Pohled Kate
Konečně jsem dokončila něco co vypadalo jako obličej ,,Můžeme vyrazit" prohlásila jsem a kluci se zvedli z pohovky. ,,Máte hlad?" zeptal se Danny. ,,Já teda docela jo" řekla se a podívala se na Landa ,,Já musím jen souhlasit" prohlásil. A tak jsme vyrazili ven na nějaké jídlo. ,,Co by jste si dali?" zeptal se Daniel. ,,Já mám takový hlad že je mi to jedno" řekl Lando a já souhlasila. ,,Dobře vezmu vás na burger" řekl Danny a my ho následovali. Ulice Qataru mají své kouzlo jak je vše osvícené. Dorazili jsme k malému stánku kde dělali burgery a Danny pro nás pro všechny objednal. Stoupli jsme si ke stolku, který byl hned vedle a čekali jsme až bude vše hotové. ,,Tak ty záhadný co toho moc nenamluvíš, řekneš mi něco o sobě" řekla jsem a podívala se na Landa. ,,Podle toho co by jsi chtěla vědět" a usmál se. ,,Úplně všechno" zasmála jsem se. ,,No tak jsem Brit, jezdím za McLaren, nemám rád ryby, líbí se mi blondýnky" řekl a uculil se na mě. ,,Blondýnky jo" řekl Danny a začal se mu smát a já do něj šťouchla aby přestal. Danny rychle odběhl pro burgery a Lando a já jsme ze sebe na chvilku nemohli odtrhnout oči. ,,Dobrou chuť" prohlásil Danny a všichni jsme začali jíst. Když už jsme dojedli rozhodla jsem se že si kluky vyfotím, tohle mě totiž naučil Daniel všechno dokumentovat. Tuhle fotku jsem si dala i na story na Instagramu a kluky označila.
Telefon jsem schovala do kapsy, ale po chvilce začal zvonit. Koukla jsem se na displej a nahlas řekla ,,táta" a podívala se na Daniela. Zvedla jsem telefon a ozvalo se ,,Řekni Danielovi ať tě doprovodí na hotel že máš jít spát" koukla jsem se na Dannyho a zopakovala co táta řekl a on se začal smát. ,,Taky mu řekni že jestli tě přetáhne do McLarenu tak ho zabiju" řekl táta. ,,Tati on tě slyší, mám tě nahlas" Lando se začal hrozně nahlas smát. ,,To je Norris ten divný smích?" zeptal se táta. ,,Jo" odpověděl Danny a teď byl on ten kdo se smál. ,,Za 30 min ať tě vidím na recepci" řekl táta a ukončil hovor. ,,Asi mám průšvih" řekla jsem a podívala se na kluky. ,,Neboj já to vyžehlím jako vždy" řekl Daniel a usmál se na mě. Vyrazili jsme tedy všichni do hotelu, protože jsou tam ubytovaní všichni jezdci a personál F1. Vešli jsme do budovy a naproti nám stál táta s překříženýma rukama. ,,A sakra" řekla jsem a koukla se na Dannyho, ten mě ale poplácal po rameni a mrknul na mě. ,,Christiane, to je moje chyba že Kate ještě nespí" řekl Danny. ,,Dobře tedy" odpověděl mu táta. A já se s klukama rozloučila.
,,Mladá dámo, s konkurencí se nebavíme" řekl táta a dodal ,,Daniel mi nevadí protože se znáte dlouho a jezdil za náš tým, ale Norris je pro tebe od teď tabu". ,,Myslím si že si můžu určit s kým se bavím, jsem dospělá" odpověděla jsem. ,,Tohle je F1 tady to takhle chodí" řekl a šli jsme k mému pokoji. Táta mě doprovodil aby věděl že jsem dorazila v pořádku. Je takhle starostlivý od doby co jsem měla nehodu před 4 lety v F3. Od té doby se totiž na formule můžu maximálně jen dívat. Když jsem došla na pokoj dala jsem si sprchu a koukla na Instagram. Četla jsem všechny ty hezké komentáře pod fotkami, koukala jsem že mi přišlo nové upozornění a viděla jsem že mě Lando začal sledovat. Hned mi od něj přišla zpráva ,,Dnešek s tebou byl fajn". ,,Děkuji mladý muži, ale asi byl poslední, protože můj otec mi zakázal se s tebou bavit" napsala jsem mu a použila hodně smějících se smajlíků. ,,Proč mi teda odpovídáš?" odepsal a poslal mrkajícího smajlíka. ,,Protože ráda porušuju pravidla" odpověděla jsem a taky přidala mrkajícího smajlíka. ,,Výzva přijata" napsal a já se rozhodla že už půjdu spát, protože ráno vstávám. Nastavila jsem si budík a přišla mi zpráva od Dannyho ,,V kolik ráno vstáváš?". ,,Brzo" odpověděla jsem mu. ,,Ne fakt v kolik ráno vstáváš?" zeptal se znovu. ,,V 6:15 mám budík a v 8 mám být na trati" odepsala jsem mu. Potom už neodepsal, jen si to zobrazil. Šla jsem si ještě rychle vyčistit zuby a spát.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.