7. Je to rande?

752 26 1
                                    

Pohled Kate

,,Tady jsi" řekl Max po tom co jsem konečně dorazila do backstage. ,,Promiň musela jsem ještě odnést nějaké papíry tátovi" řekla jsem mu a obejmula ho. ,,Ahoj bobku" řekl Danny a já se ušklíbla. Takhle mi říká už hrozně dlouho, ale já to úplně nenávidím. Také jsem ho obejmula. Lando se na mě tak divně koukl, myslel si že asi nevím o tom lístku protože ho úmyslně celý den ignoruju. Koukla jsem se na něj a z kabelky vytáhla ten lístek. On se na mě usmát a já na něj hodila pohled, který říkal ,,Nemusí to nikdo vědět" a usmála jsem se. Když zavolali naše jména vyšli jsme na podium. Najednou se rozezněl velký křik a potlesk. Byla jsem z toho v euforii. Každý jsme se posadili a já seděla uprostřed kluků. Fanoušci nám dávali různé úkoly a otázky. Pak jsem klukům podala pár kšiltovek a ty jsme všichni podepsali a hodili je do diváků. Když už bylo po všem museli jsme uvolnit místo dalším dvěma týmům, konkrétně Ferrari a Alpine. Minuli jsme se s nimi u východu z backstage. Carlos se na mě smál jak sluníčko a já věděla o co jde. Rychle jsem se podívala do země a začala se červenat.

Všichni jsme se rozdělili protože jsme každý měl své povinnosti. Já už jsem ale měla volno a zbývali mi 3 hodiny do schůzky s Landem. Šla jsem si pro motorku a cestou mě zastavilo pár fanoušků, rozdala jsem pár podpisů udělali jsme si fotku. Když už jsem byla u boxu viděla jsem puget růží daný vedle helmy. Pomalu jsem se rozhlédla jestli někoho neuvidím, ale nikdo nikde nebyl. Vzala jsem do ruky puget a všimla si že z něj vypadl papírek. Sebrala jsem ho ze země a rozbalila ho ,,Dnes ti to moc slušelo. -Lando". Okamžitě jsem se začala červenat a usmívat se. Papírek jsem strčila do kabelky a vytáhla jsem telefon. Vyfotila jsem si puget položený na motorce a dala ho na story s popisem ,,Děkuji" a u toho oranžové srdce. Nasadila jsem si helmu a chytla puget se řídítky aby mi nespadl a odjela jsem na hotel.

 ,,Dobrý den slečno Horner, něco tu pro vás máme" řekla slečna na recepci když jsem vyšla do budovy. Šla jsem za ní a ona vytáhla malou červenou taštičku v barvě Ferrari. ,,Řeknete mi kdo to tu nechal prosím" zeptala jsem se slečny. ,,Ne, výslovně si žádal abych vám to neříkala, řekl jen že uvnitř máte vzkaz" odpověděla mi. Tak nějak jsem doufala že i tohle je od Landa, protože jestli ne tak si to někdo načasoval úplně stejně. Vzala jsem si tedy tu taštičku a odešla do svého pokoje. Otevřela jsem dveře a šla jsem napustit vodu do vázy na puget který jsem dostala. Potom jsem si sedla na gauč a otevřela taštičku. Byla tam malá krabička s logem Ferrari a mě přejel mráz po zádech. Byl tam též přiložený vzkaz ,,Dovol mi tě někam pozvat. -Carlos". Otevřela jsem krabičku a našla tam krásný řetízek s mým iniciálem. Hned jsem si ho zapla kolem krk a vyfotila selfie s popiskem ,,přijímám". 

Šla jsem si dát nabíječku na telefon a napustit si vanu. Do koupele jsem dala olejíček na zvláčnění pleti a pěnu do koupele. Když byla vana napuštěná vlezla jsem si dovnitř. Chvilku jsem tam jen tak ležela a relaxovala, pak jsem se umyla a vylezla ven. šla jsem zkontrolovat kolik mám procent a viděla tam zprávu od Carlose, byla to odpověď na puget ,,Vypadá to že nejsem jediný" pod tím byla reakce na řetízek ,,Krásný řetízek" a u toho byl mrkající smajlík. Usmála jsem se do telefonu a šla jsem se připravit na kino. Chvilku jsem měla malou paniku a tak jsem zavolala Dannymu na video hovor aby mi poradil co na sebe. Vybrali jsme společně krémovou halenku,  bílé volnější kalhoty a krémové boty na podpatku.

 Vybrali jsme společně krémovou halenku,  bílé volnější kalhoty a krémové boty na podpatku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Lando Norris - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat