Pohled Kate
Carlos byl celou dobu tak pozorný. Usadil mě ke stolu, políbil mi ruku a objednal víno. Byl čas objednat si jídlo a já přemýšlela co si dát, když jdu pak na tu párty. ,,Ty jdeš potom taky do klubu?" zeptala jsem se ho. ,,Ano proč?" zeptal se. ,,Co bych si teda měla dát, když pak budu pít?" odpověděla jsem mu. ,,Nech to na mě" řekl a zvedl ruku aby dal vědět že si chceme objednat. Carlos objednal místní specialitu. Měli jsme tedy chvilku než nám donesou jídlo a Carlos se mě ptal na spoustu věcí. Například na Daniela, protože se také znali z práce a on chtěl vědět jak jsme se poznali ,,Jak jsi se vlastně seznámila s Danielem? Všiml jsem si že jste si hodně blízcí". ,,Jsme nejlepší přátelé, známe se už 11 let. Poznala jsem ho když přišel k Red Bullu. Od té doby byl součástí naší rodiny a trávili jsme spolu hodně času" opověděla jsem mu na jeho otázku a akorát nám donesli jídlo.
Po tom co jsme v tichosti dojedli jsme si ještě chvilku povídali o našich rodinách. Dozvěděla jsem se že jeho otec je bývalí závodník a že má dvě sestry. Ptal se mě na mámu, ale ta už 11 let nežije. Řekla jsem mu co se stalo. Měli s tátou nehodu a jediný on jí přežil. Byli to pro mě krušné roky, ale se vším mi pomáhal Daniel a proto jsme si teď tak blízcí. Carlos mě obejmul po tom co jsem mu to všechno řekla se slovy ,,To je mi moc líto". Dali jsme si ještě sklenici vína chvilku si povídali. ,,Smím si tě vyfotit" zeptal se mě. ,,Můžeš, ale tak abych nebyla moc poznat" řekla jsem a otočila se směrem do restaurace. Carlos si mě vyfotil a dal to na příběh s popiskem ,,Nejhezčí holka v místnosti". Když jsem to viděla musela jsem se na něj usmát, bylo to celé takové milé.
Když jsme dopili Carlos objednal taxi do klubu. Vyšli jsme ven z restaurace a taxi už tam stálo. Cestou bylo ticho a já si užívala výhled z okénka. ,,Už jsme tu" řekl Carlos a běžel mi otevřít dveře. Byl jako pravý gentleman. Před klubem stálo pár jezdců s tím že čekali na nás aby jsme společně mohli dovnitř. ,,Kate" slyšela jsem Danielův hlas, ale neviděla ho. ,,Kate" ozvalo se znovu a já se otočila. Stál tam Max, Daniel a Lando. ,,Ahoj kluci" řekla jsem a běžela k nim. Všechny jsem je obejmula. ,,Ty jsi kočka" řekl Danny a plácl mě po zadku. Lando zpozornil a hodil na Daniela pohled. ,,Tak jdeme slavit" řekl Max a všichni jsme šli společně dovnitř. ,,Dáš si něco k pití" zeptal se mě Lando a já mu odpověděla ,,Dones mi něco co si dáš i ty". Lando tedy odešel a všichni jsme začali tancovat. Po chvilce přišel a podal mi drink ,,Jeda wiskey s colou pro dámu". ,,Děkuji jsi zlato" řekla jsem a dala mu pusu na tvář. Drink jsem do sebe hned hodila protože když se nenapiju teď tak se nenapiju za celý večer vůbec.
Už jsme byli hodinu v klubu a já cítila jak mi jde alkohol do hlavy. Zatančila jsem si se všema jezdci protože jsem tam byla jediná žena z F1. Se všemi jsme se krásně bavila a spoustu se toho o nich dozvěděla. Jednoho tanečníka jsem ale vynechala. Lando se ke mě postavil a řekl ,,Smím prosit" a já mu podala ruku. Viděla jsem Dannyho jak mávnul na DJe a ten pustil ploužák. Koukla jsem se na něho vražedným pohledem a on se hrozně smál. Lando o tom nevěděl tak jako já a tak se zastavil kouknul se na mě a chytil mě kolem pasu. Začali jsme spolu tancovat a já mu položila hlavu na rameno. Bylo mi s ním tak dobře. Kluci už byli tak opilí že na ten ploužák tancovali spolu. Viděla jsem Maxe s Danielem jak se drží za zadky a napodobují mě s Landem. Musela jsem se začít hrozně smát protože to bylo fakt komické. Po tom co skončila písnička jsme si s Landem dlouho koukali do očí ale přiběhl Max a ukradl mi ho.
Všichni jsme si zbytek večera náramně užili. Tancovali jsme dokud nás neboleli nohy nebo dokud nám prostě nezačalo být zle. Během večera jsem udělala strašně moc fotek. Chtěla jsem tyhle momenty uchovat už na furt. Byla to opravdu zábava je všechny vidět jak se baví a nejsou soustředěný na to co řeknou nebo udělají. Největší sranda ten večer byla s Fernandem a Georgem. Celou dobu spolu tančili úplně na každý žánr který hrál. Moje oblíbená fotka kterou jsem pořídila byla ta kde byl Fernando s Georgem.
Po tom co už jsem měla dost a boleli mě nohy jsme se s Danielem a Landem domluvili na tom že budou spát u mě. Vyšli jsme opilý z klubu a šli pěšky k hotelu aby jsme vystřízlivěli. Musela jsem si sundat boty jak mě z podpatků boleli nohy. Daniel mě hodil na záda a celou dobu mě nesl. Došli jsme do hotelu a Daniel mě položil na zem. Došli jsme do výtahu a dojeli do mého patra. Měla jsem hrozný hlad takže jsem vběhla do pokoje a začala jsem nám všem dělat jídlo. Klukům moc chutnalo za což jsem byla ráda. Musela jsem se jít umýt protože jsem byla hrozně zpocená z toho jak jsem celý večer tancovala. ,,Lando mohl by jsi mi tohle podržet" řekla jsem a podala mu moje oblečení co jsem na sobě měla v klubu když jsem vylezla ze sprchy. Koukala jsem se čemu se směje, pak jsem si ale uvědomila že navrchu byli daný moje tanga. ,,Pěkný" řekl a já zrudla. Hned jsem si to oblečení vzala zpátky a úplně jsem zrudla.
Po tomhle trapném momentě jsme si zapnuli televizi a všichni jsme leželi na mé posteli. ,,Kluci já už asi půjdu spát" řekla jsem a otočila jsem se. ,,Dobře bobku, zabírám si pohovku" řekl Daniel a mrknul na Landa. Je mi úplně jasné o co mu šlo. Kluci teda zalezli každý na své místo a já zhasla. Najednou jsem cítila jak za mnou Lando blízko leží a objímá mě. Nechala jsem to být protože mi tak bylo hrozně příjemně a usnula jsem.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.