20

242 18 2
                                    

Katja

Ujutru me je opet probudi lep osecaj i osmeh na mom licu ali i prazna postelja. Pogledam na sat i shvatim da je vec deset sati. Uzmem telefon i zateknem poruku od Karlosa.

Dodji do firme kad se probudis, spremicu pismeni dokaz.

Nasmesim se. Dva u jedan! Posao i ljubav. Ustanem poletna i spremna za novi dan. Prvo se istusiram, namackam kremicama a onda i nasminkam lagano. Obucem leprsavu haljincu jer je dan paklen , uzmem naocare i krenem u firmu. Zivot je stvarno lep kada si zaljubljen. Ma sta ja lupetam?

-Dobro jutro! -sa osmehom pozdravljam ljude koji mi se javlaju i stigne do sprata na kojim su kancelarije. Georgina koja je u tom trenutku nesto objasnjavaka asistentkinje skine naicare za vid i odmeri me.

-Dobro jutro Gio! -pridjem i poljubim je.

-Ti mi trebas! -kaze i povuce me u svoju kancelariju. Zbunjena je sacekam da zatvori vrata.

-Da li koristis Karlosa za zadatak? -pita i ja skinem naocarae.

-Ne! Mislim... ko ti je to rekao? -sedne u fotelju dok ja ostanem da stojim.

-Rekao je Pablu da je provalio da si agent, mislio je da je on zadatak. Znam da bi mi rekla da je on ali pomislila sam..

-Ne Gio, znas i sama da se ne bavimo ovakvim biznismenima. -sednem preko puta nje.

-Znas sta radis zar ne? -pita zabrinuto

-Naravno, pri kraju sam.

-Drago mi je, usput izgledas bomba, gde si krenula? -

-Do Karlosa. -nasmesim se i ona se iznenadi

-Dugujes mi kafu. -kaze kad ustanem

-Naravno, ti si zauzeta zena, zovi kad si slobodna.

-Da znas da hocu, zakljucajte! -dobaci mi pri izlasku i ja se nasmejem. Namestim haljinu i krenem da pokucam na vrata ali iritantan piskajuci glas me prekine.

-Gospodin je zauzet, imate li zakazano? -okrenem se i ugledam crnku od metat i zelja da poraste kako se klati na stiklama i gleda me namrsteno. Dodjem do nje polako i odmerim je.

-Fiona bese? -iznenadi se kako joj znam ime

-Dda.. -da imam taj opasan pogled kada hocu.

-Idi prosetaj po firmi i javi da nas ne uzmemiravaju, planiram da ti oraspolozim defa. -namignem joj i okrenem se i udjem u kancelariju.

-Katja... -Karlos se obraduje dok ustaje i krece ka meni.

-Umoran? -vidim da trlja vrat.

-Malo. -pridje mi i poljubi me. Mogu da se naviknem na ovo, vrlo lako.

-Kad sam vec tu, da te izamsiram? -uhvatim ga rukama za vrat.

-U toj krpici? -odmeri me, volim njegov alfa pogled

-Mhm.. -liznem ga.

-Samo izvoli. -pokaze mi na ugaonu i ja spustim torbu. Skinem mu sako a onda i kosulju. Pantalone i sve ostalo . Ostavim ga samo u boksericama.

-Lezi. -kazem a ja se okrenem i zakljucam vrata.

-Pametno. -prokomentarise.

Skinem haljinu preko glave i ostanem u vesu i stiklama. Sednem na njegiva ledja i pocnem da ga masiram dok se istovremeno trljam o njega i pomalo uzdisem. Vidim da je napet. Posle ispipavanja kazem mu da se okrene napred stoo uradi. Automatski me uhvati za guzu.

-Ruke dole, ovde smo poslovno. -nasmeje se grleno.

-Obozavam te. -kaze i ja se zacrvenim.

-Šš.... -nastavljam svoju radnju. Spustim se do njegovog vrata i krenem da ostavljam mokre poljupce po njemu. Uhvati me za vilicubi privuce svojim usana gde mi pruzi socan poljubac. Od tog trenutka nije vise izdrzao, vec me uhvatio za kukove i okrenu pozu. Bio je iznad mene, pokidao ves i brzo usao u mene strasno me ljubeci. Runda je trajala kratko ali slasno. Legao je preko mene umorno gde sam nastavika da ga mazim.

-Gospodne Karlos!? -zacula se ona piskava asistentkinja sa druge strane vrata. Prevrnem ocima na sta se Karlos nasmeje.

-Zauzet sam Fiona! -prodere se i ova se ucuti.

-Nisi imao nista sa njom zar ne? -pitam

-Ne zasto? -zacudjeno ce on

-Razocara bih se. -namignem mu i poljubim ga.

-A da, dokazi... -ustane sa mene i kao da zeli da pobegne od opasnih tema. Navuce bokserice i krene ka svom stolu. Izvadi neke papire i donese mi.

-Pogledaj. -predjem brzo preko podataka i shvatim da je to i vise nego dovoljno za hapsenje.

-Mogu da uhapsim. -prokomentarisem

-Hoces li? -pita i ja podignem pogled

-Mislim da cu sacekati, ovo mi luno znaci.

-Sve za drzavu! -stavi ruku na celo kao vojnik sto me nasmeje.

-Pa, SSW? -setim se da pitam dok navlacim haljinu.

-To je duga prica, neces valjda tako napolje? -pita aludirajuci na ves.

-Pocepao si mi ves, kako mislis da idem? -potam zacudjeno.

-Bilo kako, samo ne tako! -iznervira se. Zacutim da se ne bih isnejala.

-Ispraticu te onda. -navuce i on stvari i uredno se vrati u prvobitno stanje.

-Ne moras... -odmahne glavom pre nego sto zavrsim

-Svakako moram do dole nesto. -lose pokusa da me slaze ali se pravim da sam poverovala.

Kada smo prosli pored svih radnika drzeci se za ruke ukljucujuci i Fionu osecala sam se tako mocno.

-Dolazim veceras, spremi nesto da jedemo. -ščepa me u liftu.

-Narucicu. -odmah mu kazem sta da ocekuje i on podigne obrve

-Vise vremena za spavacu sobu. -slasno me poljubi i vrata lifta se otvore.

-Mogu sama do auta. -prekorim ga ali on i dalje odbija da me ne isprati.

-Znam da mozes. -kaze i ja odustanem.

-Da neces i do stana da me pratis. -kazem kada sednem u auto a on ostane ispred mojih vrata vozaca.

-Tako bih to zeleo. -

-Cekam te veceras. -podigne ruku i pogleda u sat

-U osam sam kod tebe. -

-Potrudicu se da budem spremna.

-Spremna? Bicemo kod kuce? -

-Istusirana i bez odece. -namignem i dam gas a u retrovizoru vidim da se smeje sam sa sobom dok me gleda kako odlazim.

Otvoren prozor i vetar koji mi tako prija dok vozim uz glasno pusten radio. Razmisljam o svemu lepom trenutno a ovako sam se zadnji put osecala kada sam bila zaljubljena ali samo platonnski. Kupim na putu do stana vino i zamrznute pice. Iznenadicu ga malo, jel se ovo racuna kao kuvanje?
Unesem kese u stan i zakljucam. Krenem ka kuhinji gde ostavim sve na radnoj ploci, uzmem daljinski i okrenem se ka tv-u i skocim od straha. Maks je sedeo u mojoj dnevnoj sobi i gledao u mene. Stavim ruku na grudi.

-Maks jebote! -zivot mi je skratio.

-Pakuj se, vracamo te u Rusiju. -kaze ozbiljno i meni sve bude nejasno...


Hmmmmm.....

Diskretna Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang