Pohled Kate
Po přistání jsme všichni zamířili ke mě a Danielovi domů že oslavíme prcka, když to tak dobře dopadlo. Napadlo mě pozvat i ostatní jezdce a udělat překvapení pro Landa, který má přijít až k večeru, protože ho Daniel zdržel v továrně kvůli něčemu v práci.
Když jsme dorazili před dům už tam stálo pár aut. Z okénka jsem zahlédla Charlese s Carlosem, Maxe a Sergia, kousek dál stál Seabstian a Fernando. Vyběhla jsem ven a ze zaparkovaného auta vedle akorát vylezl Lewis, který mi hned pomohl s kufrem. Byla jsem mu za to vděčná, protože už jsem toho měla za ten den plné kecky.
Všichni jsme vyrazili dovnitř. Ria se od nás oddělila a šla koupit něco co má být překvapení i pro mě. ,,Tak co mamčo, kam ho mám dát" zavtipkoval Lewis. ,,Někam ho polož prosím" poprosila jsem ho a vyrazila jsem směrem k Maxovi. Ten byl strašně rád že mě vidí. Pevně mě obejmul a řekl: ,,Nikdy by mě nenapadlo že budeš těhotná právě s Landem". Chvilku jsem to zpracovávala ale musela jsem se zeptat ,,A s kým jiným bych asi tak měla být těhotná?" usmála jsem se na Maxe. ,,Vždycky jsem myslel že to bude Daniel" řekl Max a položil mi ruku na rameno. ,,Já taky" vzdychla jsem ,,ale nakonec jsem šťastná s Landem" dodala jsem.
Max dobře poznal že mě něco trápí. ,,Mohl bych si s tebou promluvit o samotě?" řekl. Koukla jsem se na ostatní a ty už se bavili, takže jsem šla s Maxem stranou do mé ložnice. Prosadili jsme se na postel a já spustila jako první ,,Tak copak je tak tajného?". Max se usmál ,,Víš že tě Daniel už hrozně dlouho miluje?". Když to dořekl bylo to jako by mi na hruď přistál obrovský kámen. ,,Kdo ti to řekl?" musela jsem se hned zeptat. ,,Daniel" odpověděl Max a chytl mě za ruku. ,,Pořád o tobě mluví, jak jsi dokonalá, že doufá že ti nikdo neublíží a že se postará o to aby jsi byla šťastná" odpověděl. Nevěřila jsem tomu co slyším. Už dlouho jsem byla do Daniela zamilovaná, ale pak mě seznámil s Landem a jásat nim teď čekám dítě.
,,Proč mi to proboha neřekl dřív?" zeptala jsem se Maxe. ,,Protože nevěděl jak by jsi to přijala, nevěděl jestli to cítíš stejně" jeho slova mě zaskočili. Co mám teď dělat. Pro Daniela jsem měla vždycky slabost a milovala ho, ale teď čekám dítě s jeho kolegou a nejlepším kamarádem. ,,Maxi, mohl by jsi pro mě něco udělat?" zeptala jsem se. ,,Podle toho co" odpověděl nejistě. ,,Potřebuji od všeho pauzu, potřebuju aby jsi mě odtud odvezl někam daleko a nikomu neříkal kde jsem" odpověděla jsem mu. Musím odtud zmizet. Musím zjistit jak naložit s touhle informací. ,,Kam by jsi chtěla zmizet?" řekl Max vyděšeně. ,,Máš ještě ten byt v LA?" usmála jsem se. ,,Mám" řekl krátce. ,,Mohl by jsi mi objednat letadlo a hodit mě na letiště?"
Max souhlasil protože viděl jak jsem zoufalá. Sbalila jsem si tašku s věcmi a všem jsem řekla že jedeme nakoupit a za hodinku budeme zpět. Byla jsem nervózní.
Dorazili jsme na letiště kde už na mě čekalo Maxovo soukromé letadlo. Nasedla jsem do nej. Vypnula jsem telefon a rozhodla se ze se vrátím až budu vědět jak se rozhodnout.
Pohled Maxe
Cestou zpátky ke Kate a Danielovi domu jsem přemýšlel co ostatním řeknu. Kate jsem slíbil ze nikomu neřeknu kde je a to hodlám i dodržet.
Zaparkoval jsem auto před domem a všiml si že už je tu i auto Daniela. Sakra. Vešel jsem dovnitř sám a všichni na mě koukali kde je Kate. ,,Kde je k sakra Kate?" zeptal se Lando. Já jen mlčel protože jsem slíbil že nic neřeknu. ,,No tak Maxi, kde je?" zeptal se Daniel.
,,Musím s vámi mluvit" řekl jsem nahlas a ukázal prstem na Daniela a Landa. Šel jsem nahoru k ni do ložnice a kluci za sebou zavřeli dveře. ,,Co se tu sakra děje Maxi?" zeptal se Lando. ,,Daniel Kate už to ví" řekl jsem a Koukal na něj. ,,Co ví Danny?" řekl Lando naštvaným hlasem. ,,Že jí miluju" odpověděl Daniel a posadil se na postel, která se nacházela za ním.
Pohled Landa
Právě jsem se dozvěděl že můj nejlepší přítel je zamilovaný do mojí holky a ona nejspíš do něj jinak by nezmizela. Co teď mám sakra dělat. Musím jí najít. Musím zjistit kde je. ,,Maxi kam odjela Kate?" zeptal jsem se Maxe, ale ten byl úplně zticha. ,,Maxi, musím to vědět, je těhotná, nemůže tam být sama". ,,Neřeknu vám to ani jednomu. Slíbil jsem že nic neřeknu".
O 11h později
Pohled Kate
Dorazila jsem do Maxova bytu a zapnula si telefon. Bylo tam spoustu zmeškaných hovorů. Odpověděla jsem jen Maxovi, napsala jsem mu že jsem v pořádku a na místě.
Vybalila jsem si věci a uvědomila si že nikam nemohu. Protože by mě někdo poznal a já bych byla prozrazená. Nezbylo mi nic jiného než si objednat jídlo na donášku. Max mi mezi tím domluvil místního doktora, který mi bude dělat pravidelný prohlídky kvůli těhotenství, za což jsem mu velice vděčná.
První den o samotě mi velice prospěl. Měla jsem čas konečně jen na sebe. Ani nevím kdy jsme takhle naposledy mohla vypnout a neřešit něco ohledně práce. Konečně jsem byla volná a ta volnost byla úžasná. Půlku dne jsem jen tak telefonovala s Kelly, která mi slíbila že tu pro mě bude. Škoda že už mamka nežije a neví že čekám její vnouče. Táta mi sem tam zavolal jestli jsme v pořádku. Samozřejmě že jsem. Proč bych nebyla.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.