Pohled Kate
Ráno v 5:40 mi zazvonil budík. Ano bylo to brzo, protože jsme měli odjet na letiště až v 8:30, ale já nechtěla nic podcenit. Chvilku jsem jen tak ležela a nevěřila že dneska budu oficiálně členkou Red Bullu. Když jsem se po projíždění Instagramu rozhodla konečně vstát vyrazila jsem do kuchyně připravit si kávu a oficiálně tím tedy zahájit svůj den. Ke snídani jsem si namazala housku a na ní dala okurku. Po tom co jsem dojedla mi došlo že mi chybí ranní hygiena a tak jsem vyrazila do koupelny se připravit a převléknout. Zvolila jsem obyčejný outfit, protože pracovní oblečení teprve dostanu. Musí to být něco decentního, pohodlného a elegantního zároveň, protože se kolem mě dnes bude pohybovat dost kamer a fotografů, jelikož budu u tátova prohlášení a na konferenci jezdců. Konečně po dlouhém pátrání a čerpání inspirace z Pinterestu jsem si vybrala co na sebe.
Po tom co jsem se oblékla mi zazvonil další budík, který mi naznačoval že za 10 minut musím být dole u auta. Vzala jsem si svůj kufr, kde jsem měla jen to nejnutnější, protože teď budu hodně cestovat. ,,Tati už běžím" zavolala jsem na tátu, když jsem zavírala dveře od svého pokoje. Seběhla jsem po schodech a běžela si dát kufr do auta. Táta už na mě čekal a tak jsem nasedla a vyrazili jsem. ,,Jsi připravená na svůj první den?" zeptal se. ,,Jako nikdy" usmála jsem se. Jako vždy jsem si připojila telefon k rádiu a začala zpívat. Najednou jsem slyšela smích ze zadní sedačky. Pomalu jsem se otočila a seděl tam Max. ,,Ježiš promiň já si tě ani nevšimla jak jsi byl potichu" omluvila jsem se Maxovi že jsem ho ještě nepozdravila. ,,To je v pořádku, klidně pokračuj, není to špatný" smál se na mě. A já tak pokračovala. Po chvilce na jízdy autem jsme dojeli na letiště. ,,Tak a teď směr Qatar" řekl táta a vystoupil z auta. ,,Nová sezona, nová posila" zahlásal Max a plácl mě po rameni.
Na letišti jsme rozdali pár podpisů a já měla na starost rozdávat fan kartičky na podpisy. Když už nás tlačil čas táta zavelel ,,Je mi líto, ale už budeme muset jít, všem vám moc děkujeme". A tak jsme vyrazili ke kontrole zavazadel a pak k našemu ,,gejtu". Táta si nerad hrál na nějakého povýšeného člověka, takže jsme neměli ani soukromý salonek, což jsem na něm obdivovala, když vím kolik lidí ho zná. ,,Gate číslo 18 do cílové stanice Qatar se právě otvírá, prosím cestující aby nastoupili do svého letadla" ozvalo se z letištního rozhlasu a tak jsme se všichni zvedli a šli do letadla. ,,Chceš sedět u okénka?" zeptal se Max. ,,Jestli můžu?" zeptala jsem se zpátky. ,,Jasně od teď můžeš sedět u okýnka" smál se na mě. Po tom co jsme se na palubě všichni usadili a připoutali se letadlo vzlétlo. Zhasla se kontrolka připoutání a já vytáhla telefon, protože jsem si chtěla udělat story na Instagram výhledu z letadla. Max mě u toho vyfotil. a ukázal mi tu fotku. Byla opravdu pěkná a tak mi jí poslal a já jí nakonec dala na profil s popiskem ,,Směr Qatar. Děkuji za fotku Maxi (Maxovo nick)". Max si tu fotku přidal na story a označil mě tam se šipkou ke Qatarské vlajce.
Let trval dost dlouho. Letěli jsme z Vídně 5 h 20 m přesně. Sem tam, když jsem zrovna nepřepínala písničku nebo na chvilku neusnula jsem koukala na Instagram. Bylo to neuvěřitelný, za celý let mi přibilo 30k sledujících. Ukázala jsem to Maxovi ,,To si děláš srandu" řekla jsem u toho. ,,Už jsi slavná" řekl mi a smál se. Začalo mě sledovat i pár jezdců, ale já moc nezkoumala konkurenci, takže jsem je v podstatě neznala tak dobře jako táta a Max. V tomhle ohledu se mám ještě co učit. ,,Maxi, je mi to blbý, ale mohl by jsi mi něco říct o jednotlivých jezdcích?" zeptala jsem se ho a bylo mi trapně. ,,Jasně" Max vytáhl jeho mobil a ukázal mi na Instagramu jejich profily a o každém mi řekl pár zajímavostí. Pár z nich bylo vzhledově můj typ. Vždycky se mi líbil Daniel, ale to protože jsme se znali fat dlouho ještě než začal jezdit za Red Bull. Narazili jsme na sebe na Instagramu čistě náhodou. Tuhle sezonu ale startuje za McLaren takže si myslím že už se tak moc vídat nebudeme.
S Danielem jsme do teď byli nejlepší přátelé, ale od teď co přestoupil a já dostala tuhle práci budeme hodně zaneprázdněný a nevím jestli se s nim kvůli rivalitě budu moct dále bavit. Otevřela jsem Instagram a koukala na všechny fotky co mám na Instagramu a tahle byla moje nejoblíbenější, jsem na ní já a Daniel. Fotku fotil on a od toho mementu jsem do něj byla zamilovaná, Danny o tom ani neví.
Letadlo už se chystalo přistát a tak jsme se museli zase připoutat. Letadlo dosedlo v pořádku na letiště v Qataru a tak začal i můj pracovní den. Vyšli jsem z letadla a venku čekalo pár novinářů co udělali s Maxem a tátou krátký rozhovor a pak jsme pokračovali pro zavazadla. Neustále si nás někdo fotil a já se snažila dělat jako že nic nevidím a vypadat přirozeně. Když už jsme každý měl svůj kufr vyrazili jsme před letiště kde už na nás čekala mini dodávka s logem Red Bullu. Ta nás jako první dovezla na hotel kde jsme každý dostal soukromý pokoj.
Šla jsem si dát rychlou sprchu a slyším jak mi někdo buší na dveře se slovy ,,Pokojová služba, prosím otevřete". ,,Moment zavolala jsem a rychle na sebe hodila župan. Otevřela jsem dveře a stál tam Danny ,,Slyšel jsem že už jsi tady tak ti jdu popřát štěstí" řekl a hned mě obejmul. Chvilku jsme si povídali jako vždy a pomohl mi vybrat co na sebe a já se převlékla. Daniel měl vždy dobrý styl co se oblečení týče a vždy byl v tomhle moje pravá ruka. Věděla jsem že s tímhle mě nikdy ve štychu nenechá.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.