Pohled Kate
Kluci si něco špitali před námi mezitím co já se mohla lépe sblížit s Riou. ,,Jak dlouho se znáte s Landem?" položila jsem jí otázku a přátelsky se usmála. ,,Docela dlouho, vlastně jsme se poznali když s Maxem založili Quadrant" odpověděla mi. Pomalu jsme došli ke stolu, který Lando za rezervoval. Opatrně jsem si sedla a Lando mi pomohl přistrčit židli ke stolu, abych se nemusela zapírat o nohu. Je to takový gentleman, když teda zrovna nemyslí na to jak by ze mě sundal oblečení. Svojí vlastní myšlence jsem se musela zasmát. ,,Děje se něco?" zeptal se mě jako by věděl že myslím na něho. ,,Ale nic" odpověděla jsem s úsměvem na tváři.
Za asi tak 2-3 minutky k nám přišel číšník a donesl nám menu ,,Dáte si něco k pití? zeptal se hned co je položil na stůl. ,,Přineste prosím nějakou dobrou lahev bílého vína, prosím" odpověděl mu Lando. ,,Ještě poprosím sklenici vody pro mě a mou kamarádku" dodala Ria protože viděla že mi není trochu dobře. Potichu jsem jí poděkovala a všichni jsme otevřeli menu aby jsme se podívali co si dáme. Pomalu jsem listovala stránkami a našla jedno ze svých nejoblíbenějších jídel. Rozhodla jsem se že si dám lasagne. Naposledy mi je dělala mamka.
V kabelce mi začal vyzvánět telefon. Vyndala jsem ho na stůl a pověsila jsem si kabelku zpátky přes židli. Táta. ,,Ježiši co chce, co se stalo?" říkala jsem si v hlavě, popadla mě panika a tak jsem vyrazila na dámské toalety kde jsem telefonát přijala.
,,Děje se něco?" zeptala jsem se s klidným hlasem. ,,To by jsi mi měla říct ty" odpověděl naštvaně. ,,Tati nechápu o čem to mluvíš" odpověděla jsem mu a v hlavě si přehrávala ty nejhorší scénáře. ,,Řekni Norrisovi že ho zabiju až se mi dostane pod ruce, nebo ať se mi postaví čelem a řekne mi o vás dvou sám" odpověděl a zavěsil. Pane Bože. Co jsem to udělala. Táta ho zabije. Z toho všeho stresu a toho jak mi už tak nebylo dobře se mi zvedl žaludek. Rozrazila jsem dveře na záchod, klekla si k němu a začala jsem zvracet.
Slyšela jsem jak se otevřeli dveře ,,Kate jsi tu?" zeptala se Ria. ,,Tady" řekla jsem a Ria si ke mě rychle klekla. ,,Pane Bože co se stalo?" zeptala se mě a já začala brečet. ,,Táta už o mě a Landovi ví" řekla jsem a začala zase zvracet. Ria mi chytla vlasy a začala mě hladit po vlasech. ,,Neboj to se nějak vyřeší" koukla seč na mě s úsměvem, byla jsem ráda že je tam se mnou. ,,Ještě na něco jsem se tě chtěla zeptat" řekla zvídavým hlasem ,,Ano?" odpověděla jsem. ,,Hele nic mi do toho asi není, ale bereš antikoncepci že ano ?" když tohle řekla docela jsem se zarazila, jako jako jestli beru antikoncepci ,,Ano beru, proč?". Pak mi došlo že jsem jí nebrala když se Lando přišel usmířit, vytřeštila jsem oči ,,A do hajzlu" řekla jsem nahlas. Ria se na mě podívala stejným pohledem jako jsem se dívala já na ní. Oběma nám došlo co se asi stalo a proč mi není už nějakou dobu dobře.
,,Bože tohle jsem posrala" řekla jsem nahlas a začala ještě víc brečet. Rie začal zvonit telefon ,,To je Lando, už jsme dlouho pryč" řekla a zvedla to a já poslouchala. ,,Jo je v pořádku" a mrkla na mě ,,Něco se strategií", zvedla jsem palec a čekala jak to uhraje. ,,Musím skočit do lékárny pro paralen, obě nás bolí hlava tak nám dej chvilku" zavěsila a usmála se na mě. ,,Dojdu ti koupit těhotenský test a koupím ten paralen aby nás z něčeho nepodezírali, ty zatím počkej tady a dělej že telefonuješ" pohladila mě znovu po zádech a odešla. Jsem tak ráda že jí mám. Nevím co budu dělat jestli jsem opravdu těhotná, Landovi a mě by to zničilo kariéru. Už takhle to mám u táty nahnuté.
Asi 15 minut jsem seděla na toaletě a předstírala že telefonuju, mezitím přišla Ria podala mi těhotenský test ,,držím ti palce" řekla a znovu mě pohladila po zádech. Vyndala jsem ho z krabičky a začala čůrat. Sama sobě jsem si držela palce aby nebyl pozitivní. Vyšla jsem ven a položila ho na umyvadlo. ,,Hele jsem tu dlouho a ty nemáš kapsy, jdi za klukama a řekni že mi není dobře, já tu počkám a za 15 minut se sem vrať" řekla Ria. Kam na tyhle geniální nápady chodí. Jestli přijdu o práci tak jí navrhnu jako stratéga pro Red Bull.
Vyšla jsem tedy ven a sedla si ke klukům ,,Rie není dobře" vypustila jsem ze sebe hned. ,,Nechce jít na hotel?" zeptal se Lando. ,,Já půjdu s ní a vy si kluci můžete užít noční Paříž" odpověděla jsem a kluci naštěstí souhlasili. ,,To jídlo vám nechám zabalit s sebou jo?" zeptal se Lando a já kývla, šla jsem zpátky za Riou. ,,Sežrali nám to i s navijákem" řekla jsem. Jenže Ria už nevypadala tak dobře naladěně. ,,Je to to co si myslím?" zeptala jsem se jí a měla slzy v očích. ,,Objednám nám odvoz a promluvíme si o tom na hotelu" odpověděla. Hned mi bylo jasný že je ten test pozitivní. Zamotala se mi hlava a omdlela jsem.
Lando
,,Rio sakra mluv! Co se stalo?" ptal sem se zoufale Rii, která vyběhla z toalet že Kate omdlela. ,,Christian ví že jste spolu, udělalo se jí nevolno a omdlela" odpověděla vyděšená a tak jsem rychle zavolal sanitku. Max zatím čekal před restaurací aby řekl záchranářům kde jsme. Já s Riou jsme zatím čekali u Kate, která tam bezvládně ležela. Bylo mi z toho zle, z toho že bych o ní měl přijít. V hlavě se mi taky odehrávalo jak na nás Christian mohl přijít.
Mezitím co jí Ria podepírala hlavu a já jí držel za ruku dorazili záchranáři. Díky Bohu. Oddechla jsem si. Šel jsem s nimi až do sanitky. Rie a Zbytku skupiny jsem řekl ať za námi přijedou do nemocnice.
Kate
Vzbudila jsem se na nemocničním lůžku v bílém pokoji. Pomalu jsem se posadila a rozhlédla se. Vedle mě seděl Lando s Riou a Danielem, na druhé straně seděl Max s klukama. ,,Co se stalo?" slabým hlasem jsem ze sebe vypustila. ,,Omdlela jsi zlato, ale všichni jsme tu s tebou i Daniel hned přijel" řekl a přejížděl mi palcem přes ruku. Do místnosti přišla sestra ,,Slečno Horner, jsem ráda že vám a vašemu dítěti nic není, omdlela jste kvůli nadměrnému stresu, takže si vás tu necháme aby jste se prospala" řekla sestra. V tu chvilku mi došlo že jediný kdo to věděl byla Ria, ale teď už to ví všichni. Sestra odešla a Všichni mlčeli zatím co na mě Lando nevěřícně koukal. ,,Ty jsi těhotná?" zeptal se.
Byla jsem chvilku zticha protože jsem se to taky dozvěděla před chvilkou. ,,Jo" odpověděla Ria. Lando se na ní otočil ,,Takže ty jsi o tom věděla?" řekl vyklepaným hlasem. ,,Hele mi vás tady necháme o samotě a až budete připravený tak pro nás přijď" řekl Max a všichni až na Landa odešli. Lando na mě chvilku koukal a mě se zalili oči slzami. Cítila jsem se tak bezmocně. Nevěděla jsem co bude následovat.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
Fiksi PenggemarDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.