10

251 16 0
                                    

-Ispraticu te Leyla. -Quinton me dotakne po ledjima i ja se izmaknem.

-Ceka me momak ali hvala. -vidim da se smorio ali jebiga, bio si potrosan materijal.

-Bilo mi je drago. -kazem ljubazno

-I meni Leyla. -nasmesim se i krenem ka parkingu. Sednem u auto i dan gas. Hvala Bogu da je gotovo! Stignem u rekordnmom roku , uzmem racunar i krenem ka liftu. Zaskripe gume i vidim da je i Karlos stigao. Vidim i da je ljut. Lift se otvara i tiho udjemo. Pritiskam prvo moj sprat pa njegov. I dalje cutimo.

-Karlose... -pocnem

-Ne zanima ne Katja. Potpuno si u pravu, nije moja stvar. Od sad smo samo komsije. -kaze praveci se ravnodusan ali vidim da mu vena igra na vratu

-Komsije? -podignem obrve a on se trudi da ni ne gleda u mene.

-Tacno tako. -klimne glavom i otvore se vrata lifta na mom spratu.

-U redu. -kazem smoreno. Stvarno nisam ocekivala da ce me tako lako otpisati.

-Laku noc. -kazem i ne dobijem odgovor vec samo zatvaranje lifta. Krenem ka vratima svog stana pokunjeno. Nije mi bilo ni na kraj pameti da mi neki muskarac zamuti pamet i da mi bude bitniji od zadatka.

Od sutra se vracamo na fabricka podesavanja. Bilo je vreme da se uozbiljim i posvetim onome zbog cega sam i dosla. Karlos je samo olaksao proces svega toga. Skinem haljinu i krenem pod tus zadovoljna svojim odlukama na koje sam vise primorana nego sto sam odlucila.

...

Karlos

Ulazim u stan bacajuci kljuceve na radnu plocu. Prodjem prstima kroz kosu gledajuci na svetla Dubaia. Nisam ovo ovako zamisljao. Krenem ka hodniku i ubrzo stignem do sobe u koju ne sme niko sem mene. Stavim prst na skener, odmah ga ocita i vrata se otvore. Moja baza. Kancelarija u kojoj ima mnogo bitnih podataka. Dodjem do police sa fajlovima i pronadjem fasciklu na kojoj je napisano samo RU. Otvorim je i prelistam.

Zivot u Americi nije bio samo vodjenje firme. Bilo mi je previse dosadno a kako Pablo, moj rodjeni brat saradjuje sa SSW, poceo sam da se raspitujem o toj organizaciji dok me jednog dana nije uhvatio glavni, Filip, kako istrazujem. Kada je shvatio da sam Pablov brat ponudio mi je obuku, radi sebe. Da naucim da se odbranim u ekstra opasnim situacijama i naravno da dobijem oruzje. Pomislio sam, sto da ne? Muskarac bez takvih vestina nije muskarac. Pet godina kasnije bio sam ponosan clan SSW i vec sam mislio kako cu bataliti firmu i zauvek biti njihov agent ali ne, odlucio sam da dodjem u Dubai i tu prestaje moj sekundarni posao. Ako im ikada zatrebam, na raspolaganju sam ali za sada sam odlucio da se bavim nekim vaznijim stvarima.

Porodica. Zelim da se skrasim kao moj brat. Samo sto ono sto ja zelim mozda ipak ne zeli mene? I eto me sada, istrazujem agente i mafiju u Rusiji da slucajno ne nadijem na nesanicu koja mi ne da mira ovih dana. Ne vidim drugaciji razlog zasto bi se Katja predstavila drugacije a jos i dosla na otvaranje firme coveka koga ne poznaje... ili bar nije poznavala?

Nadjem sifre koje mi trebaju i ukucam ih u monitor. Izlaze mi razne informacije, brzo prelazim ocima preko njih i trudim se da nesto ne preskocim. Udjem u tim agenata i hvala Bogu ne vidim je. Dobijem spisak i mafije i tu ne vidim nijedno poznato ime. Taman kad krenem da izadjem iz spiska ugledam mali kvadratic na kojem pise.

EPA - Ekstra poverljivi agenti

Namrstim se i kliknem ali potreban je kod. Hm. Za ovo mi treba jedan poziv ali to cu sutra. Previse sam umoran. Vratim sve na svoje mesto i pri izlasku zagledam se u sliku mene u crnoj uniformi. Texas 2019. Misija spasavanja nestalog tima. Nasmesim se i izadjem iz kancelarije.

Diskretna Where stories live. Discover now