Hoofdstuk 4
Mijn vader beent door de kamer. " dit kan niet waar zijn?! Zeg me alsjeblieft dat ik droom " Mijn moeder zit naast me op het bed. Na de ontmoeting met Luke had mijn vader me naar mijn kamer gebracht. Sindsdien zit hij in de ontkenningsfase. " Luke Grey kan en mag niet haar mate zijn! " Zeker de ontkenningsfase! Door het horen van zijn naam gaan mijn gedachten de vrije loop. Het gevoel toen ik hem kuste als eerste. Daarna zijn liefdevolle blik. Als laatste komt hetgene wat hij zei: " Vanavond kom ik naar je toe". " Schat, je weet dat je er niets aan kunt veranderen " Mijn moeder probeert hem wat te kalmeren. Hij wil nog iets zeggen maar hij snoert haar de mond. " het is een lange dag geweest en ik vind dat we allemaal wat nood hebben aan rust " Met die woorden trekt ze hem achter zich aan de kamer uit.
Nog geen minuut later hoor ik iets tikken tegen mijn raam. Luke! Ik snel ernaartoe en doe het open. Een seconde later staat hij in mijn kamer en hij heeft me al tegen zich aangedrukt. " je bent er " zeg ik zacht als ik hem aankijk. Een deel van me had gedacht dat hij het niet meende. Maar hij is toch liever en betrouwbaarder dan ik dacht. " Natuurlijk ben ik er. Ik ga een belofte aan mijn mate niet verbreken " Ik bloos even bij het woord Mate. Ik kan het nog steeds niet geloven. Van het ene op andere moment is mijn leven zo veranderd! " Noem me maar gewoon Liv. " zeg ik als ik hem bij zijn hand pak en naar mijn bed breng.
Hij komt naast me zitten en pakt me opnieuw in zijn armen. " Voelt dit voor jou niet raar? " vraag ik hem voorzichtig. Ik ken hem eigenlijk niet, dus ik weet niet welke onderwerpen taboe zijn en welke niet. Blijkbaar is dit geen taboe onderwerp. " Niet echt. Het voelt alsof ik nu pas compleet ben " Een kus beland op mijn voorhoofd en ik giechel erom. Giechelen? Serieus Liv? Geef maar toe dat je onze mate super vindt! We hebben het echt getroffen met hem! Ashley zou iedereen leuk vinden die onze mate zou zijn. " Maar we kennen mekaar niet. Ik weet niets over jou en jij niets over mij " Ik kijk omhoog zodat ik naar zijn gezicht kan kijken. " We leren mekaar nog wel kennen. Niemand kent zijn mate van in het begin " Ik druk mijn gezicht in zijn shirt en snuif zijn geur op.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoofdstuk 4 al :)
Votes & comments zijn altijd welkom!
JE LEEST
The Wrong Mate
Hombres LoboOlivia leert haar mate kennen tijdens vredesvergaderingen. Niemand is tevreden met dit nieuwe koppel. Ze zouden vijanden moeten zijn, geen geliefden. Liv is té verliefd om daarover na te denken. Ze wil alleen maar bij hem zijn. Luistert Liv naar haa...