Selam gençler❤️
🙈
Yatağımızın üstüne oturup, kocamı bekliyordum. Bana göğüsümden çıkacak kadar çarpan yüreğim ve sevincimden yumulmayan, sürekli gülen ağzım eşlik ediyordu. Çok heyecanlıydım, kesin saçmalardım adamın yanında.
Odamız büyüktü, gri ve beyaz renkleriyle döşenmişti. Güzeldi, annemin gönderdiği bazı çehizlik eşyalarımda koyulmuştu odama. Makyaj masam ve büyük gardirop da vardı. Yatağımızda büyüktü, bu önemli konuydu. Koltuk bile vardı. Beni sinirlendirince Cihanı orda yatırırdım. Düşündüğüm şeye kıkırdadım.
Derken adım seslerini duydum. Yavaş yavaş yaklaşıyordu, o yaklaştıkca gülüşüm soldu ve heyecanım arttı. Hızla kalktım yerimden, odada volta atıyordum resmen. Kapı açılcağı sırada hemen yatağın köşesine oturdum. Hemen gözlerimi kucağımda birleştirdiğim ellerime diktim.
Kapı açıldı ve yavaşca kapandı. Önce durdu, sonra yavaşca bana yaklaştı.
"Güzelim." dedi aşina olduğum o güzel ses tonuyla. Kalbim maratonda koşmuş gibi çarpmaya başladığında yavaşca gözlerimi kaldırdım.
Güzel tebessümüyle bana bakıyordu. Yerimden kalktım yavaşca, oda aramızdaki iki adımlık mesafeyi kapattı. Elleri yüzümü buldu. Önce kilitlenip gözlerimin en derinine baktı. Ah gözleri, gece gibiydi, parlıyordu. Sonra usulca alnımdan öptü. Çekilmeden ikinci kez yine öptü ama bu öpücüğü biraz uzun sürdü. Sonra biraz eğilerek hem dudaklarını, hemde burnunu tenime sürterek yanağıma düştü, yanağımıda öptü usulca "Güzel karım.." dedi, dudağımın kenarını öptü "Güzelim.." burnumu öptü "Karıcığım.." diyer yanağımı öptü "Canım taa içi.." dedi kısık sesle. Ben hareketleriyle mayışmıştım. Gözlerimi yummuş, her hareketini hiss etmek için sessizce onu dinliyordum.
Dudaklarıma doğru eğildi, aramızda 2 milim kala "İznin olursa, dudaklarını hissetmek isterim." dedi kısık sesle. Nefesini dudaklarımda hiss edince derin nefes aldım. Kalpten gitmeme son 3.
Beni incitmemek için izin istiyordu. İlk gecemizdi, ilk kez bu kadar yakınlaşıyorduk. Bunu bildiği için, korkutmamak istiyordu. O yüzden bu hareketi içimi ısıtmıştı.
Heyecandan patlasam da kafamı olumlu anlamda salladım. Bunu bekliyormuş gibi hızla iki eliyle beni belimden yakalayıp göğüsüne yasladı. Üzerime eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
İlk kez dudaktan öpücük alıyordum ve öpen kocamdı. İlk kez olmanın heyecanıyla bedenimdeki tüm kanım yüzüme toplandı. Ayaklarımın beni taşımayacağını anlayınca tutunmak için kollarımı boynuna doladım. Bunu bekliyormuş gibi daha sıkı sarıldı bana.
İlk sadece öpmüştü. Geri çekildi, ama bu az gelmiş olacak ki, daha sert öpmeye başladı. Alt dudağımı öptü sonrada emdi. Benim beceriksizce onu öpmeyim onu durdurmadı. Üst dudağımı da öpmeye başlayınca ben de onun gibi yapmaya çalıştım. Ama pek beceremiyordum. Nefesim kesilene kadar öptü, en son dudağımı ısırınca küçük bir inleme kaçtı dudaklarımdan. Benden ayrılınca alnını alnıma yasladı. Nefessiz kaldığımız için, nefes alırken göğüslerimiz bir birine çarpıyordu.
"Sevda'mmm" dedi sakin ama en güzel ses tonuyla. Sağ elini kaldırıp işaret ve orta parmağının tersiyle yanağımı yavaşca okşamya başladı.
"Bir bilsen ne kadar güzel olduğunu..." diye devam etti. Yüzüme öyle bir bakışla bakıyordu ki, içi gider gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN GÜZELLİĞİ
Ficción históricaZaman dilimi çok eski bir zaman değil ama çok gelişmiş bir zaman da değildir. 18+ İçerir. Ona göre okuyun. Cihan ve Sevda'nın sevgi hikayesini anlatacaktır. İyi okumalar❤️ . . 'Ben Sevda. Köyde yaşayan, evlenmek çağına gelmiş, sevdasını en temiz...