24. Paris

979 20 3
                                    

Pohled Kate

Dával pozor aby mi neublížil a pořad mě u toho líbal. Já mu sundala tričko a položila mu ruce na záda. Obmotala jsem se mu nohama kolem pasu a on mě začal dráždit. Byla jsem z něho úplně v transu. Začala jsem vzdychat a Lando také.

Slezl dolu a sundal mi tepláky. Došlo mi že je musel sundat i s kalhotkami, protože jsem cítila jak se mě dotýká rty. Položila jsem mu ruku do vlasů a začala vzdychat víc a víc. Párkrát jsem se na něho podívala a všimla si že mě sleduje. ,,Jsi tak krásná" řekl mi a já ho trochu zatahala za vlasy protože jsem se blížila k vrcholu. On ale přestal a začal mi dávat polibky od stehen až k prsům.  Začal si sundavat kalhoty a já věděla co teď přijde. Lando mě otočil na všechny čtyři a pronikl do mě. Začal z lehka, ale pak hned přitvrdil. Chytl mě za vlasy a přitáhl si mě k tělu. Já se na něj usmála a on pokračoval tvrději.

Šlo vidět že si to užívá protože si mě stále držel tak aby mi viděl do obličeje a usmíval se na mě. Oba jsme se blížili k vrcholu a tak ještě zrychlil. Když už bylo po všem políbil mě a lehlo jsme si aby jsme si odpočinuli. Lando přes nás hodil deku a přitáhl si mě k sobě. Položila jsem mu hlavu na hruď ,,Myslíš že jsem se jim líbila?". ,,Přímo tě zbožňují, máma je z tebe nadšená a Oliver říkal že jsi pro mě dobrá volba" odpověděl mi.

,,Jo Oliver říkal něco o tom jak jsi o mě od Bahrajnu pořád mluvil" začala jsem se smát. ,,Ten hajzl" začal se smát taky. ,,Víš že ti to s Milou hrozně moc sluší". Lando mi hned po téhle větě udělil pusu do vlasů. ,,Na dnešek pro tebe mám ještě jedno překvapení. Obleč si něco hezkého a zabal si tašku s oblečením na přespání" oznámil mi a já byla v šoku.

Hodila jsem na sebe oblečení a dobelhala jsem se ke skříni. Vynesla jsem cestovní tašku, hodila do ní něco teplého, hezkou noční košilku, šaty a něco na převlečení. Na vrch jsem hodila tenisku protože obuju jen jednu. ,,Prosimtě kdy vyjíždíme?" Zavolala jsem na Landa. ,,Kdo řekl že pojedeme" začal se smát. To si ze mě dělá ten kluk srandu. Právě jsem s ním měla zatím ten nejlepší sex a on už plánuje překvapení.

Hodila jsem tašku na postel a šla zpátky k Landovi. ,,Ještě jsi mi neodpověděl v kolik" řekla jsem s úsměvem. Zrovna se oblékal, takže jsem koukala na každý kousek jeho těla. ,,Teď' odpověděl a já se začala smát. Slyšela jsem z venku velký hluk a tak mi bylo jasné co se děje. Lando mi šel hodit tašku ke dveřím a za chvilku se pro mě vrátil. Vzal mě do náručí se slovy ,, Jsi připravená na rande?" a já kývla. Vynesl mě ven z domu a já uviděla helikoptéru. Chvilku jsem přemýšlela jestli si ze mě Lando děla srandu.

Otevřeli se dveře od helikoptéry a uvnitř seděli 3 lidi. Dva jsem poznala z fotek. Byl to Max a Ria. Max s Riou mi pomohli dovnitř a hned se mi všichni představili. Třetí člověk byl Niran. Lando vzal naše tašky a hodil je dovnitř. Sedl si vedle kluků. Já seděla vedle Rii a všichni jsme si nasadili sluchátka. ,,Ví vůbec kam letíme?" zeptala se Ria. Já jsem kývla že ne a všichni se začali smát. ,,Máš ráda bagety?" zeptal se Niran a všichni se začali smát. Lando se zakuckal a já se začala červenat. ,,Ani se nebudu ptát co jste dělali než jste sem přišli" usmál se Max. ,,Píchali" začal se smát Niran. Kluci si naladili vlastní kanál a o něčem se bavili. Já si sundala sluchátka a koukala z okýnka.

Po chvilce jsem si sluchátka nasadila zpět, protože pilot popisoval kde jsme a co můžeme po jaké straně vidět. Pozorně jsem proto poslouchala a sem tam se koukla na Landa, který se bavil s klukama, ale nemohl ze mě spustit oči. Dělala jsem jakože nic. Ria mi mezi tím ukazovala všechny fotky Quadrantu a popisovala mi co všechno dělají. Hned jsme si sedli za což jsem byla ráda. Nechci mít mezi Landovo přáteli někoho kdo mě nebude mít rád. Chci se všemi vycházet.

Za hodinu jsem z okna viděla Eiffelovu věž. Rozzářili se mi oči. Chtěla jsem Landa obejmout, ale byla jsem na druhé straně a připoutaná. Naposledy jsem tu byla ještě když žila máma. Táta mi vyprávěl jak jí tu požádal o ruku. Je to tu opravdu kouzelné.

Asi po 10 minutách jsme přistáli. Nikdo jsme nikam nic nepostovali aby jsme měli soukromí. Vzali jsme si věci a venku už na nás čekala černá dodávka s neprůhledným sklem. Lando mě chytl za ruku a společně jsme nastoupili. Jeli jsme asi dalších 30 minut kvůli dopravě. Dodávka zastavila před hotelem. Vyběhlo pár zaměstnanců co nám vzali zavazadla a Lando s Maxem mi pomohli dostat se dovnitř.

Posadila jsem se na sedačku zatím co Lando, Max, Niran a Ria zařizovali pokoje. Já mezi tím zkontrolovala telefon a odepsala na pár důležitých zpráv. Po chvilce se všichni vrátili a pomohli mi vstát. V těchto chvílích se opravdu cítím jak malé dítě a mrzák zároveň.

Došli jsme k výtahu, který nás zavezl až do 7. podlaží. Všichni jsme měli pokoj na stejném patře kdyby někdo něco potřeboval. Lando ještě pro jistotu zamluvil i ostatní pokoje na patře aby nás nikdo nerušil. Plná všech pocitů jsem padla na postel. ,,Děje se něco?" zeptal se. ,,Ne, jen mi to tu dost něco připomíná" odpověděla jsem. ,,Smím se zeptat co, jestli to tedy není něco o čem by jsi nechtěla mluvit". ,,Táta tady požádal mamku o ruku. Byla jsem tu naposledy když ještě žila" sjela mi slza po tváři. Lando si vedle mě hned sednul a utřel mi ji. Jeho pohlazení je pro mě jako lék.

Jelikož už byla tma rozhodli jsme se že vyrazíme někam na jídlo a pak si půjdeme všichni sednout do baru. Vzala jsem si na sebe černé šaty a nechala si rozpuštěné vlasy. Trochu jsem si upravila makeup a byla jsem připravená. Lando si s sebou vzal foťák a oblékl si oblek a volnější košili. Měli jsme všichni sraz na našem pokoji. Takže jsme čekali až přijde zbytek. Všem to moc slušelo když jsme se sešli a tak Lando s Maxem objednali taxík co nás zaveze do restaurace.

,,Těším se až je z tebe sundám" pošeptal mi Lando do ucha. Začala jsem se hrozně červenat, když si toho všiml dal mi pusu na tvář. Někdy přemýšlím co se mu musí neustále dít za prasárničky v hlavě, když stále něco zkouší. Po 10 minutách jsme dorazili před restauraci a kluci zaplatili za taxík. Byla krásná a nacházela se v historické budově. ,,Počkej, vyfotím tě" řekl Lando a já se na něj otočila.

Fotka byla nádherná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Fotka byla nádherná. Lando má pro tyhle věci cit.

Lando Norris - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat