Pohled Kate
Za chvilku přišel dovnitř i Carlos. ,,Co se stalo chlape?" řekl Daniel a všichni jsme na něj koukali. ,,Může mi někdo vysvětlit jak jí tohle mohl přede všemi říct? Vždyť je to úplně sobecké." řekl a koukal na mě. ,,Nechceš si vyměnit pokoj? Nebo?" zeptal se mě Mick. ,,Máte tu ještě nějaký jiný pokoj?" zeptala jsem se Micka. ,,Jo, úplně nahoře je velký pokoj co patřil rodičům, můžeš být tam jak dlouho budeš chtít" řekl Mick a já mu poděkovala objetím. ,,Chceš pomoct s věcma" ozval se za mnou Fernando. ,,Budu ráda" řekla jsem mu a šli jsme společně ke mě do pokoje pro kufr. Když jsme došli do pokoje přepadla mě zase slabá chvilka rozbrečela jsem se. ,,Je to ještě mladý kluk co nemá rozum" řekl Fernando a sedl si vedle mě na postel. ,,Nesmíš se kvůli tomu tak trápit, soustřeď se teď na sebe, jsi hezká mladá holka". Trochu mě to uklidnilo a došlo mi že jsem opravdu mladá na to abych se takhle stresovala kvůli klukovi co mi vlastně ukázal že jeho práce je pro něj důležitější než já.
Zabalila jsem kufr a Fernando mi s ním pomohl nahoru. ,,Moc ti děkuju a děkuju i za povzbuzení, máš pravdu" řekla jsem mu a on jen kývl a odešel. Chvilku jsem byla v pokoji sama a uslyšela jsem klepání na dveře ,,To jsem já" řekl Daniel a vešel dovnitř. ,,Nechceš jít za námi dolu" zeptal se mě. Já byla celá ubrečená a připadala jsem si hrozně ,,Podívej se jak vypadám" odpověděla jsem mu. Chytl mě za ruce a řekl ,,Jsi ta nejhezčí holka co znám, hoď na sebe něco sexy a pohodlného a mazej se namalovat aby jsi mu ukázala o co přišel holka". Po tomhle jsem ho musela obejmout. Koukala jsem co jsem si zabalila a našla jsem tam bílou sukni a bílím topem. Ukázala jsem ho Danielovi a ten souhlasil. ,,To si vem na sebe budeš kočka" ozvalo se od dveří. Stál tam Max. Šel si sednout vedle Daniela a oba čekali až se převléknu. Hodila jsem to tedy na sebe a šla se jim ukázat. ,,Tak co na to říkáte" řekla jsem a otočila se aby to viděli.
,,Vypadáš skvěle" řekli oba stejně a začali se smát. ,,Dobře děkuji, mám si nechat rozpuštěné vlasy?" zeptala jsem se a oni kývli. Šla jsem si ještě opláchnout obličej od slz a trochu se namalovat. Vyšla jsem z koupelny a kluci vypadali hrdě. Oby mě chytli za ruku a šli jsme ven. ,,Uvidíš že bude litovat" řekl Max a poklepal mě na ruce. Po tom co jsme vyšli ven se ozval Lewis ,,No teda tobě to sekne" a já se začervenala. Koukla jsem se na Landa a ten se červenal. Bylo mi to ale jedno protože jsem na něho hodně naštvaná. Sedla jsem si mezi Carlose a Charlese. ,,Hrozně ti to sluší" řekl Carlos a koukal na mě těma jeho hlubokýma očima. Trochu jsem se začervenala a stoupla si ,,Kdo mi namíchá něco silného". ,,Já se o to postarám" řekl Fernando a šel mi pro alkohol. Po chvilce přišel a donesl mi panáka vodky, kterého jsem do sebe hned hodila. Všichni koukali ,,Tak tohle jsem nečekal" řekl Lewis. ,,Ani se nezakřenila" řekl hrdě Daniel. Po chvilce co jsme si všichni povídali jsem začala být jemně opilá z těch panáků co jsem vypila. Kluci už byli taky znatelně v náladě a tak byla atmosféra hezky uvolněná.
Po chvilce jsem se zvedla a šla k bedýnkám s hudbou a začala tančit. Měla jsem celou dobu zavřené oči a nechala jsem se unášet rytmem hudby. Když začala hrát už nekolikátá písnička otevřela jsem oči a viděla jak na mě všichni od ohniště koukali. ,,No tak jdete sem někdo nebo tu budu sama" řekla jsem a Carlos se hned zvedl a šel ke mě. Pár dalších se zvedlo a přišli taky. Tancovala jsem s Carlosem a sem tam jsem se o něj nenápadně otřela. Zřejmě se mu to líbilo protože se usmíval a sem tam si zkousnul ret. Všimla jsem si že Lando jediný sedí u ohně a kouká žárlivým pohledem na mě a na Carlose. V duchu jsem si řekla ,,Co to má jako znamenat, pošle mě do háje a pak žárlí že s někým tančím. Je opravdu jako malé dítě". Podívala jsem se Carlosovi do obličeje a viděla jsem jak se na mě usmívá, Hrozně mě to přitahovalo, Celkově jak se mě dotýkají ty jeho velké ruce. To jak tančí, jak se na mě dívá.
Po chvilce tancování mě ale ukradl Daniel a tancovali jsme spolu další hodinu. Začala jsem mít trochu hlad a pár lidí už šlo spát. Zůstala jsem já s Danielem, Carlos a Charles s Maxem, Pierrem a Yukim. Společně jsme jedli a povídal si. ,,Hele nevadí kdyby jsi dneska spal u mě, nechci tam být úplně sama. Pořád myslím na to co se stalo mezi mnou a Landem" poprosila jsem Daniela. ,,Klidně, vždyť víš že jsem tu pro tebe" řekl a obejmul mě. Začali jsme po sobě uklízet protože jsme tam nechtěli nechat bordel. Nanosili jsme dovnitř špinavé nádobí a zbytek jídla jsem dali do lednice. Daniel s Carlosem uklidili věci na sezení a já zatím umývala nádobí s Yukim a Pierrem. Kluci mi totiž nabídli že mi pomohou abych na to nebyla sama.
Já jasem tedy umývala, Yuki sušil nádobí a Pierre ho pak hned uklízel. Byla to skvělá týmová práce takže nám to velice rychle ubylo a měli jsme rychle hotovo. Všichni jsme si popřáli dobrou noc a šli jsme do svých pokojů. Měli jsme k dispozici jen jednu velkou koupelnu takže jsem musela počkat až budu moct jít dovnitř. Šla jsem si do pokoje pro ručník a vyrazila jsem k koupelně kde už nikdo nebyl, takže jsem hned vešla dovnitř se osprchovat. Svlékla jsem se a zapla jsem si sprchu. Když byla voda hezky teplá vlezla jsem dovnitř a začala se umývat, nejdřív jsem si umyla vlasy protože jsem nechtěla aby mi smrděli kouřem. Asi dvakrát jsem si umyla tělo abych nebyla načichlá tím smradem. Když už jsem byla hotová hodila jsem oblečení do pračky a zapla jí abych si ho mohla nechat přes noc vysušit. Zabalila jsem se do ručníku a trochu si usušila vlasy abych je neměla moc mokré. Zjistila jsem že jsem si zapomněla oblečení a tak jsem tedy zůstala v ručníku. Otevřela jsem dveře a vyběhla ven aby mě nikdo neviděl ale do někoho jsem narazila a spadla s ním na zem.
Koukla jsem se na kom to ležím a byl to Carlos. ,,Ježiši promiň, to jsem opravdu nechtěla" řekla jsem mu a nedošlo mi že na něm furt ležím. ,,Tohle je docela příjemné" řekl a usmíval se na mě. Hned jak mi to došlo jsem se rychle zvedla a utekla do pokoje úplně rudá. Rychle jsem zavřela dveře a viděla vyděšeného Daniela. ,,Co se stalo prosím tě, proč jsi tak utíkala" zeptal se. ,,Já jsem vyběhla z koupelny a shodila jsem Carlose na zem" řekla jsem mu a on se začal okamžitě nahlas smát. ,,Co je, je mi úplně trapně" řekla jsem a dala jsem si ruce na obličej. Chvilku jsme si o tom povídali a jí se zatím převlékla do pyžama co jsem si zabalila. Po chvilce povídání Daniel usnul a já šla tedy taky spát.
ČTEŠ
Lando Norris - Zakázaná láska
FanfictionDcera Christiana Hornera Kate se zamilovala do jezdce z nepřátelského týmu Landa Norrise.