Pohled Kate
,,Kdy jsi mi to chtěla říct?" řekl Lando chvějivým hlasem, ale pořád mě držel za ruku. ,,Dneska večer" odpověděla jsem na jeho otázku. Teď už vím že jsem těhotná na 100%. Ne jen že na to máme oba čas, ale teď v sobě nosím jeho syna nebo dceru. Vím že bude jednou dobrý otec, ale nechci mu zničit kariéru. ,,Popravě mě ani nenapadlo že jsem těhotná dokud se mě Ria nezeptala jestli beru antikocepci, když mě viděla zvracet na záchodě" řekla jsem vystrašeně protože Lando byl stále potichu. Chvilku stále nic neříkal, pak se zvedl a odešel z pokoje.
Jen jsem tam tak seděla a nechápala co se teď právě stalo. Trochu jsem chápala proč odešel, ale na druhou stranu ho tu teď opravdu potřebuji víc než kdy jindy. Daniel a Max vešli do místnosti ,,Jak jsi na tom?" řekl Danny s ustaraným výrazem. ,,Lando odešel" řekla jsem a znovu se mi nahrnuli slzy do očí, protože mě tu nechal samotnou. ,,Neboj budete v pořádku" řekl Max a dodal ,,Nejspíš jen potřeboval na vzduch, kluci a Ria jsou teď s ním aby neudělal nějakou hloupost". Daniel si vedle mě lehl na postel ,,Takže já budu strejda jo?" začal se smát a já musel taky. ,,Blbečku" usmála jsem se na něj. ,,A jo! Já budu taky strejda" řekl Max a všichni jsme se začali smát. Líbilo se mi jak zlehčovali situaci a byli nadšený z toho že budou strejdové, aniž by věděli jestli to Lando chce nebo ne.
Přemýšlela jsem kde je Lando a co asi teď dělá, protože už pak nepřišel. Daniel mi slíbil že tu se mnou přespí abych na to nebyla sama, věděl totiž jak mi je a jak se bojím svého táty. ,,Co asi tak dělá Lando?" zeptala jsem se Dannyho. ,,No jestli plánuje udělat to co si myslím po tom co mu Ria řekla že se k tomu má postavit jako chlap, tak budu rád když návštěvu tvého táty přežije" odpověděl a smál se. Otočila jsem se na něj a bez váhání vypustila ,,Počkej, on jede za tátou?" zeptala jsem se nevěřícně. ,,Jo" odpověděl. Sakra. To snad není možný, to je jako hodně špatný sen. ,, Pár hodin po tom co mi táta volal že ho zabije tam Lando jede říct mému tátovi že mě zbouchnul?" vypustila jsem ze sebe.
Daniel se na mě kouknul a usmál se na mě ,,Neboj bude to v klidu, přece jen už je to otec jeho vnoučete". ,,Ricciardo ty jsi fakt hroznej" řekla jsem naštvaně, ale pak mi došlo že jestli mu to Lando řekne tak mu táta neublíží, protože by tak ublížil nejvíc hlavně mě. Celou dobu jsem si prohlížela svoje břicho a přemýšlela jsem jestli chci Landovi zničit jeho kariéru, něco co byl jeho velký sen. Vzala jsem do ruky telefon a zavolala Landovo sestře. ,,Ahoj, děje se něco?" zeptala se. Začala jsem brečet, byl to v tuhle chvilku můj obranný mechanismus. ,,Kate?" zeptala se ještě jednou ,,Jsem těhotná" vychrlila jsem na ní. ,,Kate je těhotná" řekla a mě došlo že tam není sama. ,,Drahoušku gratuluju" řekla Landovo mamka. ,,Chci se vás všech na něco zeptat" řekla jsem nejistě. ,,Povídej" ozval se Landův táta. ,,Myslíte že si ho bude chtít Lando nechat?".
Chvilku bylo ticho, ale pak se ozvalo ,,Drahoušku, jestli ho miluješ a on tebe tak to spolu zvládnete, rádi vám se vším pomůžeme", byla jsem ráda že slyším Landovo mamku jak mi říká tyhle vlídná slova. Zavěsila jsem a rozhodla se že půjdu spát, protože po tolika informacích jsem byla tak vyčerpaná že jsem usínala i v sedě.
Lando
Musel jsem mu to říct, že jí miluju a že se mnou čeká dítě. Stál jsem před Hornerovo dveřmi a zaklepal ,,To bylo rychlé" řekl a pustil mě dovnitř. ,,Předem se vám chci omluvit jestli vás ruším, ale musím vám něco říct" vychrlil jsem. Christian mě zavedl do obýváku ke krbu, ze skříňky vyndal drahou whiskey a dvě sklenky. Do obou nalil a jednu mi podal se slovy ,,tak povídej" napil se a tak jsem se napil i já. ,,V první řadě bych se chtěl omluvit že jste na to přišel sám" koukal jsem na jeho reakci a jen se usmál a tak jsem pokračoval. ,,V druhé řadě bych vám chtěl říct že vaší dceru opravdu miluju a chci pro ní jen to nejlepší" znovu jsem udělal pauzu a Christian mi konečně odpověděl ,,Jsem rád že pro ní chceš jen to nejlepší a taky jsem rád že jsi sem přišel sám jako opravdový chlap" usmál se. ,,No popravdě tu jsem sám z jiného důvodu" řekl jsem docela vyklepaně protože už jsem viděl jak bere tu pušku co má vystavenou nad krbem. ,,Povídej" řekl a napil se znova, napil jsem se taky na kuráž, protože v tuhle chvilku jí potřebuju jako nikdy.
,,Kate čeká dítě" řekl jsem a viděl jsem jak mu ztvrdl úsměv na rtech. Pomalu se zvedl položil skleničku na stolek. ,,Takže ty mi tvrdíš že jsi udělal mojí dceře dítě!" začal na mě křičet. ,,Pane já jí opravdu miluju a také jsem to nevěděl, dozvěděl jsem se to asi před hodinou" odpověděl jsem mu. Přestal chodit sem a tam a posadil se ,,Aha" odpověděl. ,,Víš že jsi jí zničil kariéru?" zeptal se mě. Na tohle jsem je kývnul a napil se znovu. ,,Takže já budu děda" řekl a usmál se na mě. vzal to docela v klidu, za což jsem byl rád.
Nakonec mi Christian nabídnul jestli nechci přespat že to společně zapijeme a tak jsem to přijal a zůstal.
---------------------------------
Kate
Ráno nás vzbudil příchod sestřičky. Rozhlédla jsem se a hledala jsem Landa, ale ten stále nikde. ,,Tak co? Těšíte se domů?" zeptala se sestra s úsměvem na tváři. ,,Ano, ale když už jsem tady, mohla by jste se mi podívat jestli je moje noha v pořádku?" zeptala jsem se. ,,Jistě" řekla sestra a odešla, nejspíše pro doktora. Daniel už seděl na židli vedle mě a něco dělal na telefonu. Koukla jsem na telefon, který byl celý zahlcený zprávami. Všimla jsem si hlavně dvou zpráv.
Miláčku, jsem na tebe tak hrdý, Ladno je skvělý chlap včera se tu u mě stavil a vše mi vysvětlil jako správný chlap, těším se až bude moje vnouče na jeho první kartingové soutěži. - Táta
Musela jsem se smát, typický táta, už by ho přihlašoval na karting a ještě není ani na světě. Koukla jsem se na další zprávu.
Kate, chci aby jsi věděla že se na tebe opravdu nezlobím a že tě opravdu miluju. Těším se až tě zase uvidím a až tě obejmu, těším se až bude naše dítě na světě, těším se až ho všechno naučíme. Miluju tě. -Lando
Tahle zpráva mi vyrazila dech, Lando si to dítě chce nechat a táta se sním normálně baví, byla jsem hrozně překvapená tím jak to oba nakonec vzali zatím co jsem si Landa představovala zastřeleného u táty v obýváku vzduchovkou co má nad krbem. Myslím si že to samé běželo hlavou Landovi jestli jí tam viděl.
Do pokoje přišla sestřička s doktorem, který s sebou přinesl přenosný rentgen. Nastavil mi ho tak aby neohrozil moje dítě. ,,Noha už je zdravá" řekl doktor a sestřička mu podal malou pilku kterou mi sundal sádru. Byla jsem ráda že už jí nemusím mít, protože mě docela otravovala a bránila mi u dost věcí, třeba u té kterou dělám s Landem nejraději. Konečně zase budu moct chodit.
O 2h později
Konečně jsme po balení věcí s Riou, Maxem a Danielem dorazili na letiště. Daniel zamluvil soukromé letadlo, které nás všechny vezme domů do Londýna. ,,Jak se cítíš?" řekla Ria a všichni poslouchali co řeknu. Kluci seděli přede mnou a Riou ,,Už je to lepší" řekla jsem a připoutala jsem se protože letadlo už se chystalo ke vzletu. Těším se až budu doma, přemýšlela jsem kde zařídím dětský pokoj a jestli nebude lepší přestěhovat se k Landovi a Danielovi nechat můj dům. Celý let jsem koukala z okýnka a měla položenou ruku na břiše. Doufám že celou tohle situací neohrozím Landovu situaci. Také doufám že to veřejnost a hlavně jeho fanoušci vezmou v pořádku. Myslela jsem hlavně na to co si o mě lidi budou myslet.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.