsi mě?" zeptal se a ani se na mě nedíval. ,,Ano, věděla jsem že jsi to ty hned jak jsi se ke mě postavil" odpověděla jsem mu a opřela jsem si o něj hlavu. ,,Co tu děláš?" zeptala jsem se ho. ,,Nemohl jsem se na to koukat" odpověděl mi a to bylo poprvé kdy jsem s ním soucítila. Nevím jestli to bylo tím alkoholem nebo tím že jsem mu vnitřně odpustila. ,,To ty jsi byl ten kdo ublížil první, vzpomínáš?" řekla jsem a on kývla hlavou ,,Já vím a taky bych to rád vzal zpátky". Seděli jsme tam pak asi hodinu v dešti úplně promočený a když jsem se začala zvedat že půjdu dovnitř všimla jsem si že uvnitř už nikdo nebyl. Jak jsem byla opilá a udělala jsem první krok šlápla jsem vedle a sjela mi noha. ,,Au" vykřikla jsem a chytila jsem se za nohu protože mě šíleně bolela. Lando mi pomohl se zvednout ,,Můžeš na to chodit?" zeptal se mě. Zkusila jsem na to došlápnout ale šíleně to bolelo. Viděla jsem že mi teče krev protože jsem si sedřela nohu. Lando mě vzal do náručí a odnesl mě do koupelny. Položil mě promočenou do vany a já ho poprosila jestli by mi mohl donést suché věci na spaní. Hnedka pro ně běžel nahoru a já se zatím svlékla a nohu vyndala ven z vany. Napustila jsem si vodu abych se zahřála a Lando se vrátil s oblečením. ,,Ukaž mi tu nohu" řekl a sedl si na okraj vany. Vzal lékárničku a vyndal nějakou houbičku se kterou mi smyl krev z nohy. Pak vzal kysličník a ošetřil mi to odřené. Nalepil mi náplasti a já sem tam škubla protože to bolelo a pálilo. 

Celou dobu jsem ho pozorovala jak se o mě stará, bylo to roztomilé vidět jak najednou otočil a z kluka co se mnou chtěl hrozně spát se najednou stal muž co mi opravdu pomáhá. Vzal obvaz a stáhl mi kotník. ,,Zítra tě s tím vezmu k doktorovi" řekl a zavázal mi mašličku na noze. ,,Pomůžeš mi ven" řekla jsem mu a on mě pomalu nahou a mokrou vyndal z vany. Nestyděla jsem se protože už jsme v téhle situaci byli několikrát a navíc jsem byla opilá. Posadil mě na židli a podal mi ručník. Mezitím se svléknul a rychle se osprchoval. Já se zatím usušila a oblékla. Lando vylezl usušil se a také se oblékl ,,Pomůžu ti nahoru" otevřel dveře a vzal mě do náruče. pronesl mě dveřmi a venku jsme potkali Charlese, který hned zaznamenal mojí nohu ,,Ježiši jsi v pořádku?" zeptal se mě a já mu odpověděla ,,Teď už jo jsem jsem upadla venku na schodech". Charles se koukl na Landa a ten mu řekl ,,Zítra jí s tím vezu do nemocnice, vypadá to že to má vyvrknuté nebo zlomené". Rozloučili jsme se a Lando mě odnesl až do postele.  ,,Nevadilo by ti tu zůstat se mnou?" zeptala jsem se ho. Lando si vedle mě lehnul a já se k němu přitulila protože mi byla zima. Celou dobu mě hladil dokud jsem neusnula. 

Lando Norris - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat