𝐿𝑖𝑠𝑡𝑦 𝑋𝑋

72 9 22
                                    

Drogi Kaeyo,

twój list był bardzo zaskakujący. Zacząłem się żywo zastanawiać czy naprawdę jest tak jak mówisz. Lubienie literatury erotycznej? To nie brzmi jak coś czym bym się zajmował, ale być może masz rację. Nie mogę zaprzeczyć, że dobrze się bawiłem przy czytaniu. 

Mam jedną prośbę. Twoje wyjaśnienia naprawdę uświadomiły mnie o wielu kwestiach, ale również jeszcze mocniej rozpaliły moją ciekawość. Nigdy nie sądziłem, że zainteresowałbym się czymś tak lubieżnym jak pozycje seksualne, ale oto tu jestem. To więc rozumiem już co oznacza bycie górą lub dołem, lecz nadał nie potrafię sobie tego wyobrazić. Dlatego chciałbym poprosić Cię o przysługę. Jak dotychczas prowadziłeś mnie bezbłędnie w kwestiach moich innych eksperymentów. Czy mógłbym poprosić o demonstrację?

Twój Neuvillette

(List po dostaniu się w ręce odbiorcy miał wgniecenia od intensywności z jaką ta osoba trzymała ten list. Cała reszta listów of ludexa Fontaine była traktowana z ostrożnością i delikatnością jednak ten list był cały pognieciony.)




(Do Neuvillette parę dni później przyszła koperta. Co dziwne nie było w niej listu tylko same zdjęcia.)


Author's note

I to jest pora w której powinnam otagować angst, nie sądzicie? Próbowałam pisać sam fluff i crack, ale no... coś nie wyszło! Chyba po prostu potrzebuję jakiejś dramy w moim życiu

Atrament na papierze[]Kaevillette[]Genshin impactOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz