6."Tanışma"

1.8K 104 8
                                    

Acaba hikaye yavaş mı ilerliyor? Ben fazla detay vermek istemesemde yine yazmam gereken şeyler oluyor. Yavaş yavaş zaman atlamaları falan olacak sizi pek sıkmak istemiyorum. Destek olmayı unutmayalım lütfen öpüldünüzzzz😘😘😘

🌻

2 gün sonra.

Annemlere Cihanla tanışabileceğimizi söyledikten sonra Halime hanımlara haber göndermişlerdi. Onlarda bu gün hem çay içmeye hem de bizim konuşmamız için geleceklerdi.

Çok heyacanlıydım. Sabahdan beri evde Annem koştur koştur hazırlık yaptırıyordu. Akşama geleceklerdi zaten ama şimdiden yorulmuştuk. İsteme değildiki ne bu hazırlık anlamıyordum. Ama kafamı dağıtmam lazımdı.

°°°

Akşam oldu gelmelerinin zamanıydı. Derken kapı çaldı. Annem ayaklandı.

"Geldiler anam, kızz Sevda gel böyle yanımda dur. Asiye sende Sevdanın diğer tarafın da dur karşılayalım" dedi. Sanki annemle tanışmaya geliyolardı ne bu telaşdı canım. Ama benim de telaşımı sorgulamayın.

Annem kapıyı açtı "hoş gelmişsiniz Halime hanım buyrun buyrun" dedi içeriyi göstererek.

Ben de arkasında durduğum için annemden sonra benimle görüçtüler. Halime hanımın ve Naime hanımın elini öptükten sonra onu gördüm, Cihanı.

Dikkatlice baktığım da boyunun uzun olduğunu gördüm 1.90 yakındı. Ben de 1.70 boyundaydım ama yine de alttan bakmak zorunda kalmıştım. Vücududa gayet iyidi. Elinde çiçeği, bugüne özel, güzel giyindiği belli oluyordu. Saçları taranmış, kirli sakalını kesmişti. Özendiği belliydi.

Annemin elini öptükten sonra göz
göze geldik. Yüzünden heyecanlı olduğu belliydi. Bana yakınlaştı.

"Merhaba, iyi akşamlar" dedi yüzündeki hafif tebessümle. Elindeki çiçeği bana uzattı "Yanında sönük kalıyor ama..." dedi benim duyacağım sesle. Ben tabi doğru düzgün yüzüne bakamıyorum, bir de utandırdı. Kafamı iyice yerin dibine gömdüm.

Kısık sesle "iyi akşamlar, hoşgeldin. Teşekkürler çiçek için." dedim.

Oda kısık sesle "Hoş gördüm, sayende.." dedi ve içeri geçti.

Herkes salonda yerini alırken ablam anneme kısık sesle ''çay mı koyalım kahve mi'' diye sordu.

Annem de ablam gibi kısık sesle "çay koyalım, isteme değil ya şimdi" dedi. Onu onaylayıp mutfağa girdik. Ablam tabi fırsatı kaçırır mı başladı benimle eğlenmeye.

"Kızzz gördünmü seninkini..." diyerek kıkırdadı "...süslenmiş püslenmiş gözüne güzel gözükmek için. Çiçekte almış sana, Allah var boylu poslu yakışıklı adam da, bak turnayı gözünden vurdun hee
gene iyisin." dedi ve kolumu çimdikledi.

Ya ne oluyordu bu kıza alt tarafı konuşacaktık, tabi benim bir yerlerimden nefes aldığımı saymazsak.

Göz devirerek "ay abla sende. Abartma, yere göye sığdıramadın adamı. Belki karakteri iyi değildir ne biliyosun?" diye sordum.

"Ayol seni sevdiği yüzünden gözünden, sana bakışından belli oluyor be. Sen bi 'he' de bak nasıl kul köle oluyor sana" dedi. Ay yok artık daha neler. Beni iyice domatese çevirmişti ablam, bu yüzlede insan içine çıkılmaz ki canım.

SEVDANIN GÜZELLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin