Helööö tantunilerim🤭
Destek olmayı unutmayalım lütfen❤️✴️
Babamın dediği üzerine annem Halime hanımlara haber göndermişti. Sevinmişler ve en kısa zaman da geleceklerini söylemişlerdi. Ben de tabi bu haberin heyecanıyla saatlerimi ev işiyle kafa dağıtarak geçiriyordum. Değişik bir duyguydu. Aşkından öldüğüm adamla evleniyorum diyemem, ama bu evlilik gönlümceydi.
Ha eğer komşuları sorarsanız, 'evde kaldın' sözlerinden kurtuldum kurtulmasına ama şimdide acaba ne zaman isteme olacakmışta, ne zaman evlenecekmişim diye konuşuyorlar. E ağızları torba değil ki büzeyim.
°°°
1. gün sonra.Biz Türkanla yine çeşmeye gelmiştik. Ama bu sefer Cihan haber yollamıştı, 'Bir bahaneyle evden çıkta göreyim gülcemalini' diye not yazmış küçük bir kağıda, çocuklarla bana göndermiş. Bak bak, hareketleri görüyormusunuz? Nasıl kalbimi çalacağını iyi biliyor tabi şerefsiz.
Tabi bu haberle kalbim ağzımda atsa da gideyim de müstakbel kocamı göreyim dedim. Evlenecektik neticede, onu evlenmeden öncede görmem, az da olsa tanımam lazımdı. O yüzden çeşmeyi bahane ederek Türkanı koluma taktım.
Ha geçen görüşmemizde ben Cihanla konuşurken fark etmemişim ama Türkan da o kumral çocukla işi pişirmiş. Çocukla konuşmuş. Hangi ara konuşmuş göremedim, Cihan kafamı fena karıştırmıştı çünkü.
Cihanın çocukluk arkadaşıymış. Aynı yaştalarmış zaten, o yüzden hep beraberlermiş. İsmi de Barış'mış. Allah var yakışıklı adamdı. Tam da Türkanın tipiydi. 2 dakika konuşmuşlar sadece ama Türkan bunu saatlerdir anlata anlata bitiremedi. Hayırlısı dedim, en azından yabancıya gitmeyecekti işime gelirdi.
°°°
"E nerdeler bunlar. Haber göndermiş kendisi yok" dedim çocuk gibi huysuzlanarak. Hemen arkamdan bir ses geldi.
"Beni mi arıyorsun esmer güzeli?" dedi hoş çıkan sesiyle.
Hızla arkama döndüm, ne göreyim. Sırtını betona yaslamış, elleri ceplerinde, bir ayağını da diğer ayağın üstüne koymuş çapkın surat ifadesiyle bana bakıyor.
Siyah kumaş pantolon, üzerinede siyah tişört giyinmişti. En sevdiğim giyinme tarzı, bayılırdım. Uzun zaman şehirde yaşamış adam neticede giyiminden tut vücut şekline ve saç kesimine kadar belli oluyordu burada yaşamadığı. Bu benim işimi zorlaştırıyordu. Çünkü yakışıklı bir beyefendiydi ve bu da etrafımda ki kızların sürekli 'yakışıklı adam' demelerine neden oluyordu. Ben kıskanç bir kadındım, başıma bela açabilirdi.
Onu süzmekten vazgeçip bidonları çeşmenin yanına koyarak ona taraf gitmeye başladım.
Cihan ellerini iki yana açıp "Gelişine, yerişine kurban olayım kız." dedi ben ona yaklaşdıkca. Bu adam gerçekten başıma belaydı. Daha iki dakika olmadı geleli şimdiden benimle eğleniyordu.
"Günaydın. Nasılsınız Cihan bey?" dedim azacık, ucundan cilve yaparak. Hemen çapkın sırıtma moduna geçti.
"Seni gördüm ya Sevda'm, günüm aydınlandı" dedi. Başımdaki yazmamın önüme düşen ucundan tutarak oynamaya başladı. "Sana da günaydın güzel yüzlüm" dedi.
Ben hemen erime moduna geçerken artık iyice ona çekildiğimi hissettim. Hoşlanmaya başlıyordum belli, zira kalbimin göğüsümden çıkacak gibi atması normal değildi. Yakındık, kokusunu alacak kadar dibime girmişti. Gören olur diye geri çekildikçe bana yaklaşıyordu.
Alttan ona bakarken, gece gibi siyah olan gözlerine yıldızlar eşlik ediyormuş gibi parlıyordu.
"Seni her istediğimde göremiyorum ya özlememe sebep oluyor. Şuan kaçırıp evlenmek için zor duruyorum vAllahi." dedi çocuk gibi huysuzlanarak. Ben tabi hemen kızarmaya başladım. Ama sonra dedikleri kafama dank edince elimin tersiyle, hafifce şamar attım koluna.
"Ne kaçırması saçmalama. Durduk yere iş çıkarma başımıza. Hem istemeye geliceksiniz ya en fazla 1 hafta sabr edeceksin artık." dedim nazlanarak.
"Güzelim 1 hafta fazla, olmaz. Biz hemen nikahı kıyalım, sen karım ol da gerisini yavaş yavaş hallederiz." dedi boğuk ses tonuyla. ALLAAHH dedi iç sesim BU NASIL SES TONUDUR YARABBİ dedi yine. Haklıydı, iç sesime katılıyordum. Sesi bile yakışıklıydı müstakbel kocamın. Ben daha iç sesimle konuşurken "Artık seni istediğim zaman görmek istiyorum. Çekinmeden dokunmak istiyorum. Gece yatağım da yatarken, sabah uyanınca yatağım da ilk seni görmek istiyorum. Fazla mı şey istiyorum ya." dedi yine huysuzlanarak.
Ben hemen domatese dönerken ne cevap vereceğimi şaşırdım. Bir süre yüzüne yuvalarından çıkmış gözlerimle baka kaldım. Kendime gelince "Sen de iyice arsızlaştın hee." diye bir tepki verdim. Yüzene bakamıyordum tipsiz herif utandırıyordu beni. Tipsiz mi?? Allah çarpar görürsün dedi yine iç sesim.
"Hissettiklerimi dile getiriyorum yavrum ne yapayım. Zor bile dayanıyorum sırf sen düğün istiyorsun diye." dedi yüzüme biraz daha yaklaşarak. En son da yanından biraz kaçarak uzaklaştım.
Delirmişti bu adam. Gören olucaktı, babama kadar laf gidecekti sonra uğraş dur. Artık gitmemiz gerekirdi fazla bile kalmıştık.
"Gitmemiz gerek. Annemler şüpelenir." dedim istemeye istemeye.
Hemen suratı asıldı. Gitmemi istemiyordu. "Gidiyormusun hemen? Biraz daha kalsaydın, lütfen. Bir de ne zaman görürüm ki seni." dedi hoşnutsuz sesiyle. O böyle yapınca gitmem zorlaşıyordu ama gitmeliydim.
"Kalamam, fazla bile kaldım. İstemede görüşürüz artık." dedim.
Etrafıma baktım Türkanlardan başka kimse yoktu şansımıza, onlarda aralarında konuşuyordu. Cihana döndüm suratı asılmıştı, kıyamadım. Fırsat bu fırsat diyerekten hızla yanağına tüy gibi bir öpücük bıraktım. Sonra utanarak elimle ağzımı kapattım.
Cihan hem şoka girmiş hem de sevincinden dişleri görülecek kadar gülerken "kızzz sen ne yapatın." dedi.
"Haydı görüşürüz" diyerek hızla çeşmenin yanında ki bidonlara taraf gittim. Arkama bakınca Cihanı az önce bıraktığım gibi yerindece durduğunu gördüm.
Arkamdan "Görüşeceğiz esmer güzeli." diye seslendi. Sonra Türkanıda peşime takarak hızla eve doğru gittik.
°°°
Kısa duş alıp saçlarımı havluyla kuruttum. Taradım güzelce, pijamalarımı da giyindikten sonra yatağıma girdim. Cihanla konuşmalarımı düşündüm biraz. Düşünmesi bile kalbimi hızlandırıyordu. Deli adam, domatese dönmem için arsız arsız konuşuyordu sürekli. Yine sırıtmaya başladım. Yaz akşamı olsa da yorganıma sarılıdım.
Cihandan hoşlanmaya başlamıştım bile. Heyecanlanan kalbimden, hep görmek istememden, onunla ilgili herşeyi öğrenmek istememden hatta ve hatta bu gün onu yanağından öpmemden bile belliydi.
Bu arada bugün Kenan beyler haber göndermişti. Yarına gelmek istiyorlarmış. Babam izin verince annemde gelsinler dedi. Yarın kız istemem var arkadaşlar. Allah biliyor ya heyecandan sabahı zor ederdim. Haydi hayırlısı diyerek gözlerimi kapattım.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN GÜZELLİĞİ
HistoryczneZaman dilimi çok eski bir zaman değil ama çok gelişmiş bir zaman da değildir. 18+ İçerir. Ona göre okuyun. Cihan ve Sevda'nın sevgi hikayesini anlatacaktır. İyi okumalar❤️ . . 'Ben Sevda. Köyde yaşayan, evlenmek çağına gelmiş, sevdasını en temiz...