Uzun aradan sonra merhabalar.
Canlarım okunma sayısı çok iyi ama yıldıza basmıyosunuz😢 lütfen oy verirmisiniz?
19+ bin okunma sayısı var oy sayısı 1+ bin'i bile geçmemiş. Lütfen bölümlerin yıldızına basarmısınız?
_______________________________________
✨
Abimin nişanından sonra neredeyse iki ay geçmişti. Çok mutlulardı. Arada Feride'yle buluşuyorduk. Bazen ablam da bize katılıyordu. Düğün için heyecanlılardı. Bir hafta sonra düğünleri olacaktı. Gelinlik, çeyiz hakkında konuşuyorduk çoğu zaman.
Kocamın ailesiyle de güzel geçiniyorduk. Gün geçtikce bağımız kuvvetleniyordu. Her gün şükür ediyordum ki, böyle bir aileye gelin gelmiştim.
Akşam vaktiydi. Odamın penceresinin önünde ki koltukta oturup dışarı bakıyordum. Kocamın bu gün işleri uzunmuş o yüzden gec gelecekmiş. Biz de yemekleri yemiş, biraz sohbet etmiş, kendi odalarımıza çekilmiştik.
Bahçenin büyük kapısı açılınca geldiğini anladım. Yerimden doğrulup dikkatlice kapıya baktım. Tahmin ettiğim gibi kocam bey gelmişti. Yüzümde sevincimi belli eden gülüş belirdi. Hızlı hızlı konağın kapısından içeriye girdi. Dışarıdan adım seslerini duyunca geldiğini anladım. Yerimden kalkıp kırmızı geceliğimi düzelttim ve kapıya gittim.
Ondan önce kapını açınca eli havada kaldı. Beklemiyordu, şaşırdı. İçeriye usulca girerken tepeden tırnağa beni süzdü. Kaşları havalandı "kız.." dedi kapını kapattı "sen kocanı kapılarda mı bekliyorsun." dedi arsızca.
"Özledim." dedim cilveli sesle. Bu iki ayda kendimi çok geliştirmiştim. Artık utanmıyordum, çünkü her gece Cihan beni buna alıştırmak zorunda bırakmıştı.
Ceketini çıkarıp gelişigüzel koltuğun üzerine attı. Yüzünde arsız sırıtması vardı. "Bak seeen. Demek karım beni özlemiş." dedi bana yaklaşırken. Belimden yakalayıp göğüsüne yapıştırdı. Avuç içlerimi göğüsüne yaslayınca kirpiklerimin altından kocama baktım. Yüzümde istemsizce tebessüm belirdi.
"Açmısın?" diye sordum kısık sesle. Yüzümün her zerresine dikkatli baktıktan sonra dudaklarıma baktı.
"Açım." dedi baskın sesle. Bence yemeketen bahsetmiyordu.
"O zaman yemeğini getireyim." gitmek için hareketlendim ama daha sıkı belimi kavrayınca bedenlerimiz bütünleşti.
"Yanım da zaten." dedi ve beklemeden dudaklarıma dudaklarını bastırdı. Büyük bir açlıkla öpüyordu beni. Gerçekten acıkmıştı bunu hayli hayli gösteriyordu.
Bedenime yayılan uyarılmayla kocamı özlediğimi farkettim. Sabahtan akşama kadar insan kocasını özlermiydi ki?
Nefeslenmek için ayrıldı. "Karım özlemiş madem" derken kemerini açıyordu "Özlemini gidermke boynumun borcu." dedi baskın sesle. Sesinden resmen şehvet akıyordu. Bu ses tonu beni daha da yükseltti.
Beklemeden yine öpmeye başladı. Hem sert, hem de sabırsızcaydı hareketleri. İşime gelirdi. Birbirimizden kopmadan gömleğini çıkarmak için tek tek düymelerini açtım. İki yakasından tutarak arkaya doğru sıyırdım. Sabırsız gibi hızlı şekilde gömleğinden kurtuldu. Avuçlarımı ateş gibi yanan vücuduna yasladım. Ne zaman sevişmeye başlasak teni böyle alev alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN GÜZELLİĞİ
Ficção HistóricaZaman dilimi çok eski bir zaman değil ama çok gelişmiş bir zaman da değildir. 18+ İçerir. Ona göre okuyun. Cihan ve Sevda'nın sevgi hikayesini anlatacaktır. İyi okumalar❤️ . . 'Ben Sevda. Köyde yaşayan, evlenmek çağına gelmiş, sevdasını en temiz...