14. Směr Mick

715 19 1
                                    

Pohled Kate 

Ráno jsme se vzbudili přesně v 6:50 aby jsme nezaspali a mohli jsme se v klidu nasnídat. Vstali jsme z postele a vyrazili dolu do kuchyně. Vzala jsem si s sebou rovnou kufr abych ho mohla jít dát do auta. U dveří do garáže už byl připravený Danny u jeho jeepu kterým pojedeme na letiště, protože autem by se nám to opravdu nevyplatilo. Jelikož poletíme 2 h 15 m do Vídně kde už na nás má čekat Mick, zabalila jsem si i knížku a sluchátka. Zašla jsem zpět dovnitř aby chlapcům udělala snídani. ,,Co si kdo dáte?" zeptala jsem se když už přišel i Danny. ,,Hele klidně něco obyčejného" řekl Daniel a já se na něj koukla se zvednutým obočím protože slovo obyčejný je velice široký pojem. ,,Dal bych si křupky s mlíkem" řekl Lando a Danny naštěstí souhlasil takže jsem se vyhnula vaření. Nasypala jsem si křupky do misky a zalila je mlékem. Po tom co jsme se najeli jsme se šli všichni převléct a potom do auta.

,,Máte všechno?" zeptal se Danny a koukal na nás na zední sedačky a pak se koukl že se držíme za ruce. ,,Dobře všichni máme všechno taky vyrazíme" zavelel a nastartoval auto. S Landem jsem se celou cestu držela za ruku a byla o něj opřená protože jsem byla pořád unavená.  Přeci jen bylo brzy ráno. Celou cestu jsme nikdo nemluvil protože jsme všichni stále vypadali jako by jsme se právě vzbudili po dvou hodinách spánku. Cestou jsem se sem tam koukla z okénka jak se kolem nás mihotají ulice Londýna. Má to tu kouzlo. Vše vypadá jako z romantických filmů o nějakém princi a chudé dívky co pracuje v kavárně. Taky jsem se tak někdy cítila když o mě začal Daniel jevit zájem. Jenže kvůli mému tátovi není tak snadné abych si někoho našla. Snad teď, když už bydlím sama by to nemusel být až takový problém, ale přece jen je tu háček s mou pracovní pozicí. 

Konečně jsme všichni dorazili na letiště, sice s malým zpožděním protože Daniel potřeboval nutně koupit nové boty čemuž jsme se museli hrozně smát. ,,Ještě že jedeme soukromým, protože by jsme to kvůli tvým novým láskám nestihli" řekl Lando a hrozně se smál až připomínal jen divné zvuky. Já jsem se mu hned začala smát protože to jsem na něm úplně zbožňovala, ty jeho záchvaty smíchu s těmi divnými zvuky co u toho vydával. Rychle jsme museli projít všemi kontrolami protože naše letadlo už na nás docela dlouho čekalo. Od kontroly nás pak převezla mini dodávka až k letadlu kde jsme vystoupili a kluci nanosili zavazadla dovnitř. Všichni jsme se usadili a já už preventivně vytáhla knížku se sluchátky. Kluci si sedli vedle sebe naproti mě protože si chtěli o něčem povídat. Letadlo vzlétlo a já si nasadila sluchátka a zapla svůj playlist na Spotify. Vzala jsem si ze stolku knížku a nalistovala stránku kde jsme naposledy četla. Koukla jsem se z poza knížky na kluky a viděla jsem jak se smějí ,,Je tu něco k smíchu?" zeptala jsem se a vyndala si sluchátko z ucha. ,,Ne ne" smál se Daniel a Lando také. Usoudila jsem že je to další klukovina co já chápat nemohu a tak jsem jen zakroutila hlavou nasadila si zpět sluchátko a začala znovu číst. Četla jsem asi dalších 10 minut a pak odložila knížku. Nechala jsem si jen sluchátko a položila jsem si sedadlo abych mohla relaxovat. ,,Takže tohle je ta kniha ze které čerpá inspiraci" řekl Danny kterého jsem slyšela jak se směje. ,,Tak 50 odstínů šedi je dobrá kniha" odpověděl mu Lando se smíchem. ,,Hele buď rád že si s sebou nevzala třeba kamasutru" řekl Daniel a smál se. Dělala jsem že je neslyším, ale bylo mi úplně jasný o co jim jde. 

Asi po 30 minutách letu jsem si vyndala sluchátka a začala jsem koukat z okénka ven.  Když jsem se koukla na Dannyho ležel úplně zlomený na sedačce s otevřenou pusou a spal. Nahlas jsem se musela usmát protože to bylo vtipné. Když viděl Lando že už mu věnuji pozornost sedl si ke mě. ,,Koukám že už jsi zase dostupná" prohlásil. ,,Promiň, při cestách jsem prostě zvyklá číst nebo poslouchat hudbu" řekla jsem mu a vzala ho za ruku. ,,Někdy tě musím vzít na nějaký festival jestli miluješ hudbu" řekl Lando a žmoulal mi prsty na ruce. ,,Nikdy jsem na žádném nebyla, takže jestli chceš tak budu ráda" odpověděla jsem mu a opřela se mu o rameno. Už jsme začali přistávat a tak jsem Daniela kopla pod stolkem do nohy aby se vzbudil. Ten se lekl co se děje a my se začali smát. Po tom co letadlo přistálo jsme z okna viděli bílou dodávku u které stál Mick s kartónem v ruce a na něm bylo napsáno ,,free taxi". Když jsme ho viděli s tím nápisem začali jsme se smát.

Vyšli jsme z letadla a já ho hned běžela obejmout protože tak dlouho jsme spolu nikde nebyli. Abych to vysvětlila s Mickem se známe už od malička protože táta se zná s jeho otcem, ale od té doby co se jim stala v rodině ta nehoda byl Mick strašně uzavřený a vůbec mě k sobě nepouštěl. Mick shodou okolností tuhle sezónu nastoupil k Haasu, takže se budeme vídat častěji. Kluci byli docela v šoku že se s Mickem známe, ale po tom co jsme jim to vysvětlili se už na nic neptali a všichni jsme nasedli do dodávky. Jeli jsme do Alp, protože tam má Mickova rodina chatu, doufám že tam bude i jeho sestra se kterou jsme si hodně rozuměli. ,,Tak mě tak napadá, kdo všechno tam vůbec bude, protože ta chata je fakt obří" řekla jsem ze sedačky spolujezdce. ,,Ještě vyzvedneme Charlese, Carlose a Maxe z jejich hotelu" řekl Mick a koukl se na mě. ,,Počkat kdo vše tam bude" zeptali se kluci ze zadní sedačky. ,,Všichni jezdci" odpověděl a já jsem začala mít strach protože si budu muset dávat velký pozor a bude tam Carlos, který se mi taky líbí. V hlavě mi zněli myšlenky na to abych vystoupila a odletěla domu, ale nenechám v tom kluky, když jsem jim slíbila že tu budu taky. To je snad zlý sen.

Dodávka zastavila před hotelem a kluci z Ferrari a Max nastoupili. Všichni jsme se pozdravili a vyrazili jsme konečně na chatu. Já raději celou cestu koukala do telefonu, protože jsem se chtěla vyhnout nějakému trapnému pohledu a nebo trapné situaci. Sem tam jsem se koukla do zpětného zrcátka kde jsme viděla Carlose a Landa jak na mě oba koukají. Celá tahle situace byla tak nepříjemná. Ale s Landem spolu nechodíme a tak se tu třeba sblížím i s Carlosem, protože si tu šanci prostě zaslouží. ,,Jsme poslední, všichni už tam jsou" přerušil Mick hodinu ticha. ,,Bude tam i tvoje sestra?" musel a jsem se hned zeptat. ,,Jo bude už se na tebe těší" řekl Mick a usmál se. ,,Už jsem se bála že tam budu jediná holka" prohlásila jsem a všichni se začali smát. ,,Čemu se smějete? Vždyť jam budu jak lovná zvěř" řekla jsem a koukala přitom na Carlose s Landem a Charles se jim hned začal s Dannym smát. Bylo mi docela trapně, když mi došlo co jsem řekla a okatě se na ně podívala. Zbytek cesty na chatu bylo úplné ticho.

Když jsme dojeli k chatě kluci koukali z okýnka s otevřenou pusou. Ta chata byla opravdu nádherná. Před ní byl větší rybník a za ní hory kudy vedli prokácené cesty na kterých se dalo v zimě lyžovat. Byla to nádherná velká a prostorná vroubenka do které jsme se v pohodě všichni vešli. Mickovo maminka se tu o to krásně stará, jde vidět ta jemná ženská ruka. ,,To je nádhera" řekl Daniel. ,,To teda, to je hezčí jak náš dům ve Španělsku" řekl Carlos s otevřenou pusou. ,,Tak tedy vítejte v našem letní a zároveň zimním sídle" řekl Mick a všichni jsme vystoupili ven z dodávky.

 ,,Tak tedy vítejte v našem letní a zároveň zimním sídle" řekl Mick a všichni jsme vystoupili ven z dodávky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kluci se hned vrhli na kufry a já si ještě vyfotila tu nádhernou chatu. Koukala jsem kde mám kufr a viděla jsem jak stojí vedle toho Carlosova. Šla jsem si pro něj a narazila jsem do Carlose ,,Ježiši promiň to jsem opravdu nechtěla" řekla jsem mu a upravila si vlasy. ,,Nic se neděje" řekl a vzal můj kufr a dodal ,,s tímhle ti pomůžu". Koukla jsem se na Landa a ten se na mě koukal se zamračeným pohledem. 

Lando Norris - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat