5. Můj první úspěch

797 25 1
                                    

Pohled Kate

Vzbudila jsem se asi pět minut před budíkem kvůli tomu jak jsem byla nervózní z prvního dne kdy to bude celé na mě. Doslova budu mít teď Maxův život v rukou já. Šla jsem do koupelny, opláchla jsem si obličej a umyla vlasy. Měla jsem kruhy pod očima z toho jak jsem se celý večer budila a tak jsem se rozhodla že si dám masku. Vlasy jsem si zabalila do ručníku. Uslyšela jsem klepáni na dveře a koukla se přes kukátko kdo to je. Za dveřmi stál Danny a tak jsem mu otevřela. Ten se začal hrozně smál a hned si mě vyfotil na telefon a já mu ukázala co si o tom myslím. 

Ten to hned postnul na story s nápisem ,,taky tě rád vidím"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ten to hned postnul na story s nápisem ,,taky tě rád vidím". Pustila jsem ho dovnitř a obejmula. ,,Mám pro tebe snídani, doufám že jsi ještě nic nejedla" řekl a vyndal z tašky papírový sáček. ,,Děkuju jsi zlato" řekla jsem mu protože jsem umírala hlady. Šla jsem do koupelny sundat si masku z obličeje a vrátila se za Dannym. ,,Dobrou chuť" řekl když jsem vyndala bagetu ze sáčku. ,,Děkuji" odpověděla jsem a začala jíst. Danny celou dobu koukal na telefonu a něco vyřizoval. Já měla telefon a stole. Najednou se mi rozsvítil displej a bylo tam upozornění že mi píše Lando. ,,No hele, tak on mi ten můj plán vyšel" kouknul se na můj telefon a pak na mě. ,,Jak jako vyšel" zeptala jsem se s plnou pusou. ,,On je sám ty jsi sama" a nadzvedával obočí. Já se začala dusit jídlem a řekla mu ,,Musím ti něco říct". ,,Povídej" pokrčil obočí a zvážnil pohled. ,,Víš že se mi už hodně dlouho líbíš? Nebo jako víc než líbíš?" koukla jsem se úplně rudá v obličeji a dodala ,,A ty mi tu dohazuješ svého týmového kolegu, který je teda taky hezký." a on se na mě usmál. ,,Kate, kdybych s tebou chodil tak mě tvůj táta zabije" a začal se smát. ,,Proč z táty máte všichni takový strach" zeptala jsem se a smála se. ,,Viděla jsi vůbec někdy svého tátu?" smál se Danny a mě došlo že jsem ho viděla se usmát snad jen párkrát za život ,,Máš pravdu" řekla jsem a začala se smát.

Když jsem dosnídala šla jsem si vyfénovat vlasy a obléknout se ,,Dnes poruším pravidla a nebudu týmově stranická" volala jsem na Daniela z koupelny. ,,Jak to myslíš" zeptal se a já vyšla z koupelny v černých kalhotech a bílé košili ,,Vypadáš jak Toto" začal se smát. ,,O to mi šlo, chci tátu trochu naštvat, včera mi zakázal bavit se s ostatními jezdci mimo náš tým, kromě tebe samozřejmě" zasmála jsem se. Už byl čas vyjít na trať a já si vzala kabelku, klíče a přilbu. Došli jsme do garáže ,,Máš doufám svojí helmu?" zeptala jsem se Dannyho a ten jí zrovna vytáhnul z batohu. Nasadili jsme si helmu a já nasedla na motorku a Danny za mě. ,,Hodím tě až před box" řekla jsem a on ukázal palec nahoru. Sešlápla jsem plyn a vyjeli jsme k boxům. Jela jsem boxovou uličkou a všichni vyběhli z boxů se podívat kdo to je. Zastavila jsem před Dannyho boxem a Lando akorát stál venku. Danny sesedl a sundal si helmu. ,,Díky za odvoz Kate" a usmál se na mě. Já jen ukázala palec nahoru a otočila se na druhou stranu a dojela ke svému boxu. Motorku jsem zaparkovala u strany boxu tak aby nepřekážela Maxovi až bude vyjíždět ven. Sundala jsem přilbu a pár fotografů mě u toho fotilo. ,,Tak ty jsi hustá" prohlásil jeden z mých mechaniků a já na něj mrkla. 

Lando Norris - Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat