𝐿𝑖𝑠𝑡𝑦 𝑋𝑉𝐼𝐼𝐼

71 10 8
                                    

Drogi Neuvillette,

proszę nie przejmuj się tym, że poleciłeś mi erotyka. Nie spodziewałem się, ale to nie znaczy, że mi się nie podobało. Książka, którą wybrałeś może nie jest czymś w czym gustuję na codzień, lecz to nie znaczy, że żywię do Ciebie jakąś urazę za polecenie mi jej.

Osobiście mało czytam takich rzeczy. Zazwyczaj, choć zapewne ku zdziwieniu mieszkańców Mondstadt, wybieram literaturę piękną lub niewinne romanse. Na szczęście udało mi się również znaleźć parę erotyków na mojej półce. Całkiem wpadają w moje upodobania i mam nadzieję, że w twoje również.

"Namiętne szepty" to pierwsza pozycja, którą chcę Ci podsunąć. Akcja rozgrywa się w Sumeru gdzie dwójka mężczyzn, którzy ukończyli tę samą szkołę mieszkają razem w domu Alana. Kevin nie ma pieniędzy na czynsz, więc... płaci w naturze. Ta wydaje się transakcjonalna, ale obiecuję, że ta dwójka buduje ze sobą całkiem uroczą relację podczas tego wszystkiego.

"W jego ramionach" to kolejna książka, która znalazła się w moich rękach. Jest o pewnej parze w Inazumie, która musi ukrywać swoją pasję, bo jeden z nich jest wysoko postawiony, a drugi jest tylko jedną z pomocy doglądających rezydencji jego rodziny. Mają razem dużo momentów, w których omal nie są złapani podczas uprawiania pewnych czynności.

Sądzę, że jak na razie te dwa tytuły powinny Cię zaspokoić. Mam na półce jeszcze tylko jeden erotyk, ale co za dużo to nie zdrowo, prawda?

Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawił przy czytaniu!

Pozdrawiam

Kaeya


Drogi Kaeyo,

dziękuję za twój list. Nie spodziewałem się tak natychmiastowej odpowiedzi. Do tego o takiej treści.

Wciąż uważam, że podesłanie Tobie tytułu tamtej powieści było co najmniej nieodpowiedzialne, nie na miejscu oraz obrzydliwe jakkolwiek tego nie ujmiesz. Nigdy nie miałem zamiaru zacząć czytać książki tego typu. Chociaż mogę zerknąć na te dwie pozycje, które wymieniłeś, ale tylko dlatego, by wiedzieć jak są pisanie treści erotyczne, żebym nigdy więcej przez przypadek nie przeczytał czegoś w tej podobie.

Twój Neuvillette

Atrament na papierze[]Kaevillette[]Genshin impactOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz