Prolog

606 20 3
                                    

-Vidim ga. -kazem u slusalicu i krecem zanosno ka Igoru Sajkovskom. Clan ruske mafije odjednom nestao i dosao ovde, u Dubai. Zato sam tu ja. Da saznam zasto. Krenem ka njemu kako bih proucila ko je sa njim za sto ali iznenada cujem svoje ime.

-Katja! -okrenem se i jebem li ga.

-Sofia!? -to je devojka koja mi je bila kao sestra dok se krila od spanske mafije.

-Jesi li to stvarno ti? -pitam je dok se grlimo.

-Georgina. Vratila sam identitet. - a da Riccardo je mrtav

-Tako mi je drago sto te vidim. -kaze mi

-I meni

-Evo ti moj broj, imamo mnogo tema, pozovi me.

-Hocu, a sada moram da idem. -prodjem pored stola i zakljucim da sedi sa nekim meni nepoznatim ljudima. Stanem ispred toaleta i diskretno opalim par fotki sebe a u stvari slikam i njih u pozadini. Isecem sliku i posaljem odmah sliku Maksu. Zadovoljna slikama izadjem iz restorana i krenem ka autu.

-Katja! -okrenem se. Tip u odelu. Skupom, lepom odelu. Plave okice vidim odavde i isklesanu vilicu. Prelep. Otkud me zna?

-Ko ste vi? -pitam obazrivo

-Brat Georgininog decka. -kaze i ja se namrstim

-Kako mi znate ime? -navikla sam da persiram ljudima

-Gergina vas je spominjala, ispalo vam je ovo. -pruza mi moj crveni ruz.

-Hvala. -uzmem ruz

-Umrla bih bez njega. -kazem

-Ne verujem, takvoj zeni svaki karmin stoji. -udeli mi kompliment i ja se nasmesim

-Mozda, svakako hvala. -klimne mi i ja udje u auto. Zasto me nije pitao za broj? Kreten. Pomislim dok on gleda u mene dok izlazim sa parkinga i dajem gas. Niko muskarce nije razumeo pa necu ni ja. Zagledam se u karticu koju mi je dala Sofia, ovaj , Georgina. Tako bih volela da porazgovaram sa njom. Da, ucinicu to.

...

-Ona je trenutno u kancealariji gospodina Karlosa, zelite li da je pozovem? -pita me sekretarica. Dosla sam na adresu koju mi je Gio dala.

-Sacekacu je ovde. -kazem i sednem u lobi. Firma je ogromna ali ovaj sprat se cini manjim, kao da je samo za vlasnike. Kako je Gio dospela ovde? Prelistam casopis i tom trenutku se zacuju vrata. Spustim casopis i jebes li ga. Ovo je ladno lik sa parkinga. U odelu ceo ozbiljan dok nesto strogo objasnjava sekretarici. Podigne pogled i evo ga, volim kada privucem paznju. Podigao je obrve iznenadjeno i krenuo ka meni. Spsutim casopis sa strane.

-Pomislicu da me uhodis. -kazem saljivo i on se serasto nasmesi

-Bas sam hteo da pitam jesi li dosla zbog mene ali kako stoje stvari... -sada se ja nasmejem

-Zao mi je sto sam te razocarala. -kao ironicno kazem

-Nema veze, treba li ti pomoc? -pita ljubazno

-Zapravo.. -krenem da izgovorim i onda ugledam Gio kako izlazi iz iste kancelarije kao ovaj tip.

-Katja! -veselo krene ka meni i zagrlimo se.

-Upoznala si Karlosa?

-Ovaj.. -zbunim se. To je Karlos?

-Poznajemo se Gio. -kaze i ja se nasmesim.

-E nemoj sad, imamo puno tema za rqzgovor, kazi i tvom bratu da nas ne ometa! Kaze mu i on podigne ruke i nasmesi se.

-Tvoja je, opusti se. -kaze i mi udjemo u neki drugu kancelariju.

-Sedi. -Gio kaze cim udjemo i izvadi iz mini frzdera sok.

-Odakle da krenemo? -kao da pita samu sebe a ja se smeskam

-Za pocetak, zasto si ti ovde? -pitam je iskreno

-Beg naravno. -kaze i seda u stolicu.

-Hvala Bogu, vise nema pretnje i sada sam srecna. Pablo je moja prva ljubav. -rasirim oci

-Onaj Pablo? -secam se da mi je pricala o tome

-Aha. -smeska se

-A Karlos je? -ubacim potanje jer me zanima

-Njegov brat, zasto? -sumnjiva sam

-Bez razloga. -slazem jer ne smem joj reci da se lozim na njenog... sta joj dodje sad? Dever?

-Divno, tako mi je drago zbog tebe Gio. -kazem iskreno i uhvatim je za ruku.

-Sta je sa tobom? -pita

-Zadatak, Roman me je poslao. -ona zna nas tim jer je i sama bila deo njega, nekada davno.

-O cemu se radi, je li poverljivo? Mozda mogu da pomognem. -odmahnem

-Nazalost jeste, ulazimo u trag coveku iz mafije. -klimne glavom jer razume situaciju.

-Dobro, bitno je da si ovde! -nasmejemo se

-Sta je sa Filipom? -nakon pola sata stizemo i do teme

-Gotovo, odavno, rekla sam ti da je mlakonja. -moj bivsi decko, covek iz tima, naravno da samo iz tih krugova i uspevam da izvucem neku romansu.

-Imam osecaj da ces se ovde zaljubiti, grad je magican. -namigne mi

-Nemam vremena ja za to. -kazem i ona se nasmeje

-To sam i ja govorila, hajde!

_____

Jedno iznenadjenje od mene za Vas, brzo krecemo sa ovom pricom...

Diskretna Where stories live. Discover now