19

217 16 1
                                    

Karlos

-Toliko je bitno sta? -ulazim sa pitanjem u kancelariju gde me ceka Pablo i jos dva stracnjaka iz IT-tima.

-Brate. -Pablo me pozdravlja.

-Dobro vece. Dobro vece gospodine. -kazu strucnjaci i ja skinem sako.

-Krenite. -pokazem rukama da pocnu jer sam dovoljno isfrustiran sto su mi unistili savrsen vikend.

-Oladi, ko ti drma kavez? -Pablo me provocira na sta ga samo ostro pogledam.

-Krenite momci. -uozbilji se i klinci krenu da pricaju.

-Prema proracunima kroz firmu je prosao ilegalan novac koji je tranzitovan dalje. -Izbecim se

-Molim? Kako je to moguce? -pogledam u Pabla.

-Samo slusaj. -kaze mi i ja se okrenem

-Poreklo novca potice od novog klinenta, Igora Sajkovskog, ubacio je novac preko par nasoh radnika koji su uzimali mito. Evo spiska. -pruza mi tablet i vidim pet imena. Pet?

-Jesu li otpusteni? -okrene se ka Pablu

-Cekao sam tebe. -kaze i ja prodjem rukom kroz kosu.

-Znao sam da ne treba da saradjujemo. -lupim sakom o sto

-Sredicemo. Bar smo uocili gresku. -kao i uvek Pablo pokusava da ostane smiren dok ja ludim.

-Doveite ovih pet na razgovor, jedan po jedan neka cekaju ispred. Slobodni ste. -kazem strucnjacima i dodjem do fotelje pa okrenem broj Sajkovskog.

-Brate. -javlja se dok se meni povraca

-Sta radis? -ne pokazujem nista jer znam sta cu.

-Na veceri sa opasnim cicama, da sam blize pozvao bih te.

-A gde si? -namrstim se

-Barselona, dosao juce da obidjem cerku. -kaze i meni prorade vijuge u glavi. Juce. Katja. Hitan zadatak. Progutam knedlu.

-Zovi me kad se vratis, imam ponudu za tebe. -kazem dok vena na vrati preti da eksplidira a Pablo me gleda zacudjeno.

-Naravno, zadovoljstvo je saradjivati sa Vama, javicu se.

-Da, vidimo se. -ne izdrzim i prekinem a onda lupim sakom o sto. Jebote jebote jebote!

-Polako! Sta je frka? -

-On je zadatak. -kazem i pogledam ga besno

-Kakav zadatak?

-Katjin zadatak. -kazem iznervirano. Kako pre nisam shvatio? Pa zato je isla na sva ona mesta? Sve sada ima smisla...

-Moram da idem. -kazem Pablu i krenem ka poznatoj lokaciji. Sve cu da saznam sada. Kucam joj na vrata kao manijak a kada mi otvori prvo zaboravim sta sam hteo da kazem ali samo besno udjem i izignorisem da je u bademantilu mokra!

-Obuci se Katja, treba da razgovaramo. -kazem ne okrecuci se

-Da se obucem? Video si me..

-Samo se obuci! Ne mogu da se skoncentrisem! -stavim ruke na koran nosa i ona se izgubi u sobi. Odem do kuhinje i naspem sebi casu vode. Mislim da cu eksplodirati koliko sam nervozan.
Izlazi iz sobe u helankama i majici, i dalje opasno zgodna ali prihvatam.

-Bolje? -pokaze rukama na sebe

-Zadovoljavajuce. -kazem i ona prevrne ocima.

-Sedi. -kazem joj i ona me pogleda namrsteno ali ipak sedne na ugaonu a ja stojim naspram nje.

-Zasto juris Sajkovskog? -ispalim i vidim kako menja boju lica.

-Sta.. -prekinem je odmah

-Katja. Bila si u Barseloni zbog njega, sve dogadjaje na kojima sam te video su bili zbog njega, reci mi zasto je on zadatak? -vidim da se zbunila i izgubila.

-Zasto bih ti rekla? -okej, bar je priznala

-Zato sto imam informacije za tebe. -kazem i ona se zamisli. Tacno sam video trenutak u kom joj se ponuda svidela.

-Kakve informacije? -ne padam na tu igru mala.

-Zasto ga juris? Zasto je predmet istrage? -uzdahne

-Pokrao je ogroman novac i postoji popis koji ilegalno prodaje kriminalcima. -izgovori i prekrsti ruke na grudima

-Kakav popis? -namrstim se

-Popis agenata. -kaze kratko

-Da li si ti na tom spisku? -zabrinem se. Mislila se da li da mi odgovori ali ipak jeste.

-Verovatno, koje informaciej? -kaze hladno i sednem pored nje.

-Proneverio je ilegalan novac kroz nasi firmu. -uhvatim se za glavu.

-Molim? Kako? -pita i ja podigne pogled

-Ne znam, ocigledno je podmitio radnike. Pablo ih je otpustio do sad.

-Imate li pismeni dokaz? -pogledam u nju i klimnem glavom.

-Mogu li da dobijem kopiju? -namrstim se

-Ako ti znaci da.

-Naravno da mi znaci, sta ces sa Sajkovskim? -pita me

-Imamo sastanak kad se vrati iz Barselone. Prekinucu ugovor i reci da znam sta je uradio... Mozda ga cak i prijavim. -slegnem ramenima.

-Mogu li da te ukljucim u zadatak? -postavi mi direktno i ja se okrenem ka njoj.

-Katja... -izvadim dokumenta i pronadjem verifikaciju agenta i okrenem ka njoj.

-Ti.... -gleda šokirano u karticu.

-Zasto mi nisi rekao? -ustane iznervirano.

-Da sam agent? Zasto ti nisi meni? -rasirim ruke i ustanem

-Znas zbog cega! Na tajnom zadatku sam! Karlose... -prodje rukama kroz kosu.

-Zaboravimo na sve veceras. -pridjem joj i uhvatim je za obraze.

-Problemi nece nestati do ujutru. -kaze mi dok me hvata za ruke

-Znam ali bice mi lakse. -kazem i spustim usne na njene sa kojih kao da lizem med, prepusta mi se lagano pa je uzmem u narucje i odnesem ka sobi.
Krenem da joj skidam stvari kao i ona  meni istom brzinom.

-Bademantil. -promumlam na njemim usnama secajuci se kako mi je otvorila vrata.

-Cuti. -promumla i ona na mojim usnama i bacim se na francuski krevet na kojem joj ispipam svaki deo tela. Za razliku od prvog puta sada smo isprobali vise poza od kojih mi je omiljena bila kad je preuzela vodjstvo i pokazala sta zna. Uzivao sam u svakom delicu njenog tela otrkivajuci nova uzivanja sa ovom zenom koja je mirisala kao nesto cisto. Nesto novo, nesto moje.

-Preterali smo. -prokomentarise dok goli lezimo u njenom krevetu.

-Nikad nije previse... -stavi mi ruku na usta

-Ne nastavljaj. -kaze i ja se dignem ruke uz znak predaje.

Diskretna Where stories live. Discover now