◇18

36 4 0
                                    

【---◇✫◈✫◇---】

Pov
George

Po naszym dzisiejszym pocałunku, poszliśmy poprostu do swoich domów, ciągle na siebie zerkając. Nie wiem czemu to zrobiłem, ale wiem to, że napewno tego nie żałuje. Przy Dream'ie czuje się inaczej, wyjątkowo. Nie wiem do końca jak to opisać.

Teraz siedzę na łóżku uśmiechając się sam do siebie na myśl o tym, co się dziś stało. Nie wiem co Dream do mnie czuje, może powinienem zacząć od tego, że sam nie wiem co do niego czuję. W moim brzuchu wciąż czuje to uczucie, które towarzyszyło mi podczas naszego pocałunku. Zakochałem się. Jak nic.

Jedyną osobą, która mogłaby mi teraz pomóc jest Nick. Postanowiłem więc do niego napisać.

Do: Nick

-możesz gadać?

N-mogę, coś się stało?

-wyjaśnie ci to.

Moment po tym Nick zadzwonił.

-co się stało?- zapytał lekko zmartwiony.

-tak wsunie to nic poważnego, ale ja i Dream..-nie dał mi skończyć.

-znów po pijaku się pocałowaliście?- zażartował.

-tym razem nie po pijaku.

-co?- pomimo, że gadamy przez telefon, ja doskonale widzę mine szatyna.

-mówię, że pocałowaliśmy się na trzeźwo.- odpowiedziałem.

-nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy, ale nie rozuemiem w czym problem?

-bo widzisz, ja nie wiem co do niego czuje.- powiedziałem zmartwiony i opadłem na łóżko. Zamknąłem oczy i zacząłem odtwarzać moment, w którym nasze usta się złączyły.

-ja myślę, że sie zabujałeś.

-co?! Nie?- powiedziałem oburzony. Sam nie wiem czemu sie tego wyprzeczam, skoro wiem, że to prawda.

-czyli ten pocałunek nic nie znaczył?

-nie, znaczy tak, ale.. był przyjemny i to tyle.- sam nie wiem co ja gadam.

-George lepiej chyba będzie jak narazie sam do czegoś dojdziesz i wtedy zadzwonisz, bo niestety nie jestem w stanie ci teraz pomóc.

-rozumiem, dzięki.- wypowiedziałem i odrazu się rozliczyłem. Odłożyłem telefon na bok i zamknąłem oczy. Czy ten pocałunek coś znaczył? Oczywiście, że tak. Ciekawe czy dla Dream'a też..

Nie zauważyłem, w którym momencie do mojego pokoju wtargnęła mama. Pewnie stała tam dobra minutę. Natychmiast się podniosłem do siadu a ona podeszła do mnie.

-coś się stało George?- zapytała zmartwiona. Pewnie pomyślała, że się źle czuje. Mamo to tylko miłość.

-nie, czemu miałoby?- uśmiechnąłem się, aby dała mi spokój. Nie chciałem aby wypytała mnie o cokolwiek, bo jest to ostatnia rzecz, której potrzebuję.

-wyglądasz źle i się martwię.- usiadła obok a ja miałem ochotę powiedzieć jej o tym co czuje, choć tak naprawdę sam nie wiem i nie mam pewności czy cokolwiek z tego wyjdzie i czy warto.

-nic się nie stało naprawdę.- zapewniałem ją.

-okej, ale gdyby coś się działo możesz przyjść.- posłałem jej tylko ciepły uśmiech i wyszła z pokoju. Ja znów opadłem na łóżko i nie wiedziałem co ze sobą zrobić.

Złapałem za słuchawki i włączyłem przypadkową playlistę.

I've been watching you for some time
Can't stop starin' at those ocean eyes
Burning cities and napalm skies
Fifteen flares inside those ocen eyes
Your ocean eyes

Czemu akurat ta piosenka w tym momencie? To jeszcze bardziej sprawiało, że myślałem o nim. Czy teraz wszystko będzie mi przypomniało o Dream'ie? Niech to szlag.

No fair
You really know how to make me cry
When you gimme those ocean eyes
I'm scared
I've never fallen from quite this high
Fallin' into your ocean eyes
Those ocean eyes

Wstałem z łóżka i zacząłem kierować się w strone pianina, podśpiewując pod nosem tekst piosenki. Usiadłem na krzesełku i przejechałem palcami po klawiszach. Wyłączyłem muzykę a słuchawki włożyłem do etui. Odłożyłem telefon na bok i zacząłem grać. Nic mnie tak nie uspokaja jak gra na pianinie. Dzięki temu nie myślę o niczym, bo skupiam sie na grze.

Odrazu gdy moje palce zetknęły się z klawiszami, wyłączyłem się i zamknąłem oczy. Zacząłem grać pierwszą melodie jaka przyszła mi do głowy.

【---◇✫◈✫◇---】

Minęło może 30 minut gdy skoczyłem grać. Zagrałem swoje ulubione utwory i całkowicie się odprężyłem. Jeden problem zniknął, ale zaraz pojawil się kolejny. Poczułem nagłą potrzebę spotkania się z blondynem. Nie moge tego zrobić. Bardzo chcę, ale za cholerę nie moge. Nie chce znów namieszać sobie w głowie. Musze chyba od niego odpocząć do końca tego weekendu.

Kim my dla siebie do cholery jesteśmy? Ja naprawdę nie wiem co mam robić, gdzie szukać odpowiedzi i ile czasu na to poświęcić. Nie wiem nawet czy Dream podziela moje uczucia, których nadal nie jestem pewny. Czy ja go kocham? Może to był nic nie znaczący pocałunek? Ja naprawdę chciałbym to wszystko wiedzieć.

Song: TV- Billie Eilish


ᵍᵒᵒᵈᵇʸᵉ ᵐʸ ᵈʳᵉᵃᵐ

Goodbye MY Dream  | ᵈʳᵉᵃᵐⁿᵒᵗᶠᵒᵘⁿᵈOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz