Pohled Kate
Když jsem se ráno vzbudila Danny už byl vzhůru a Lando ještě spal. ,,Pojď sem" řekl Danny a seděl u stolu. Vylezla jsem z postele a šla si sednout k němu. Začali jsme šeptat aby jsme nevzbudili Landa. ,,Líbí se ti?" zeptal se mě. ,,Jo líbí, ale nechci nic uspěchat" odpověděla jsem mu. Já se otočila na Landa a on tam ležel tak nevinný a klidný. ,,Něco ti ukážu" řekl a usmál se. ,,Takhle jste spolu leželi když jsem se vzbudil" a ukázal mi telefon s fotkou kde jsem byla já a Lando.
,,Pošleš mi jí prosím" řekla jsem mu a usmála se. ,,To víš že jo" řekl a poslal mi ji na Instagram. Koukala jsem že mám jeden zmeškaný hovor od táty. Nechala jsem kluky v pokoji a šla za tátou. Zaťukala jsem na dveře a on mi otevřel. ,,Dneska se vracíme domů, mám pro tebe překvapení" řekl a usmál se. ,,To bylo to proč jsi neměl furt čas?" řekla jsem. ,,Ano, je na čase aby jsi se osamostatnila. Vybral jsem pár domů kam by jsi se mohla přestěhovat." řekl a obejmul mě. ,,To si děláš srandu" řekla jsem a spustili se mi slzy. ,,Zasloužíš si to" řekl mi a z kapsy vytáhnul mobil aby mi mohl domy ukázat. Ukázal mi všechny, ale jedem mě zaujal nejvíc. Byl to moderní dům v Anglii. Hned jak jsem ho viděla tak jsem se do něj zamilovala. ,,Můžeš tam letět hned odtud, Postarám se aby jsi tam měla do zítra všechny věci" řekl táta a podal mi klíčky. Ještě pořád tomu nemohu uvěřit. Šla jsem zpátky do svého pokoje a Lando už byl vzhůru. ,,Hádejte kdo se stěhuje do Anglie" a držela jsem klíče nad hlavou. ,,No paráda" řekl Danny a dodal ,,Máš tam doufám jednu místnost i pro mě". ,,Jasný já s tebou počítám" řekla jsem mu a on měl strašnou radost že spolu budeme bydlet.
,,Nechcete letět se mnou?" zeptal se Lando a mě došlo že vlastně také bydlí v Anglii. ,,Jasný, rádi" odpověděla jsem i za Daniela. ,,Domluvím letadlo na odpoledne ať se stihneme zabalit a naobědvat se" řekl Lando a odešel do svého pokoje. Měla jsem takovou radost a ukázala jsem Dannymu dům na fotkách ,,Ten je fakt nádhernej! Myslíš to s tím bydlením vážně?" řekl po tom co viděl fotky. ,,Ano myslím, vždyť jsme si to slíbili" řekla jsem mu protože když jsme se naposledy bavili o budoucnosti slíbili jsme si že až si někdo z nás koupí dům tak budeme bydlet spolu. ,,Dobře, jdu si zabalit a pak si napíšeme" řekl a odešel.
Měla jsem takovou radost. Ten dům je opravdu nádherný. Ještě několikrát jsem se koukla na fotky a představovala si kde co bude. Vyndala jsem z pod postele dva kufry a začala jsem si balit. Vyndala jsem všechno oblečení ze skříně na postel a přemístila jsem se do koupelny. Všimla jsem si že je tam přes pračku hozená Landova mikina. Odnesla jsem jí k ostatním věcem. Vrátila jsem se ještě pro taštičku s makeupem a pro žehličku a fén. Jelikož mě čeká dlouhá cesta letadlem musím si vzít něco pohodlného. vzala jsem si tedy tepláky, ale došlo mi že žádnou mikinu až na tu Landovo co tu leží nemám. Tak jsem si jí oblékla. Když jsem si jí přetahovala přes hlavu cítila jsem jeho vůni. Začala jsem skládat věci do kufru. Když už jsem měla vše zabaleno zavolala jsem tátovi ,,Ahoj tati, mohly by jste mi přepravit motorku zatím k tobě na Red Bull Ring?" zeptala jsem se ho. ,,Ano, Žádný problém" řekl a já zavěsila. Koukala jsem že mi píše Danny ,,Čekáme v lobby, na letiště nás hodí dodávka".
Vzala jsem si kufry a jela do lobby. Viděla jsem jak tam kluci stojí a povídají si. Danny kývnul na Landa aby se otočil. Když se otočil a viděl že mám na sobě jeho mikinu začal se červenat ,,Co je?" zeptala jsem se ho a smála jsem se ,,Ale nic, sluší ti to" řekl Lando a pyšně se usmál. Šli jsme si dát věci do dodávky před hotelem. Venku ještě bylo strašně hodně fanoušků co čekali na jezdce. Šli jsme k nim a udělali jsme si s nimi pár fotek a podepsali pár předmětů. Dodávka nás odvezla na letiště, protože jsem se rozhodli že se najíme v letadle, Lando tam totiž objednal nějaké krabičkové jídlo. Let bude opravdu dlouhý, cesta do Londýna odtud totiž trvá 7 h 20 m bez mezipřistání.
Když už jsme dojeli na letiště museli jsme projít kontrolou a pak k našemu letadlu. Lando objednal soukromý let pro nás tři aby jsme se nemačkali sedm hodin v letadle. Každý jsme v letadle zaujal své místo. ,,Kluci až doletíme, potřebovala bych pomoct se stěhováním" řekla jsem jim. ,,Já 100% pomůžu, nenechám tě to dělat samotnou" řekl Danny a usmál se na mě. ,,Já vám taky pomůžu" řekl Lando a také se usmál. Napsala jsem tátovi zprávu aby to hodili stěhováci dovnitř že už si zbytek zařídím sama. Už jsme měli dvě hodiny letu za sebou a kluci se začali chovat jako malý, pošťuchovali se a smáli. Danny nám říkal vtipy a pak jsme hrály hru kde jsme měli uhodnout na co ten druhý myslí. Během toho jsem udělala pár fotek které si vytisknu až dojedeme domu.
Byli oba tak roztomilý. Celou cestu jsme se smáli a dělali blbosti. Úplně jsem zapomněla na všechny starosti a co vše ještě budu zařizovat až přiletíme. Tyhle fotky jsem si přidala i na profil a kluky tam označila. Ten den jsme si všichni tři založili účty se stejnou zkratkou a začali jsme tam dávat všechny momenty z našeho života. Už se začalo stmívat a kluci po tom co dělali blbosti usnuli. Já jsem ještě vyřizovala věci přes počítač, protože jsem si musela změnit trvalou adresu a a doklady. Šla jsem do menší koupelny která v letadle byla. Šla jsem si opláchnout obličej a vyčistit zuby po jídle z oběda. Zapomněla jsem si zamknout a viděla jsem jak se otevírají dveře. Zastavila jsem se a koukala kdo vejde dovnitř. Byl to rozespalí Lando. Usmíval se jako sluníčko když mě viděl ,,Neruším" zeptal se když mě viděl s kartáčkem v puse. ,,Ne nerušíš, potřebuješ něco" zeptala jsem se ho a on si sedl na záchod jako na židli. ,,Ne nepotřebuju, chtěl jsem být chvilku s tebou o samotě" řekl a natáhl se mi po ruce. ,,Tohle mi tedy nepřijde moc romantické, ty sedící na záchodě a já s kartáčkem v puse" řekla jsem mu a on se začal nahlas smát. Vypláchla jsem si pusu a narovnala jsem se abych viděla jestli ještě někde nemám pastu a viděla jsem že Lando stojí těsně za mnou. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se ho a otočila se na něj. ,,Jsi tak krásná" odpověděl a pohladil mě po obličeji. ,,Lando" řekla jsem a Danny zaťukal na dveře se slovy ,,Nerozdávejte si to tam dlouho, potřebuju na záchod" a my se uvnitř začali smát. Otevřela jsem dveře a Daniel na nás zvedl obočí ,,Aha, takže jste se na sebe zase jen koukali" a Lando do něj šťouchl.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.