Pohled Kate
Hned po tom co jsme dopili pití jsme se zajeli podívat do McLaren továrny. ,,Proč sem jedeme?" zeptala jsem se Dannyho který seděl za volantem a jen se mi smál. ,,Odpovíš mi už" řekla jsem znovu protože jsem nevěděla co se děje. ,,Nemáš auto" řekl mi a já se na něj vyděšeně podívala ,,Takže já nikomu nemám dávat najevo že miluju Landa a ty mě vezeš do McLaren továrny abych si tu vybrala auto? Nemám si rovnou dát SPZ: I<3Lando?" řekla jsem a hystericky se smála protože je mi jasný že jsem od konkurence a tak tyhle informace o mě a McLarenu nezůstanou jen v továrně. ,,A už je tady" řekl Danny a ukazoval na Landovo auto. ,,Vy jste se na mě normálně domluvili" řekla jsem nevěřícně. ,,Popravně když jsi popisovala svoje vysněné auto všechno jsem to posílal Landovi" řekl Daniel a já ho chtěla hrozně praštit.
Vystoupili jsme ven a Danny mě zastavil ,,Počkej minutku" koukala jsem jam jde a něco vytahoval ze zadní sedačky. Šel ke mě a v ruce měl šátek ,,Co s tím chceš jako dělat ty úchyle" řekla jsem a začali jsme se smát ,,Na to máš Landa" řekl Daniel a já za sebou slyšela smích. Byl Landův. A sakra. ,,Ahoj krásko" řekl Lando a začal mi uvazovat šátek tak abych nic neviděla. Byla jsem v rozpacích protože to bylo hrozně vzrušující a sexy, ale zároveň jsem nevěděla co se teď bude dít. Cítila jsem jen jak mě někdo vede za ruku. Podle mého odhadu jsme šli tak 500m někam rovně a pak do leva. Cítila jsem něčí ruce jak mi rozvazují šátek, podle vůně to byl Lando. Jo tohle je přesně jak z toho snu co se mi zdál ze včera na dnešek, ale nešlo tam o auta. Pousmála jsem se když jsem ucítila jeho ruce. ,,Nech je ještě chvilku zavřené" řekl Danny, který podle hlasu stál vedle mě. Slyšela jsem jak někdo nastartoval motor a hned jsem měla husí kůži. ,,Jak přede" řekla jsem nahlas a Lando mi zašeptal se smíchem do ucha ,,Jako ty včera" a já se začala hrozně červenat. ,,Můžeš" zařval Daniel aby přehlušil motor.
Otevřela jsem oči a přede mnou stál nádherný modrý McLaren 765LT. ,,Kluci to si ze mě děláte srandu" řekla jsem a rozbrečela jsem se protože můj nejlepší přítel a možná budoucí přítel mi právě koupili nové auto. ,,Tak co na něj říkáš" řekl Lando který stál vedle mě. ,,Pojď sem!" řekla jsem mu a pevně ho obejmula. Daniel rychle přiběhl a oba nás obejmul. ,,Chceš se s ním projet?" řekl Danny a já souhlasila. Nasedla jsem do auta a Lando si sedl vedle mě. Danny za námi jel svým autem. Lando mi celou dobu ukazoval kudy mám jet protože chtěl udělat pár fotek. ,,Už jsi to někdy dělala v autě?" zeptal se a pevně mi stiskl stehno a pak se začal smát. ,,Ty si včera při vyučování nedával pozor?" řekla jsem mu a začala se smát. Dojeli jsme na krásnou vyhlídku. Byla to silnice na kraji kopce a tam jsme to zapíchli. Danny hned vyskočil z auta běžel si k tomu mému stoupnout ,,Dělej foť to!" řekl Landovi a ten mu vyfotil několik fotek u mého auta. Jednu z nich hned přidal na Instagram a napsal k ní ,,Mamka mi koupila nové auto" na což jsem mu hned do komentáře napsala ,,Dostanu auto a už mi ho kradou".
Udělali jsme pár dalších fotek auta a rozhodli se že naplánujeme program na celou pauzu aby jsme se nenudili. Zajeli jsme tedy k nám domů a vymýšleli co ty následující dny podnikneme. Když jsme dojeli domu sedli jsme si k jídelnímu stolu ,,Hele mám docela hlad, co vy?" řekl Danny a já se zvedla a šla vařit ,,Co si dáte?" zeptala jsem se kluků když jsem koukala co vše je v ledničce. ,,Mohla by jsi nám udělat ty tvoje výborný lívance" řekl Daniel a dodal ,,Lando takový jako dělá Kate jsi ještě nejedl". Viděla jsem že Lando by si taky dal tak jsem si začala připravovat těsto na lívanečky ,,Co by jste chtěli dělat zítra hoši?" zeptala jsem se a míchala jsem u toho těsto. ,,Ve středu můžeme na přespání na chatu do Alp, psal mi Mick jestli nechceme na kola" řekl Danny. Oba jsme se hned podívali na Landa jestli mu to vyhovuje. ,,Já můžu" řekl a tak Danny hned napsal Mickovi že to platí. ,,Počkat středa je zítra" uvědomila jsem si. ,,To nevadí ne?" řekl Danny a zase se kouknul na Landa. ,,Fakt s tím nemám žádný problém" řekl Lando a usmíval se na nás. ,,Ale musíte spát odděleně, nebudu vás furt krýt" řekl Daniel a já s Landem jsme se hned koukli na sebe. ,,No co je, Alpy jsou romantický a já vás od sebe odtrhávat nebudu" řekl a smál se nám. ,,Dobře no, pokusím se ti v noci nevplížit do pokoje" řekl Lando a koukalo při tom na mě. Já už jsem dokončovala lívance. Dala jsem je klukům na stůl a k tomu malou misku s jahodami. ,,Nechte si chutnat" řekla jsem jim.
Po tom co jsme dojedli už se začalo pomalu stmívat a kluci společně vyrazili do fitka aby nevyšli z formy. Já zůstala sama doma protože nerada balím věci na poslední chvíli. Vyndala jsem ze skříně menší kufr a položila ho na postel. Přemýšlela jsem co všechno budu na kolo potřebovat. Vzala jsem si teda cyklo oblečení co jsem tenkrát dostala od Maxe když jsme jeli na kola s tátou a Danielem. Pak jsem přibalila i teplejší oblečení na večer, nějaké normální a sexy pyžamo, protože proč ne. Pak kosmetickou tašku, tepláky a spoustu pohodlného oblečení protože budeme hlavně chodit a jezdit na kole. Když už jsem měla sbaleno zavřela jsem kufr a připravila si ho ke dveřím od ložnice. Bylo už docela pozdě večer a kluci stále nikde. Šla jsem si seta napustit vanu. Dala jsem tam jako vždy bublinky a olejíček. Tohle dělám od doby co mi omylem do koupelny vlezl Max. Cítím se pak víc chráněná a ne tak nahá. Po tom co už byla vana optimálně naplněná jsem si zašla pro lahev vína a skleničku. V koupelně jsem si zapálila svíčku a ponořila se dovnitř. Dala jsem si do uší sluchátka a relaxovala. Sem tam jsem se napila vína. Ten klid, moje oblíbená hudba a značka vína. Všechno bylo dokonalé. Viděla jsem jak se v Ložnici rozsvítilo a došlo my že kluci už jsou doma. ,,To jsem já" řekl Lando z ložnice. Vešel do koupelny ,,Tohle jsem potřeboval" řekl a koukal na mě ve vaně. Byl úplně zpocený, ale jeho pot mi nesmrděl nevím proč. Začal se přede mnou svlékat a vlezl si ke mě do vany ,,Ty neprotestuješ?" zeptal se a smál se. ,,Ne můžeme tu být tak dlouho jak budeš chtít" řekla jsem mu a začala jsem se mýt. ,,Mohla by jsi mi prosím umýt záda" řekl a já vzala houbičku a jemně jsem mu s ní začala přejíždět záda. ,,Mohla by jsi trochu surověji, tohle mi připomíná hlazení a já vím že jsi nahá" začal se smát a já se k němu zezadu přitiskla ,,Říkal jsi něco?". ,,Tohle mi neděle" řekl jemně když jsem mu houbou přejížděla po hrudi. ,,Dobře jak chceš" řekla jsem a vylezla jsem z vany, Lando mě cestou ven plácl po zadku vší silou co měl. Docela dost to totiž štíplo. Šla jsem se rychle podívat k zrcadlu a viděla na zadku jeho optisklou ruku ,,To si děláš srandu" řekla jsem naštvaně. ,,Promiň já musel" řekl Lando na svojí obhajobu.
Začala jsem si brát ručník , ale Lando vylezl z vany a sebral mi ho. Stoupnul si těsně přede mě a já byla jak v transu. Měla jsem z něho husí kůži. Stál tam přede mnou a po těle mu stékaly kapky vody. Z kudrlin mu na hruď kapala voda a začal mě sušit ručníkem. Jen jsem na něj koukala a prohlížela si ho. Jak se mu napínají svaly při každém pohybu. Bylo to neuvěřitelný. Tak hezký mužský tělo jsem ještě neviděla. Sebrala jsem mu z ruky ručník protože jsem se ho taky chtěla dotýkat. Začala jsem mu sušit hruď a pak se přesunula na jeho ruce. Z rukou jsem mu sjela na stehna a jela směrem nahoru. Lando m ě chytl za bradu a nasměroval mě tak abych se mu koukala do očí, jemně se kousl do rtu a dal mu pusu. Vzala jsem nám nový ručník a začala jsem mu sušit vlasy. Bylo hrozně roztomilý, když byl rozcuchaný. Já jsem si potom vlasy vysušila fénem protože jsem je nechtěla mít ráno tolik zacuchané.
Šla jsem si vyčistit zuby protože bez toho prostě jít spát nemůžu. Lando si je vyčistil se mnu a šli jsme si lehnout do postele. Ještě jsme zkontrolovali Instagram a zprávy s emailem jestli nás někdo někde nepotřebuje, ale naštěstí ne. Byla tam jen jedna zpráva od Dannyho ,,Ráno vyjíždíme v 8" odepsala jsme mu že budeme připravený a šli jsme spát. Lando se ke mě přitulil a pevně mě stisknul.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.