Pohled Kate
Leželi jsme vedle sebe a jí stále cítila jak se mě jeho ruce dotýkají. Byla jsem z něho mimo, ale nechtěla jsem panenství ztratit u filmu v domě kde bydlím se svým nejlepším kamarádem. ,,Lando musím ti něco říct" podívala jsem se na něj vážně a on přestal. ,,Povídej" řekl v klidu. ,,Víš já jsem ještě sex neměla a chtěla bych aby to bylo něco výjimečného a nebylo to v domě kde bydlím se svým nejlepším kámošem" řekla jsem mu a mohla se hanbou propadnout že jsem něco takového řekla. ,,Já to chápu, dám ti tolik času kolik budeš potřebovat" odpověděl mi a dal mi pusu na čelo. V klidu jsme tak dokoukali film. Bylo už docela pozdě a tak jsme se rozhodli že půjdeme spát. Šla jsem si ještě napustit vanu. Měla jsem dveře z ložnice hned do koupelny takže jsem nemusela přes celý dům. Vybrala jsem si ve skříni oblečení na spaní a vrátila se do koupelny přidat bublinky. Svlékla jsem se nasadila si sluchátka a relaxovala.
Cítila jsem se divně a otevřela jsem oči. U vany seděl Lando. Rychle jsem zkontrolovala jestli mám tělo schované pod pěno ,,Můžeš mi říct jak dlouho už tu jsi" zeptala jsem se ho rozrušeně. ,,Není to poprvé co tě takhle vidím" když tohle řekl začala jsem se červenat a nahla jsem se k němu. Sebrala jsem pěnu z koupele a dala mu jí na nos. ,,Ale dámě by jsi do koupelny chodit neměl když jsi nebyl pozvaný" řekla jsem. ,,Jo tak já jsem nebyl pozvaný jo" řekl a začal se svlékat. ,,Ježiši co děláš" řekla jsem a dala si ruce před obličej. Cítila jsem jak za mou leze do vany. Otevřela jsem oči a seděl naproti mě. Měla jsem překřížené nohy a ruce přes prsa, ale on chtěl abych se na něj dívala. Bože co tu dělám, řekla jsem si v hlavě. Lando mě pořád pozoroval. ,,Na co furt tak koukáš" řekla jsem mu a ušklíbla se. ,,Koukám jak jsi nádherná" odpověděl. Najednou se ke mě naklonil a já se cítila tak bezbranná.
Opřel se rukama o dno vany a cítila jsem jak je tou jednou těsně vedle mého těla. Vzala jsem pěnu a dala mu jí na obličej. Musela jsem se hrozně smát protože vypadal tak roztomile. Hned se začal smát protože to nečekal. V hlavě jsem sbírala odvahu vylézt nahá z vany protože ručník byl dál a já na něj nedosáhla. Nakonec jsem tedy sebrala odvahu a vylezla jsem z vany. Lando se opřel rukama o kraj vany a celou si mě prohlížel když jsem ještě neměla ručník. Pomalu jsem se usušila a v hlavě jsem si řekla ,,Teď budeš trpět". Po tom co jsem se usušila jsem se k němu otočila zády a upustila na zem ručník. Pomalu jsem si oblékla pyžamo které jsem si vybrala a šla jsem si vyčistit zuby. ,,Jak dlouho tam ještě budeš" usmála jsem se na něj a viděla jsem že je v rozpacích. ,,Ještě tu nějakou dobu budu" řekl a nervózně se usmál. Hned mi došlo co se děje. Takže můj plán vyšel. Usmála jsem se na něj a dál si čistila zuby. Po chvilce vylezl a já si přes zrcadlo prohlížela jeho tělo. Dobře teď trpím já. Takové sexuální napětí jaké mezi námi bylo by se dalo krájet.
Když se Lando osušil a vzal si spodní prádlo a já akorát vyplivávala pastu do umyvadla cítila jsem jak stojí těsně za mnou. Chytnul mě za boky a já byla v tu chvilku jak zmrzlá ,,Co to děláš?" řekla jsem a on se jen usmál, Pokračovala jsem teda ve vyplachování úst. Cítila jsem jak se o mě tře a mě to bylo hrozně příjemné. ,,Lando já fakt nemůžu" řekla jsem a otočila se na něj. On mě vzal a posadil mě na pračku. ,,Já vím, ale jsi tak krásná" řekl a začal mě vášnivě líbat. Bože ty jeho jemné rty. Jeho ruce se mě dotýkají po celém těle. Pevně mě chytl za stehno a za tvář a začal mě líbat na krku. Bože, stop. řekla jsem si v hlavě ale přestat se mi nechtělo, byla jsem z toho tak mimo, tolik se mi to líbilo že jsem se přistihla jak jsem sem tam vzdychla. ,,Vím že to chceš" podíval se na mě a přejel mi palcem po rtech. ,,Chci, ale ne teď" řekla jsem a on mě políbil na čele a sundal mě dolu.
Jak mám teď vedle něho jen ležet když vím jak mě dokáže rozhodil během sekundy. Šli jsme si lehnout do postele, ale oba jsme nemohli spát z toho jak jsme jeden na druhého měli chuť. Chvilku jsme se na sebe jen tak dívali a on mě hladil a usmíval se na mě. ,,Můžu ti udělat dobře a nemusíš o to ještě přijít" zašeptal mi do ucha a já zrudla. ,,Lando, já nejsem malá holka, já vím co vše se dá dělat v posteli. Mimochodem tohle ostatní jsem ti nezakázala. " řekla jsem a začala se smát. Lando mě hned přikryl těsně se ke mě přitisknul. ,,Beru to jako souhlas" řekl a začal mě líbat na krku. Cítila jsem jak mi jeho ruka putuje po břiše dolů. Cítila jsem jak se mě dole dotýká. Začala jsem mu vzdychat do ucha. Začal mě líbat po celém těle, cítila jsem jak jeho polibky směřují dolů. Byla jsem jak v sedmém nebi. Když už byl dole dala jsem peřinu pryč abych na něj viděla. Když jsem viděla jak mě dole líbá a drží mě pevně za nohy cítila jsem v břiše motýlky. ,,Lando" vzdychla jsem a zajela mu prsty mezi vlasy. Už jsem to nevydržela a uvolnila se. Najednou jako by ze mě spadlo obrovský kámen a já věděla že už je hotovo. Vylezl zpátky ke mě a lehl si vedle mě ,,Jsi tak roztomilá" řekl a začal mě hladit ve vlasech a já věděla že už v životě nikoho jiného nechci. Po chvilce mazlení jsme oba usnuli. Bylo mi tak příjemně. Celou noc se mi zdálo o tom co mi dělal.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ráno jsme se vzbudili v obětí. Co víc si přát. Mám vedle sebe kluka, kterého miluju a nový dům. Žiju s Dannym tak jak jsme si to slíbili. Ještě jsme si ale oficiálně neřekli že spolu chodíme. Lando musel brzo ráno odejít takže se na snídani nezdržel. Sešla jsem dolů do jídelny a Danny už dělal palačinky. ,,Jsi zlato" řekla jsem když jsem si stoupla vedle něj. ,,Lando se usmíval jak měsíček na hnoji, hádám že se něco stalo" řekl Danny. ,,Co takhle dneska zajít na kafe a tam ti to všechno řeknu" řekla jsem mu a dala mu ruku na rameno. ,,Dobře bobku, uděláme si holčičí den" řekl a já se musela začít smát. Po tom co Daniel dodělal palačinky jsme si sedli ke stolu a já se ho musel zeptat ,,Myslíš že by mi vztah s Landem hodně ovlivnil kariéru?". ,,Hele nebudu ti lhát, určitě ano. Už jen z toho důvodu že tvůj táta je šéf Red Bullu a ty jsi nadřízená maxe a zodpovídáš za jeho výsledky" řekl a pak mu došlo na co jsem se ho vůbec ptala ,,Počkat takže mi chceš říct že jste spolu". ,,Ne nejsme, ale něco se mezi náma včera stalo, řeknu ti to až v kavárně" odpověděla jsem mu a usmívala se jak malá.
Zajeli jsme tedy hned po snídani do nedaleké kavárny a dali si tam nějaké pití. ,,Tak co jsi mi to chtěla říct" řekl Danny a zvážnil pohled. ,,Myslím si že miluju Landa a včera jsme se spolu málem vyspali" odpověděla jsem mu a on vyprskl pití které zrovna pil jak byl zaskočený. ,,Jako jak že jste spolu málem spali?" zeptal se a dodal ,,Já myslel že už jste si to někde rozdali" a začal se smát. ,,Ne, včera mi vlezl do vany a pak se se mnou chtěl vyspat, ale já si myslím že je ještě čas a zároveň nechci přijít o práci" odpověděla jsem. ,,Hele jestli vás to k sobě tak táhne tak spolu buďte, já to nikomu neřeknu, ale nesmíte to nikomu dávat najevo" řekl Daniel starostlivě. Pak už jsme se jen bavili o tom co ještě dokoupit do našeho domu a jaké auto bych chtěla protože jsem do teď jezdila v tátově autě.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.