Merhaba canlarım💛 Okuduunuz için teşekkür ederim. Desteklerinize ihtiyacım var büyümem için🙈
✨
Sabahları erken kalktığım için artık rutin haline gelmişti. Yine sabahın erken saatlerinde gözümü açtım. Pencereden dışarı baktım daha yeni gün doğuyordu, saate baktım neredeyse 7 oluyordu. Gözlerim odanın içinde gezindi, her sabah görmeye alıştığım odam değildi. Nasıl uyuduğuma baktım, kafamı göğüsüne avcumuda kalbinin üzerine yaslamıştım. Yaz sıcaklarıydı o yüzden üstümüze çarşaf örtmüştük. Ama sorun şu ki çıplaktım.
Çıplaktık.
Gece yaşadığım şeyi hatırlayınca kalbim yine hızlandı, utanmaya başladığım an kalkmak istedim. Elimle çarşafı göğüsüme bastırıb kalkmak istiyordum ki kasıklarıma sancı vurdu. Hafif hafif sızılar vardı ama hareket ettikçe sancılar artıyordu. İlk ilişkim olduğu için Cihan önceden bunun olabileceğini söylemişti. Dayanılmayacak değildi ama tatlı sızılardı. Kocamla güzel bir gece geçirmiştik. Biraz yordu beni ama olsun. Yatakta oturu pozisiyondaydım, arkama baktım.
Düzenli alıp verdiği nefesler yüzünden uyanmadığını düşündüm. Banyoya girmek için hareketlendim, çıplaklığım ve sancılarım hareketlerimi kısıtlıyordu.
"Karıcım." dedi kocam. Yeni uyandığı için sesi boğuk çıkıyordu ve sesi bile yakışıklı geliyordu kulağıma. Arkama döndüm, Cihan sol dirseğinin üzerine hafifce doğrulmuş bana bakıyordu. Gözleri kısık, saçları dağınıktı.
Kurban olurdum ben bu manzaraya.
"Neden erkenden uyandın, biraz daha yatsaydın dinlenirdin, daha erken." dedi. Hala uykulu geliyordu sesi.
"Alışkınım erken uyanmaya, hem duş alsam iyi olur." dedim kocama tamamen dönerek. Hafifce bileğimden tutarak kendisine doğru çekti. Sırtını biraz yatak başlığına dayayarak beni göğüsüne yatırdı. Ellerimi göğüsünde birleştirdim, çenemi de ellerime yaslayıp alttan alttan kocama baktım.
"Sabah uyanıp şu manzarayı görmek.." sol eliyle yüzüme düşen birkaç saç tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdı "ne çok hayalini kurdum bir bilsen." Müptelası olduğum o mahur bakışından attı yine. Yavaş tonda konuşuyordu ve benim erimem için bir bahaneydi.
Kafamı sağa kırıp "ne kadar çok?" diyerek nazlandım ona. Tebessüm etti. Elinin tersiyle yanağımı okşamaya başladı.
"çoook... Sana vurulduğumu bildiymden beri, belki de ilk gördüğümden beri çünkü görmediğim zamanlar hep hayalimdeydin." dedi itiraf ederek.
"Hmm" yasladığı avuç içine yanağımı biraz daha bastırarak "demek hayallerini süslüyormuşum." dedim ona süzülerek. Yavaş yavaş sürtünerek yüzüne doğru yaklaşmaya çalıştım.
"Yavrum biraz daha sürtünürsen dün geceki işimizi devam ettiririz." dedi çapkınca sırıtarak. Çarşafı sırtımdan örtmüştüm, çıplak olduğum için göğüslerim Cihanın göğüsüne değiyordu. İki parmağının tersiyele çenemden başlayarak göğüs oluğuma kadar yavaşca sürttü. Beni tahrik etsede ilk cinsel ilişkiden sonra 3 gün izin yokmuş o yüzden kendimizi tutmalıydık.
"Dün yeterince yordun beni, şimdi izin ver duş alayım. Yorgunluğumu atmam gerek."
Alnımdan öperek hareketlendi "hadi gidip duş alalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN GÜZELLİĞİ
Fiksi SejarahZaman dilimi çok eski bir zaman değil ama çok gelişmiş bir zaman da değildir. 18+ İçerir. Ona göre okuyun. Cihan ve Sevda'nın sevgi hikayesini anlatacaktır. İyi okumalar❤️ . . 'Ben Sevda. Köyde yaşayan, evlenmek çağına gelmiş, sevdasını en temiz...