16

248 17 1
                                    

Popis? Kakav popis agenata moze da bude u igri? Srecom po mene, Karlos se i dalje nije vratio pa ulaskom u kucu odmah posegnem za svojim laptom. Otkucam sifru i skeniram otisak prsta i krenem sa izvestajem. Otkucam dobrih pet strana svega sto sam do sada saznala kao i moje subjektivno misljenje. Taman kad posaljem zacuju se vrata pa brzo zaklopim laptop i stavim ga na komodu. Krenem ka hodniku i ugledam Karlosa kako prica sa spremacicom.

-Si. -ova mu odgovara na spanskom i ode u kuhinju

-Hej. -kazem i on se okrene iznenadjeno.

-Tu si. -blago se osmehne skidajuci sako. Ove kosulje su ubistvo za mene koja imam oci a usput i nisam imala seksualnog partnera ravno godinu dana.

-Aham. Ti? -prodjem prstima kroz kosu

-Umirem od gladi, nisam rucao, jel si za veceru? -zbunim se pa pogledam na sat

-Ovaj... nisam ni ja. Moze. -mi fini i bez provokacija? Ovo ide u sve cudnijem smeru. Brzo smo se nasli u restoranu na perifireji sa klasicnim spanskim jelima. Sve je odisalo latino stilom u sta sam sam se i ja uklopila sa svojom crvenom leprsavom haljinom. Iako znam da se iz daleka vidi da sam iz Rusije, trudim se.

-Restoran moje majke. -namigne mi a onda vidim stariju, omanju, tamnoputu zenu kako se priblizava nasem stolu.

-Karlose! Trebao si da mi kazes. -malo me hvata trema.

-Karlos! -klasican spanski koji obozavam i zena koja grli Karlosa iz sveg srca.

-Katja, moja prijateljica. -govori joj na engleskom a ona rasiri osmeh i nespretno me zagrli gde se ja cela zbunim.

-Drago mi je da se upoznajemo. -kazem kada me pusti

-Prava si Ruskinja, opasna i zgodna. -kaze i ja se zarumenim.

-Pa... hvala. -kazem zbunjeno.

-Sta da Vam spremim? Jel ste za paelju? Sos Ajoli? Pite? -krene da nabraja jela od kojih pola ne razumem sta znace.

-Donesi nam miks, ne znam sta Katja voli. -Karlos kaze i ja se malo istopim. Moram da prestanem da ga gledam ovoliko. Prelep je.

-Stize! Imamo i meda. -namigne mi i ode a ja se nasmejem.

-Mama ti je preslatka. -kazem jer me gospodja stvarno dobro nasmejala

-Takva je da, zivi u Emiratima ali cesto dolazi da vodi restoran, ne moze da sedi bez posla.

-I treba tako... rad odrzava coveka. -kazem i on se namrsti

-Da... kako si ti prosla sa poslom? -nasloni se na sto i time mi se priblizi.

-Karlose... -spremim se za vec receno da ne sme to da me pita

-Samo reci dobro ili lose. -kaze nekako zabrinuto

-Dobro. Dobro sam prosla.

-U redu. -vrati se u prvobitni polozaj i meni bude lakse.

Ostatak veceri je bio cist uzitak. Njegova mama je donelo sto i jedno jelo koje smo sa strpljenjem isprobavali i moram da kazem da mi se skoro sve dopalo. Karlos me je par puta hranio tortiljama na sta sam se crvenela sto je definitivno nova pojava. Njegova mama me je stalno grlila i govorila kako sam lepa. Sve u svemu vece je bio pun pogodak i odlicno iskorisceno vreme u Barseloni.

-Slusaj ovu. -Karlos pusti sledecu pesmu dok se vozimo ka kuci.

-Ajde. -kazem i naculjim usi. Pusta mi pesme pomalo spanske a pomalo engleske.

-Ovu sam pevao kad sam prvi put nasao devojku. -kaze i ja krenem da se smejem

-Ne nisi!! Sta znace reci? -spanska pesma je bila u pitanju.

-Smejaces se, ne smem da se izblamiram toliko.

-Ma hajde! Sad zelim da cujem. -klimne i krene da mi prevodi tekst

-Moja si, samo moja, zlatna devojko, moja si .... o kako je lepo ziveti kad si ti sa mnom, moja si.... -pokusava da prevodi pesmu dok se ja smeskam

-Necu! Smejes se! -odglumi da se naljutio dok gleda pravo na put.

-Nekako je slatka. Nisi se izblamirao, i dalje si mi lep. -kazem i kad shvatim sta sam rekla brzo okrenem glavu napred

-Ne brini Katja... vec smo zakljucili da je hemija prisutna. -namigne mi i meni bude vruce

-Mogu da otvorim prozor? -pitam i on se nakezi

-Ako mislis da ce pomoci. -slegne ramenima i ja brzo spustim prozor. Vazduh. Preko potreban.

-Prija? -cujem njega sa strane

-Aham. -kazem zatvorenih ociju.

-Stigli smo. -otvorim oci i ugledam kako se parkira ispred kuce. Udjemo unutra i ja se okrenem ka njemu.

-Karlose... -

-Da? -odgovara spremno trazeci u mojim ocima potvrdu. Vidim da ocekuje to pitanje...

-Gde cu spavati? -pitam i njega kao da ohladi tus.

-Gde zelis... -kaze i krene ka dnevnom boravku.

-Koliko soba imas? -pitam dok idem za njim.

-Da vidimo- sedne na kauc i rasiri noge kao pravi alfa i krene na prstima da broji.

-Jedna gostinjska ali ne radi grejanje, druga gostinjska, ne zatvara se prozor, treca gostinjska, nema jos krevet, cetvrta nije okrecena i peta moja soba savrseno funkcionalna. -prekstim ruke na grudima podizuci jednu obrvu.

-Znaci nemam gde da spavam? -

-Mozes kod mene ako zelis? -nakezi se i ja izdahnem

-Sta fali toj sto nije okrecena? -razmislim

-Ima budj. -prevnrem ocima

-A gde ces ti spavati? -pitam i on se nasmesi

-Pa u svojoj sobi, ti si ovde gost! -pokaze prstom i ja se nasmejem

-Dobro ali spavacemo svako na svojoj strani! -zapretim mu prstom na sta on podigne ruke u znak odbrane

-Zar mislis da sam toliko napaljen?

-Nemoj dva puta to da me pitas. -kazem i krenem ka toj sobi.

Soba je bila prostrana sa ogromnim krevetom, velikim prozorom i zavesama, jednim ormanom i zasebnim kupatilom. Otvorim torbu i pronadjem sve sto mi je potrebno da se istusiram pa to i uradim. Planirala sam da odsednemo u hotelu tako da jedino sto imam je crna spavacica, ovo sam nekada nosila da zavedem decka a sada cu morati da spavam u istom krevetu sa muskarcem na kojeg se lozim. Super. Sveza i istusirana udjem u sobu gde me doceka Karlos koji lezi na krevetu obucem i gleda tv. Ne obracajuci oaznju dodjem do torbe koja je na krevtu i stavim stvari koje sam nosila. Ne promakne mi njegov uzdah koji se potrudim da ignorisem.

-U tome ces spavati? -konacno izgovori i ja se okrenem ka njemu.

-Da zasto? -napravim se luda

-Plan ti je da me zavedes? -pita bezobrazno dok ustaje sa kreveta i krece ka meni.

-Zar mislis da sam toliko napaljen? -izmitiram ga i on me u sekudni uhvati oko struka i jako pribije sebi.

-Mislis? - pita me esktremno tiho. Polako spustim ruku izmedju nas i opipam njegovu nabreklu muskost.

-Znam dragi. -odgurnem ga i nstavim da pakujem stvari.

-Moram da se istusiram. -kaze i brzo se izgubi u kupatilu a ja se nasmejem. O izludecu ga.

Diskretna Where stories live. Discover now