26

232 15 0
                                    

Karlos

-Katja!!! -okrenemo se ka nepoznatom glasu i ugledam muskarca mojih godina kako nasmejano gleda u Katju.

-Sergej? -Katja ga zbunjeno pozdravlja i ustaje a on je ni manje ni vise grabi za struk i lrivlaci sebi. Cak je krenuo i da je poljubi ali je ona okrenula obraz. Stegnem saku pa otpijem viski da ne poluoam majmuna.

-Tu si? -pita je kad je pusti i ne obracajuci paznju na mene. Disem glasno dok Katja lomi prste.

-Da, kratko. -osmotrim bolje muskarca za kojeg mislim da je njen bivsi momak ako se dobro secam. Zgodan je ali nije lep vise je isklesan. Bacio je pogled na mene i broz vratio na Katju promatrajuci je celu.

-Dugujes mi veceru, kada da pokupim? -stegnem zube koje cu slomiti ako Katja pristane. Nasmesila se neprijatno i okrenula se prema meni.

-Zapravo moj verenik i ja se vracamo sutra, mozda drugi put. -talas zadovoljstva prodje mojim telom dok se smeskam kretenu koji me gleda razocarano. Da kretenu, moja je!

-O onda srecan put, videcemo se. -okrenuo se brzo i otisao a Katja je sela i uzdahnula.

-Sa kakvim kretenom si ti bila. -prokomentarisem dok bes i dalje steuji mojim telom

-Nije tvoje da komentarises to. -presece me i ja se namrstim.

-Samo kazem, nekturan i nadmen. -podigne obrve

-Na kraju krajeva, svi ste vi isti. -prekrsti ruke na grudima

-Nravno da nismo, uporedjujes mene i njega? Jesi li pri sebi? -previse sam iznerviran.

-Karlose, samo nemoj! -pogleda me direktno i ucutim. Gledam je kaoo mrvi po tanjiru i razmisljam koliko bi zapravo dobra ideja bila da smo stvarno vereni, tako nijedan bivsi vise ne bi bio u igri.. uostalom sta smo mi? Kombinacija? Nismo sigurno. Ja sam se opasno zatreskao, nece ona meni da kvari planove. Nasmejem se u sebi i posaljem poruku Pablu jer sam skorz zaboravio na njih otkako sam sa Katjom, mada oni uzivaju jedno u drugom verovatno. Spustim telefon i ugledam Katju kako se mrsti dok gleda ka ulazu.

-Šta? -skrenm joj paznju ali ona i dalje gleda nesto.

-Ma nije valjda. -kaze i ja se okrenem i vidim crnog, visokog coveka kako ide ka nama. Vratim pogled na Katju.

-Ko je to? -ona spusti glavu i stavi ruku preko nje.

-Uprskala sam. -samo je rekla a onda je grub glas progovorio.

-Dosta je bilo golupcici, idemo u agenciju. -sta se jebeno desava?

...

Sedim vec pola sata sam u sobi za ispitavanje. Niko ne dolazi. Dali su mi kafu i neki bedni keks dok cekam ali vise me muci to sto ne znam gde je Katja. Svaki deo mene hoce sa ustane i razbije staklo i upita ih gde je dodjavola moja devojka. Moja devojka? Voleo bi ti Karlose a? Boze poceo sam da pricam sam sa sobom koliko dugo cekam.

Iznenada se vrata otvore i ulazi isti onaj covek koji nas je i doveo, Maks cini mi se i jos jedan muskarac identicne visine smedje kose i maslinastog odela. Cutim dok ih posmatram kako sedaju, vade neke papire i laptop. Namrstim se.

-Karlos Rivera, sta te dovodi u nasu lepu Rusiju? -progovara ovaj smedji i ja se uspravim u stolici.

-Zasto sam ovde? -grubo pitam i oni se pogledaju

-Prvi sam pitao. -kaze mi ovaj i ja se namrstim.

-Ne zanima me, zelim da znam zasto me ispitujete! -jasno kazem i Maks se namrsti i krene da ustaje ali ga ovaj do njega rukom spreci i klimne glavom.

-Čovek je u pravu, moramo da objasnimo. -kaze i otvori laptop.

-Dakle Katja je nas visokoobuceni prvoklasni agent, a ti si koliko smo istrazili, agent SSW agencije, na odmoru doduse ali opet funkcija stoji zar ne? -kaze dok malo malo gleda u ekran.

-Tako je, kakve veze vi imate sa mnom? -

-Pa Karlose, ne znam koliko si istrazivao ali ljubavni odnosi izmedju agenata razlicitih agencija pogotovo ako su na zadatku su strogo zabranjeni i smatraju se krsenjem kodeksa. -lik spusti ruke na sto dok mi fino objasnjava. Namrstim se.

-Ja nisam na zadatku i ko kaze da smo Katja i ja... -

-Nemoj te price molim te. Ovo je ozbiljna agencija, znamo i koju vrstu kontracepcije koristite. -namigne mi i ja ucutim. E pa sad, pokusao sam.

-Jesi li sad razumeo? -Maks se ukljuci i ja klimnem glavom.

-Necemo te ispitivati jer sve otprilike znamo sto nam je potrebno ali... -podignem pogled ka njima

-Postoji jedna stvar koju nismo sigurni da li nam Katja taji a ti si tu da iskreno odgovoris. Zar ne? -progutam knedlu.

-O cemu se radi? -

-Dakle, Katjon zadatak je bio covek iz tvog okruzenja a kako ste vi uplovili u odnos nase pitanje je: Da li te je Katja na bilo koji nacin iskoristila kako bi dobila informacije o temi koju je zanimala. Ponovicu, ocekujemo iskrenost. -u trenutku kada me je to pitao kroz glavu mi prodje scena mene i Katje u krevetu kako razgovaramo o pismenom dokazu potrkadanja firme. Ovde je cista, pomislim pre nego sto odg orim.

-Ne, sam i svojom voljom sam joj pricao stvari iz privatmog zivota, nije insistirala niti pitala za bilo sta vezano za moj zivot. -obojica su se pogledali a onda i klimnuli glavama.

-Dobro, puno nam znaci ovaj odgovor, a sada van ispitavanja, Katja je nasa mezimica u agenciji i ako planiras samo... -odmah prekinem njegovu recenicu

-Ozenicu je. -kazem jasno i glasno i niih dvoje se sokiraju

-Molim? -kaze ovaj smedji.

-Zna li ona za to? -Maks namrsteno pita

-Saznace, moje namere su jasne. Zaljubio sam se. -nikad me nije bilo sramota svojih osecanja pa tako nije ni sad

-Toliko da se ozenis? -

-Toliko da zelim da proveden ostatak zivota sa njom i samo njom. -ovaj smedji ustane i lruzi mi ruku. Ustanem i prihvatim rukovanje.

-Svaka cast, srecno! -klimnem

-Puno srece, slobodan si. -Maks kaze i obojica izadju a ja shvatim da sam upravo rekao da cu ozeniti Katju i ta ideja mi zvuci bolje nego ikad. Izadjem i odmah potrazim nekog koga bi mogao da pitam gde je ona.

Diskretna Where stories live. Discover now