Pohled Kate
Vyšli jsme s Landem z koupelny a usadili se u stolku. Pořád nám bylo z celé té situace do smíchu. Když přišel Daniel celou dobu si něco psali na telefonu. Pozorovala jsem Landa a přemýšlela nad tím proč mě tak přitahuje. Co mě to na něm tak přitahuje, co je ten magnet. Seděla jsem tam a prohlížela si ho od paty až k hlavě. Byli to ty jeho rošťácké kudrlinky, nebo ten jeho roztomilý úsměv. Do očí jsem mu koukala ráda protože mu vždy tak zářili když jsme byli spolu. Chvilku jsem ale myslela i na Carlose. Ty jeho svalnaté ruce, kaštanově hnědé oči a ty jeho vlasy. Co mě ale nejvíc štvalo bylo že táta mi vždy říkal abych nechodila s nikým kdo není v našem týmu a nebo ať je to obyčejný kluk, ale nejlépe sportovec. Ale tohle kritérium splňoval jen Danny protože ho má táta rád, ale na druhou stranu on se bojí táty a tak se mnou chodit nechce. Proto budeme navždy nejlepší přátelé protože já ho nechci ztratit. Když teď budeme bydlet spolu bude k nám chodit hodně jezdců, protože Danny má se všemi úžasný vztah. Od té včerejší noci v klubu jsem i já cítila že si se všemi dobře rozumím. Pierre mi říkal že mi musí představit Kiku protože si prý budeme rozumět. Už se konečně cítím být součástí téhle velké formulové rodinky.
Let který trval 7 hodin už byl konečně u konce a všichni jsme ho ve zdraví a s rozumem přežili. I když to chvílemi vypadalo že Lando a Daniel umřou smíchy. Letadlo už přistávalo a tak jsme se všichni připoutali a čekali až dosedneme. Byla jsem hrozně natěšená až ten dům uvidím naživo. Letadlo už dosedlo a všichni jsme se zvedli aby jsme pobrali věci co jsme měli na palubě. Když jsme vyšli ven už se stmívalo. ,,Lando nechceš dneska spát u nás"? zeptala jsem se a on kývl. ,,Kámo musíš nám udělat Twitch místnost" řekl Danny Landovi. ,,Není problém" řekl Lando a plácl Daniela přes záda. Vzali jsme si kufry a já objednala taxi z letiště. ,,Tak co těšíte se?" zeptal se Lando když jsme nastoupili. ,,Ano, konečně budu bydlet se svým nejlepším přítelem a budu si moc dělat co chci" řekla jsem a Danny pyšně kývl.
Dojeli jsme k našemu novému domu a všem nám spadla brada. Nic hezčího jsem ještě neviděla, teda až na Landovo tělo. Před námi stál krásný moderní dům. Byl obří. ,,O můj bože" řekla jsem když jsem vystoupila. ,,Vítejte doma" řekl Lando a oba nás s Dannym obejmu. ,,Beru si hodní patro" prohlásila jsem. Dům měl i obří sklep propojený s výhledem z kopce na kterém dům stál, ten si zabral Daniel. Vešli jsme dovnitř a tam už na mě čekaly krabice s mými věcmi. Ty prostory byli tak obří. Nádherná velká chodba propojená s kuchyní a obývacím pokojem. No prostě nádhera.
Kluci mi pomohli nanosit krabice do mé ložnice a já si všimla že u skříně jsou nějaké divné mezery. Byl to tajný pokoj rozdělený na dvě poloviny zdí. ,,Tak tady chci mít Twitch místnost a v druhé půlce místnost na filmy" řekla jsem bez váháni a začali jsme vybalovat. ,,Nechceš tu dneska přespat" zeptala jsem se Landa který mi zrovna donesl krabici s oblečením. ,,Moc rád" odpověděl a já zatím rovnala oblečení do skříně. ,,A kde budu spát" zeptal se mě. ,,Tady se mnou, nebo můžeš spát dole u Dannyho jestli ti to dovolí" odpověděla jsem mu. ,,Do mého doupěte je vstup zakázán dokud to tam nebude vypadat dobře" řekl Daniel který zrovna donesl další krabici. ,,Dobře teda" řekl Lando a usmál se na mě. Měla jsem ještě spousty času objednat nábytek který mi sem stihnou dovézt než bude večer.
Sedla jsem si doprostřed místnosti na zem a otevřela notebook, objednala jsem obří manželskou postel abych se večer mohla roztahovat, televizi s pohovkou a stolkem. Koukala jsem i na nějaký velký gauč a promítací stroj s plátnem do mé tajné místnosti. ,,Lando, mohl by jsi se mi kouknout na nějaké věci do té hrací místnosti?" poprosila jsem ho ,,Na jaký styl to chceš mít a jaký mám rozpočet" odpověděl mi. ,,Nechám to na tobě a nešetři" řekla jsem mu. Po tom co nám dovezli pohovku s televizí a další věci co jsem objednala se dům pomalu plnil věcmi. ,,Konečně to tu vypadá jako u lidí" řekla jsem Dannymu co seděl vedle mě na gauči, zatím co Landovi sem pořád vozili krabice a on je nosil nahoru. ,,Jsem zvědavý jak to tam bude vypadat" řekl Danny. ,,To já taky, ale jde vidět že je ve svém živlu" odpověděla jsem mu.
Po hodině kdy jsme ani nevěděli jestli tu Lando ještě někde je seběhl po schodech ,,Hotovo madam, váš pokoj je připravený". Šli jsme tedy do hrací místnosti a to co jsme tam našli bylo jedním slovem epické. Pokoj byl vybavený úplně vším. Od dvou počítačů po monitory, mikrofony až po konzole a televize k nim. S Dannym jsme se na něj chvilku koukali jako na blázna a pak jsme všichni zasedli tam co jsme zrovna chtěli dělat. Danny si zapnul Xbox a hrál F1 a my s Landem jsme zapnuli twitch a vysílali jsme.
Danny byl zabraný do hraní a my po hodině vypnuli stream. ,,Ještě něco pro tebe mám" řekl a vzal mě vedle do filmového pokoje. Stála tam velká pohovka do písmene U a skřínka uprostřed které bylo promítací plátno, všechno bylo tak hezky nasvícené.
,,Nechceš se podívat na nějaký film?" řekl Lando a já souhlasila. Rozložili jsme spolu gauč a já si vzala deku protože mi bylo chladno. Lando vybral nějaký romantický film. Docela jsem se divila, protože jsem myslela že na tohle není. Když už jsme byli v půlce filmu Landovi začala být taky zima a tak se ke mě přitulil. Nebo mi to aspoň tvrdil, ale tak známe kluky. Po chvilce jsem cítila jak mi položil ruku na břicho, ale nějak jsem tomu nevěnovala pozornost. Lando mě dost přitahoval a tak jestli se to má stát tak ať se to stane. Chvilku jsem byla v klidu a jak mi docházelo že tam ta ruka pořád je musela jsem se na něho podívat. Koukal se mi přímo do očí a já z něho byla jako v transu. ,,Lidi jdu spát" ozvalo se z vedlejší místnosti. ,,Dobře Danny" řekl Lando a pořád se na mě díval a usmíval se. Nemohla jsem se ani pohnout jak mě jeho oči hypnotizovali. Po chvilce mě chytl za tvář a dal mi pusu, takovou krátkou. Asi čekal jak budu reagovat, ale já neuhnula. Nechtěla jsem uhnout.
Prali se ve mě všechny ženské pudy. Chtěla jsem si mu sednout na klín a prostě se sním vyspat, ale přišlo mi to moc rychlé. Nechala jsem to tedy na něm. Byla jsem z něho úplně mimo. ,,Ani nevíš co se mnou děláš" řekl mi do ucha a mě přejela po celém těle husí kůže. ,,A co s tebou dělám, pane záhadný" zeptala jsem se s úsměvem. Znovu mi dal pusu ale nějak se mu nechtělo přestat. Leželi jsme tam spolu pod dekou a líbali se. Cítila jsem že přeskočila jiskra. Připadalo mi to tak přirozený a zároveň jako zakázané ovoce. Jestli se mezi námi něco stane nikdo to nesmí vědět jinak přijdu o práci. ,,Lando počkej" zastavila jsem ho. ,,Děje se něco?" zeptal se mě. ,,Já nevím jestli je to správný, opravdu se mi líbíš, ale oboum by nám to mohlo zkazit kariéru" řekla jsem starostlivě. ,,Nikdo to nemusí vědět dokud to nebude oficiální" řekl a já dodala ,, Až na Daniela" a oba jsme se usmáli.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.