Pohled Kate
Ráno jsem se vzbudila 5 minut před budíkem. Otevřela jsem oči a těsně přede mnou byl Landův obličej. Vypadal tak klidně, jeho vlasy byly jako prstýnky. Dýchal pomalu a klidně. Chtěla jsem ho pohladit po obličeji a tak jsem k němu trochu natáhla ruku. Jeho oči se v tu chvíli otevřeli. rychle jsem dala ruku pryč a usmál se. ,,Dobré ráno" řekl a díval se jako by mi koukal do duše. ,,Dobré ráno" odpověděla jsem mu. Zazvonil mi budík a my vylezli z postele. ,,Chceš hodit na trať" zeptala jsem se ho a on kývnul. Dnes ráno jsem si šla jen opláchnout obličej a vyčistit zuby, vlasy jsem si hodila do drdolu a převlékla jsem se do oblečení do práce. ,,Co si dáš k snídani?" zeptala jsem se Landa. ,,Dám si to co si dáš ty" řekl a já tedy sáhla pochlebu s okurkou. Společně jsme se nasnídali a rozhodli jsme se vyrazit na trať.
Vzala jsem si telefon vyšli jsme z bytu a já zamknula. Když jsme jeli ve výtahu bylo mezi námi takové divné napětí. Párkrát jsme se na sebe podívali a usmáli se. Když jsme dojeli do garáží došlo mi že Lando nemá přilbu. ,,Budeš si muset schovat hlavu za mě aby ti nenafoukalo do očí" řekla jsem mu. ,,Ano madam" odpověděl. Nasedla jsem a nasadila si helmu. Lando byl o hlavu vyšší než já takže se za mě ani nemohl schovat. Položil mi obličej na rameno a obejmul mě kolem pasu. Sešlápla jsem plyn a vyjela k trati. Plno lidí čekalo před hotelem takže si nás fotili a tleskali když viděli že jsme vyjeli ven. Dojela jsem k bráně, kterou mi otevřeli abych mohla vjet do pit uličky. Jela jsem rovnou k McLarenu a tam vysadila Landa. Pak jsem se vrátila zpátky a zaparkovala motorku u našeho boxu. Sundala jsem si helmu a viděla jsem tátu jak stojí u Maxova monopostu a kouká na mě. Byl naštvaný, ruce měl překřížený. ,,Co jsem ti říkal o Norrisovi" řekl naštvaně. ,,Že jsme nepřátelé, já vím" řekla jsem mu a šla jsem si sednout za velín.
Bylo mi jedno co mi táta říkal o Landovi. Myslím si že včera přeskočila jiskra, ale nechci nic uspěchat a stále je tu Carlos. Nasadila jsem si sluchátka a pozdravila přes ně svůj tým. Pak jsem je zase sundala a odešla rozdat pár podpisů a udělat si pár fotek s fanoušky. Cítila jsem jak jsem omylem do někoho narazila když jsem postupovala na stranu. Zvedla jsem oči a stál tam Carlos. Takhle z blízka vypadal ještě líp než na fotkách a z dálky. Vlasy mu padaly do obličeje. ,,Moc se omlouvám" pípla jsem. ,,To nic maličká" odpověděl mi a mrknul na mě. ,,Vidím že ho máš na sobě" řekl a ukázal na řetízek. ,,Je nádherný, děkuji" odpověděla jsem a začervenala se. Popošli jsme stranou aby jsme si mohli popovídat. ,,Sluší ti to jako vždy Hornerová" usmál se na mě. ,,Taky jsi k nakousnutí, tedy taky ti to sluší" opravila jsem se a hanbou jsem se propadala do země. Proč, řekla jsem si v hlavě. Carlos se začal smát protože viděl že jsem v rozpacích. ,,Dneska večer v 6 v loby" pošeptal mi do ucha a odešel. Já z toho měla husí kůži ještě dvě minuty.
Už bylo jen 30 minut do závodu a tak museli všichni na svá místa. Na začátek jsme nasadili tu nejměkčí sadu pneumatik. Jsou totiž snadné na zahřátí. Všichni už byli připraveni a Monoposty vyjeli na trať, Každý se zastavil na místě na kterém se umístil. Mechanici se seběhli u svých jezdců a doladili pár posledních věcí. Po tom co zavelela FIA museli mechanici zpátky do boxů a jezdci vyjeli na formovací kolečko. Když už byli zpátky seřazení na startu čekali na červené světla. Červené světla zhasly a monoposty vyjeli. Max dominoval a díky nejměkčí sadě nabral 15s náskok. Odkroužil 15 kol a já zavolala Maxe na přezutí. Nasadili jsme nejtvrdší sadu n které už mohl dojet celý závod. Max vyjel zpátky na trať a udělal dvě kola. ,,Maxi, Sainz 3 sekundy za tebou" řekla jsem do vysílačky ,,rozumím" odpověděl a rozšířil rozestup mezi ním a Carlosem na 14 sekund. Takhle odkroužil zbytek závodu. Max dojel P1 za ním Sainz P2 a pak Hamilton P3. Všichni jsme vyběhli popřát Maxovi. Max se okamžitě rozběhl za mnou a obejmul mě celou silou co měl. Vzal mě na záda a kluci nám tleskali. Byl to úžasný pocit. Seskočila jsem z Maxe aby mohl udělat rozhovor a mohl odejít co Chill místnosti pro jezdce co vyhrají závod. Stála jsem před tou místností také protože budu přejímat cenu za body pro Red Bull. První vysel Lewis který si stoupnul na stupínek pro třetí místo, potom Carlos který si stoupl na druhé místo a nakonec já a Max. Všichni jsme dostali krásný pohár který jsme zvedli nad hlavu. Udělalo se ticho a zahrála se hymna vítězi závodu a potom hymna týmu. Vzali jsme do ruky lahev šampaňského a napěnili ho. Kluci mě obklíčili a začali mi lít bublinky za oblečení a na hlavu. Bylo to nepříjemný, ale zároveň to byl pocit euforie.
Byla jsem tak promočená že mi pod tím světlím oblečením šlo vidět spodní prádlo. Styděla jsem se, ale jak jsem byla nadšená tak jsem tomu nepřikládala tak velkou cenu. Všichni jsme sešli dolu ke svým týmům a ještě jsme to oslavili s nimi. Cítila jsem něčí ruce na zadku a otočila jsem se ,,Jdou ti vidět kalhotky, jen zakrývám ty nádherný půlky" smál se Danny a já mu poděkovala. Kluci z Red Bullu mě vzali každý na jednu stranu ramena a skákali se mnou oslavně před Maxovo monopostem. Byla to nádhera.
Po tom co jsme doslavili a udělali jsme si týmovou fotku jsem vyrazila do sprchy abych ze sebe smyla bublinky. Převlékla jsem se a vyšla jsem ven z boxu. Stál tam Carlos ,,Budeš teda v 6 v loby? Chci tě vzít na jídlo." řekl mi když mě viděl ,,Ano budu tam čekat" odpověděla jsem mu na jeho dotaz. Nasadila jsem si helmu, nasedla na motorku a vyrazila na hotel. Když jsem dorazila na hotel cinkla mi zpráva od Dannyho ,,Jdeš večer taky na tu párty na oslavu". ,,No jasně že jdu, ale před tím jdu na večeři s Carlosem" odpověděla jsem mu a zamkla jsem mobil. Danny to určitě řekne Landovi, ale já jsem prostě upřímný člověk.
Měla jsem hodinu a půl na přípravu a tak jsem se vrhla na oblečení. Jelikož jdu na večeři, tudíž na rande a potom hned do klubu, chci aby to bylo něco sexy. Hned jsem se proto podívala na dvoje šaty které jsem s sebou měla. Jedny byli černé a druhé modré. Ty modré byli delší a tak jsem sáhla po černých. Měla jsem k nim koupené i stejně ladící šperky. Takový stříbrný kamínkovaný obojek a náušnice. Náhrdelník od Carlose jsem si tedy musela sundat. Šla jsem do koupelny, dala jsem si krátkou sprchu a vyžehlila jsem si vlasy. Na sebe jsem si vzala šaty, boty na podpatku a kamínkovou kabelku která se k nim hodila.
Vyrazila jsem na recepci protože už teď jsem to měla jen tak tak. Dorazila jsem tam a viděla jsem tam stát Carlose v bílé košili. měl vyhrnuté rukávy a tak šly vidět jeho svalnaté a velké ruce. Na sobě měl upnuté černé kalhot, které mu tvarovali nohy. Má tělo jak Bůh, řekla jsem si sama pro sebe v hlavě. A vyrazila jsem k němu. Jak slyšel klapot podpatků hned se za mnou otočil. Celou si mě od hlavy po paty prohléhl a usmál se když už jsem stála vedle něj. ,,Zdravíčko" řekla jsem a on mě vzal za zápěstí a políbil mi ruku. Vyrazili jsme spolu do garáže. Stálo tam červené Ferrari s černými závodními pruhy. Carlos mi otevřel dveře abych mohla nastoupit. Když už jsem seděla vevnitř, zavřel dveře a šel si nastoupit. ,,Nikdy mi nikdo neotvíral dveře a teď mi je chtějí otevírat všichni" zavtipkovala jsem před Carlosem během jízdy k restauraci. On se na mě jen sem tam usmál a v tichosti jsme dojeli až na místo.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.