Drogi Kaeyo,
Dziwnym trafem nie otrzymałem od Ciebie listu tylko same zdjęcia. Zawartość tych fotografii była niespodzianką, ale bardzo miłą niespodzianką. Wyglądasz naprawdę zjawiskowo. Sądzę, że twoje ciało jest czymś pięknym. Ty jesteś piękny. Bardzo chciałbym móc Ci prawić wszystkie możliwe komplementy, ale nie starczyłoby mi papieru.
Pozowanie do tego typu sesji jest bardzo problematyczne. Podziwiam Cię za to, że udało Ci się zrobić tyle zdjęć i do tego wszystkie mi wysłać oraz wyglądać na nich zjawiskowo. Sam zrobiłem sobie parę zdjęć nago. Muszę przyznać, że choć próbowałem się inspirować twoją twórczością to wyszło mi to z dużo marniejszym skutkiem. Dlatego nie odsyłam Ci z powrotem takiej samej ilości zdjęć jaką ty wysłałeś mi. Mam nadzieję, że to nie problem.
Tak na koniec wspomnę jeszcze o braku listu w kopercie. Być może zapomniałeś go włożyć w trakcie tego całego zamieszania ze zdjęciami? W każdym razie czekam na następny list. Twoje zdjęcia są oczywiście piękne, ale to twoje listy przynoszą mi najwięcej radości. Uwielbiam czytać o twoich poglądach lub punkcie widzenia.
Twój Neuvillette
(W kopercie oprócz listu znajdowały się jeszcze trzy zdjęcia przedstawiające nagiego Iudexa)
Drogi Neuvillette,
Chciałbym jakoś opisać twoje piękno, ale wszystkie słowa to za mało. Nie powinieneś wysyłać nagich fotografii do byle kogo. To bardzo wrażliwe treści, szczególnie zważywszy na twój wysoki status na scenie politycznej Fontaine. Proszę uważaj na to. Twoje ciało jest zbyt cudowne, żeby każdy je widział. Ceń siebie wyżej.
Odsyłam Ci twoje wcześniejsze zdjęcia. Jeśli coś takiego wysyłasz to przynajmniej wysyłaj to do właściwych osób.
Pozdrawiam
Kaeya
(W kopercie znajdowały się te same trzy zdjęcia, które przesłał Kaeyi Neuvillette. Na dnie koperty znajdował się też czek na 10000 mory z dopiskiem z tyłu: "rekompensata")
CZYTASZ
Atrament na papierze[]Kaevillette[]Genshin impact
FanficIch korespondencja zaczęła się niewinnie. Powolutku więź zrodziła się dzięki wymianie listów. W miarę pogłębiania się ich korespondencji, zaczęło także pogłębiać się ich uczucie, co prowadzi do spotkania, które wykracza poza słowa na papierze. Żaden...