29. Stará láska nerezaví

397 9 6
                                    

Pohled Kate

Ráno jsem vstala hned na budík. V noci jsem ale nemohla spát takže se cítím jako by mě přejel vlak. Na snídani nemám moc času a tak jsem se rovnou oblékla a upravila.

Když jsem si sepnula vlasy sponou začal mi zvonit telefon. Byl to táta. ,,Ano tati?" přijala jsem hovor. ,,Kate, od dnešního dne se k nám vrací místo Sergia Daniel. Buď připravená na mediální tlak" oznámil mi a zavěsil. Daniel. Muž který mě miluje a já k němu taky ně o cítím už delší dobu. A pak je tu Lando na kterým mi opravdu záleží. Tohle bude hodně náročný den.

Dočistila jsem si zuby a začala se balit. Nesmím zapomenout doklady a klíče od auta. Ozvalo se zaťukání a tak jsem vyrazila už připravená ke dveřím. Stál tam Max a Daniel. Když jsem ho tam viděla stát došlo mi co jsem k němu vždy cítila. Stal tam usmíval se na mě a já hned měla pocit jistoty a bezpečí. Ani jsem nemusela nic dělat a Daniel už mě držel v náručí ,,Tolik jsi mi chyběla. Tohle mi už nikdy nedělej".

Max mě poprosil jestli by mohli jet se mnou. No samozřejmě že jo, když jsou to oba moji jezdci. Seděli jsme tedy v autě na cestě na okruh. Kluci si vzadu povídali o strategii na závod a já se soustředila na cestu. Šíleně mi začalo kručet v břichu ,,moc se omlouvám, ale ráno jsem nestihla snídani". Kluci se začali smát. ,,Neboj o snídani se ti postarám" řekl Daniel a mrknul na mě.

Dorazili jsme na okruh, kde jsem zaparkovala na soukromém parkovišti a všichni jsme vystoupili z auta. ,,Danny, dneska tě budu mít celý den na očích. V RedBullu jsi dlouho neseděl a tak musíme zjistit tvoje perfektní nastavení a tempo" obeznámila jsem Daniela. Ten na mě jen kývl že tomu všemu rozumí a společně jsme vyrazili do zázemí převléknout se do pracovního a začít tenhle chaotický den.

Dneska nás čekají média, fanoušci a dva volné tréninky, kde musíme zjistit jak ideálně nastavit monopost. Seděla jsem v kanceláři zatím co jsem dala klukům pokyn jít za fanoušky a podepsat jim pár věcí. Byl čas na to podívat se jak jde chod garáže a tak jsem vyšla ze zázemí a zamířila rovnou k pultíku.

Když jsem šla pitlane uličkou a koukla jsem se před sebe musela jsem se hned začít smát. Viděla jsem Daniel s Maxem jak jdou v klasickém rakouském kroji a mají na sobě košili RedBullu. Vypadali jak takový ty zahradní trpaslíci co má táta na zahradě.

,,Čemu se směješ?" řekl Max a já si je oba prohlížela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Čemu se směješ?" řekl Max a já si je oba prohlížela. ,,Kluci ty podkolenky jsou sexy, dávejte bacha aby jste dnes nezlomili moc srdcí" začala jsem se hlasitě smát. ,,Neboj tebe to čeká taky. Ve skříňce máš od nás kroj" začali se kluci smát. A sakra. To snad ne. No naštěstí kluci vybrali něco ne moc vyzývavého a tak jsem se šla převléknout.

V tom korzetu vypadalo moje tělo dobře. Bříško neslo tolik vidět a prsa jsem měla jako kdyby byli po plastice. Vyšla jsem ven ukázat se klukům. ,,No teda" řekl Daniel s úsměvem a jiskrou v očích. ,,Škoda že mám Kelly" řekl Max. Samozřejmě žertoval. Udělali jsme si společnou fotku a šli se jako atrakce projít po pitlane uličce. ,,Fakt ti to moc sluší" řekl Daniel a věnoval mi velice vlídný úsměv. Ty jeho oči. Jako by mu jiskřily. Pořad se na mě usmíval. ,,My dva si pak musíme promluvit" řekla jsem klidně. Daniel kývnul hlavou a vrátili jsme se zpět na svá místa.

Uběhla hodina a půl a kluci jsou konečně převlečený do jezdeckého. My na pultu jsme zůstali v kroji ať je nějaká sranda. Pozorovala jsem Daniela jak nasedá do svého monopostu. Bože, každý jezdec vypadá v obleku tak sexy. Nemůžu si pomoct, hormony.

Kluci už byli připravený a začal první trénink. Hlavní mechanik vyšel ven a ukázal našim jezdcům že je ulička volná. Koukala jsem jak se monoposty řadí za sebou a za prvním Maxem a druhým Danielem stál Lando, který se díval mým směrem. Vrátila jsem se zpátky čelem ke stolku a čekala až se kluci rozjedou.

Opravdu jsem Landa chtěla pozdravit aspoň menším zvednutím ruky, ale po tom všem kdy mě nechal samotnou a nezajímal se o mě už jsem s ním nechtěla ani mluvit.

Vývoj tréninku byl nad naše očekávání. Max s Danielem na prvních dvou místech. Daniel zrovna zajel nejrychlejší čas na trati a tak předběhl Maxe. Stiskla jsem tlačítko pro spojení s Dannym ,,P1 Danny, hezká práce" řekla jsem mu do vysílačky. Po zbytek tréninku už se nic moc nezměnilo. Kluci byli povoláni zpátky do garáže a já šla omrknout stav našich monopostů. ,,Kluci prosím pořádně je vyčistěte ať se lesknou jako nové" poprosila jsem naše mechaniky. Viděla jsem že Daniel zašel do svého pokoje a mě si lidi nevšímá, takže jsem zamířila za ním. Zaťukala jsem na dveře a vstoupila dovnitř.

Stál tam v jezdeckém které měl do půlky těla. Všimla jsem si že nemá tričko a tak jsem se začala koukat do stropu. Bože to jeho tělo. ,,Danielu musíme si pro-" sotva jsem to dořekla Daniel mě chytl okolo pasu a políbil mě. Byla jsem opravdu v šoku co se to právě teď stalo. ,,Danieli" řekla jsem. ,,Tohle jsem chtěl vždycky udělat" odpověděl mi a pohladil mě po tváři. Moje srdce ho chtělo teď hned a tady, ale moje hlava pořád zpracovává předchozí dva měsíce.

Sedla jsem si k němu na postel a pokračovala ,,Chtěla jsem si s tebou promluvit o tom všem co se stalo a asi i o tomhle" řekla jsem a Daniel chápavě kývnul a sedl si naproti mě na židli. ,,Víš" začala jsem. ,,Za ty dva měsíce se toho hodně stalo. Už nejsem s Landem a taky už nejsem těhotná. Ten rozchod s Landem jsem zpracovala, ale dítě ještě ne" začali mi téct slzy,, Danieli je to všechno co mi řekl Max pravda?" zeptala jsem se. ,,Je. Už od doby co se známe. Vždycky si mě fascinovala, ale nedal jsem to nikdy najevo protože jsem věděl že pro tebe nejsem dost dobrej" odpověděl klidně. Naše oči se střetli a já jednou v životě dala přednost srdci před hlavou. Políbila jsem ho a chtěla jsem aby ta pusa nikdy neskončila, jenže nás vyrušil Max.

,,A sakra, pardon" řekl a vyšel ven. Já s Danielem jsme se na sebe začali smát. Šla jsem to hned vysvětlit Maxovi. Zaťukala jsem na něj a vešla dovnitř ,,Maxi, to co jsi viděl bylo jen vyříkání si citů". Max se na mě usmál a řekl ,,Hlavně aby jsi byla šťastná, přeju ti to" a obejmul mě.

Kluky jsem nabrala v zázemí a vyrazili jsme na hotel. Kluci si vzadu celou dobu něco šuškali, ale nebylo jim rozumět ani slovo. ,,Nemáte hlad?" nadhodila jsem téma. ,,Já docela jo" odpověděl Daniel a Max a ním souhlasil. Byl totiž čas večeře, protože na okruhu jsme dneska strávili hodně času. ,,Co takhle večer někam zajít?" zeptala jsem se. Daniel byl nadšený, ale Maxovi se nikam nechtělo a říkal ze si něco objedná na pokoj.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 27 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Lando Norris - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat