Hoofdstuk 9

2.4K 153 0
                                    

Hoofdstuk 9

* +16 stukje*

Zijn handen blijven even op mijn heupen liggen, voor ze naar boven gaan. Het kleedje gaat meer en meer naar boven. Luke!Luke!Luke! Ashley lijkt hem zelfs aan te moedigen. Binnenin moet ik lachen. Mijn handen gaan ook voorzichtig onder zijn shirt. Het lijkt alsof hij hier al ervaring mee heeft. Ergens bezorgt dat me wel een goed gevoel. Ik slaak een kreetje als zijn handen bij mijn borsten zijn aanbelandt. Hij laat ze er op liggen en wrijft over de stof van mijn bh. Oh My God! Waarom zei ik ook dat ik niet helemaal wou gaan. Een deel van mij wil hem voelen en ik heb een voorgevoel dat dat deel van me het zal winnen. Hij haalt zijn lippen van de mijne en ik zie een kans om zijn shirt uit te trekken. Meteen komt een mooie sixpack tevoorschijn. " bevalt het? " vraagt hij voor hij zijn lippen in mijn hals duwt. Juist op het meest gevoelige plaatsje, het mark-plaatsje. Ik kan nog net instemmend mompelen, voor er alleen nog kreunen uit mijn mond komen. Zijn ene hand gaat naar mijn bh en de anderen schuift hij langzaam, te langzaam naar mijn zin, naar mijn onderbroek. Zeg nog maar eens dat mannen niet kunnen multitasken! Om me te pesten gaat hij over de rand van mijn onderbroek. Ik kronkel onder zijn aanraking. Doe het uit!Doe het uit! Denk ik bij mezelf.

En dan gebeurt iets waar ik helemaal niet meer aan gedacht had. Kun je het al raden? " Liv! " schreeuwt iemand. Meteen zet ik me rechter en drukt Luke me wat tegen zich aan, ook al hangt hij nog steeds over me heen. We kijken recht in het boze gezicht van mijn vader. Joshua staat wat verderop. Ze zijn beiden in hun mensvorm. Ik had echt wel even moeten nadenken voor ik hier ging liggen rollebollen met Luke. Slim Liv!Slim! Nee! Hij mag ons niet storen! Stuur hem weg! Alsof ik dat niet wil doen Ashley ...

Dan merk ik dat mijn kleedje naar omhoog gekropen is. Met vuurrode wangen trek ik het snel naar beneden en sta recht. Luke doet hetzelfde. " Wat denken jullie hier te doen hé? Ik dacht dat ik gezegd had dat ik je niet in haar buurt wou hebben! Als je haar als je Luna wilt dan moet je eerst akkoord gaan met de verdragen! Ik laat ze niet zomaar bij mijn grootste vijand gaan! Ik vertrouw je voor geen haar Luke. Niemand van je roedel en daarbij ... " Opeens stopt hij en staart me aan. Ow nee! Hij heeft de mark-plek gezien. Waarschijnlijk hangt Luke's geur helemaal om me heen. " Heb je haar gemarkt! " Mijn vader loopt boos op hem af. Luke duwt me meteen achter zich en komt voor me staan. " Ze is mijn mate. En daarbij, u heeft daar niets over te zeggen! Ze stemde ermee in! " Mijn vader gromt even boos, wat ervoor zorgt dat Luke meteen ook begint te grommen. " Ophouden! Alletwee! " zeg ik en ga tussen hen in staan. Ik voel meteen Luke's hang op mijn rug. Dat geeft me wat vertrouwen. " Pap, je moet accepteren dat Luke mijn mate is! Ik hoor bij hem en hij bij me " zeg ik zacht. Dan draai ik me om en negeer hem. " heb je iets om te eten mee? Ik heb honger " Ik pak hem bij de hand en trek hem terug neer op het deken. " Liv! Ik wil dat je meekomt naar huis! " hoor ik mijn vader zeggen. Negeren Liv, Negeren! Luke is toch beter in negeren dan ik. Hij pakt iets uit zijn rugzak en geeft het aan mij. Een belegd broodje. " je hebt precies veel tijd over gehad deze morgen " lach ik. De ogen van mijn vader voel ik in mijn rug branden. Dan hoor ik een zucht en draai me kort om. Joshua trekt mijn vader mee, terug naar het dorp.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N: Wat hou ik toch van Liv's vader :p Plezier verzekerd met hem.

Vote/Comment/Follow 

The Wrong MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu