Katja
Pribianje uz telo koje gledam vec mesec dana ne samo da je vec zadovoljavalo svaki atom u meni vec me je navodilo na osmeh dok nam se usne i dalje preplicu u poljupcima. Spustio me je pored kreveta nastavljajuci da me ljubi ali istovremeno spustajuci jednu pa drugu bratelu dok obe nisu sklizile zajedno sa celom spavacicim niz moje telo. Odusevljeno je posmatrao taj cin a onda me uredno gurnuo na krevet i poceo da ubrzava tempo ljubljenja. Bilo je zesce nego pre. Obradjivao je jednu pa drugu bradavicu nastavljajuci ka stomaku gde se onda igrao sa ivicama mojih gacica i izludjivao me toliko da sam pocela da mu cupam kosu navodeci ga da vec jednom skine to parce cipke sa mene. Nasmejao mi se direkt gledajuci u moje oci i za tren spustio gacice. Nestale su na podu spavace sobe dok mi je Karlos pokazivao najlepse boje ovog sveta. Jezik mu je bio mocan cak i dole, pokusavao je da me iscrpi ali sam se dobro drzala. Vratio se na moje usne i pokazao koliko se zabavio a onda su moje nestrpljive ruke vec bile oko njegovih bokserica. Kad je video sta radim sam ih je skinuo i nasmejao mi se.
-Nestrpljiva. -prosaputao je izmedju poljubaca. Uzeo je moje ruke i jednom svojom rukom ih zapecatio iznad moje glave. Moj pogled iznanedjenja izignorisao i nastavio da me ljubi i drazi. Kada je rasirio moje noge jednom rukom sklopila sam ih oko njegovoh kukova i polako sam osecala kako je njegov drugar na ulazu. Ulazeci veoma sporo u mene tako izludjujici me jos vise gledao je u moje oci i bilo je jasno da ovo medju nama nije samo seks.
-Katja... -progovorio je hrabro
-Ššš... -prekinem ga
-Mislim da sam... -ne dozvolim mu da zavrsi
-Ne ostajem. -to zbuni njegove misli pa je i zaboravio sta je hteo. Samo je klimnuo potvrdno glavom i od tog trenutka, nije znao sta znaci rec "sporo". Ulazio je u mene jako i brzo sveteci mi se sto ga nisam saslusala ali verovali ili ne takav rad prijao nam je vise. Isrcrpeo me je maksimalno ali ocigledno i ja njega jer kad je konacno pao do mene nije mogao da smiri disanje bar deset minuta. Ili vise ali ja nista nisam cula jer sam utonula u snove. Snove u kojima je covek u koga sam zaljubljena. Covek koji lezi do mene. Ah Katja... pokajeces se.
...
Jutro je bilo nestvarno iako sam se sama probudila u krevetu nista nije moglo da pokvari sunceve zrake koji obasjavaju Barselonu. Posteljina je bila u haosu ali nisam mnogo paznje obracala na to. Odmah posle toaleta zaputim se bosa i u spavacici ka dnevnoj. Cela u prozorima sa preko deset zelenoh biljaka odisala je prirodom. Karlos je stajao naslonjen na staklo i ispijao nesto iz soljice. Stanem pored njega i zagledam se u palme. Okrene se iznenadjeno ali brzo vrati pogled na prozor. Cutali smo. A sta bi drugo? Svesni da ovo medju nama ne moze da potraje. Uzmem mu kafu iz ruke i otpijem pa mu skrenem paznju da me pogleda.
-Lepo spavao? -pitam preko ivice solje
-Nikad bolje. -pruzi mi osmeh i ja se istopim
-Imas planove za danas? -pita ne i ja slegnem ramenima
-Obecao si mi obilazak. -pogledam ga i vidim da sam ga odusevila
-Obecao sam. Imas li vremena? -
-Ceo dan. -vratim se pogledu i tako ostanemo par minuta. Sunce je prijalo.
....
Ne znam kako se moj zadatak pretvorio u ovo. Zaagrljena sa Karlosom setam Barselonom dok mi on objasnjava neke snamenitosti ili prosto gde su najbolje pijace. Srecna sam. Iskreno srecna sto nisam osetila dugo vremena. Osecam se oslobodjeno i kao da smo u drugom univerzumu.
-Pogledaj nakit! -otrgnem se iz njegovog zagrljaja i potrcim ka tezgi sa rucnim nakitom.
-Ola chicaa! -zena pocne na spanskom i ja se samo nasmesim da shvati da sam strankinja.
-Ovo ces kupiti? -Karlos gleda u nakit a ja se nasmesim
-Volim rucno radjeni nakit. -uzmem u ruku ono sto mi je i prvo zapalo za oko. Leptir zelene boje, izgleda kao da je od dragog kamena. Predivan je.
-How much? -pitam na engleskom za cenu ali mi zena odogovori na spanskom.
-Koliko? -okrenem se ka Karlosu koji je vec izvadio novac i daje joj.
-Karlose! -naljutim se
-Hajde, uspomena iz Barselone. -poljubi me na blic i ja se zbunim. Onda se setim da nismo u Dubaiu pa ga uhvatim za kragnu i pruzim poljubac kakav zasluzuje.
-Hvala. -kazem dok mu palcem brisem karmina
-Vise mi se svidja kako si se prvo zahvalila. -nasmejem se
-Treba da zasluzis! -i tako smo setali i setali i obilazili bezbroj gluposti koje Spanci nude. U jednom teenutku smo rucali kada je Karlosu zazvonio telefon.
-Da? -javlja se sluzbeno.
-Nisam, zasto? -razgledam zene koje prolaze dok se on mrsti
-Hitno? -podigao je ruku i pogledao na sat.
-Tu sam do veceras onda. Dobro, javi mi. -prekine i ja se zainteresujem
-Moram da se vratim, jesi li ti zavrsila obaveze? -klimnem glavom brisuci kraj usne.
-Mhm. -potvrdim i on opet okrene neki broj i koliko sam razumele spreme avion.
-Zao mi je sto zurimo. -kaze dok placa racun
-I meni ali posao... -
I tako smo vec uvece bili u Dubaiu. Atmosfera je bila sve napetija jer se priblizavao razgovor koji nisam izbegavala samo ja izgleda. Stigli smo do mog sprata.
-Pa... vidimo se. -kazem i krenem da izlazim ali me on uhvati za ruku i privuce sebi na grudi. Spusti usne na moje i pruzi mi vatre i poljubac u liftu. Lift krene da se zatvara i ja se odmaknem i zaustavim ga. Nasmejemo se oboje i on mi opet pridje i poljubi me kratko.
-Cekacu. -kaze i ja znam na sta misli. Misli na zadatak.
-Neces. -kazem mu vise naredjujuci
-Hocu, zelim te Katja. -zbune me njegove reci i odjednom postajem nervozna.
-Ne radi ovo-kazem ocajnicki ga moleci
-Jace je od mene veruj mi. -zatvorim oci skupljajuci snagu da se pomerim i odem.
-Laku noc Karlose. -kazem dok se odvajam od njega
-Lepo spavaj Katja. -kaze pre nego sto se lift zatvori a ja pomislim kako sigurno necu spavati lepo kao sinoc ali kogu da pokusam.
Za dobro jutro...
YOU ARE READING
Diskretna
RomanceKatja je tajni agent i trenutno na svom mozda poslednjem zadatku odlucna da ga odradi kako dolikuje medjutim na zadatku je ometa slika muskarca kakvog je uvek zamisljala. Krivicu sto joj se Karlos zapravo dopada svaljulje na zadatak i pokusava sto...