15."VUSLAT"

3.8K 79 2
                                    

Merhaba arkadaşlaaarrrrrr❤️
Destek olmayı unutmayalım lütfen🧚
.
.
.
Bu bölüm isminden belli zaten yetişkin içerikli konu olacak. Lütfen ona göre okuyun.💛
.
.
"Sena Şener - Teni Tenime" şarkısını aça bilirsiniz. Zira ben onu dinleyerek yazdım bu bölümü.
.
.

🧚

"Canım karım. Çok yoruldun mu?" diye sordu sakin ses tonuyla.

"Biraz yorulduk tabi. Sabaha dinleniriz geçer." dedim. Yüzümü boynuna gömdüğüm için sesim boğuk çıkıyordu.

"Sana karım diye hitap etmek ne kadar hoş anlatamam. Ömrümün sonuna kadar, son nefesime kadar sana böyle seslenmek istiyorum. Ancak böyle benim olduğuna inanırım. Kollarım da olsan bile hala rüyada gibiyim." dedi ve saçlarımı koklayarak bir öpücük bıraktı.

Bende karşılık vermek istiyerek narince boynundan öptüm. Öpmemle bedeni kasıldı, derince nefes aldı.

"Yavrum konuşmaya hazırlanıyorum ama hiç yardımcı olmuyorsun." diye sitem etti.

Ne dediğini anlayınca kıkırdadım ve bu sefer sert olacak şekilde öptüm. Sanırım durumunu zorluyordum. Ama ne yapayım? kocamdı sonuçta.

"Bak sen şu karıma, söz de dinlemezmiş. Cezalandırayım da gör." dedi sinsilikle ve demesiyle birlikte hiç zorlanmadan belimden tutarak beni altına aldı. Ben daha ne dediğini anlamzken dirseğini kafamın yanından yatağa bastırmış, diğer eliyle de sıkıca belimden tutuyordu.

Beni heyecan basınca ne yapacağımı bilemedim. Yüzüne baktım. Tutunmak için avuç içlerimi göğüsüne yasladım.

"Kocam bana ne ceza verecekmiş?" dememle dudaklarıma yaklaşması bir oldu. Nefesini dudaklarım da hiss edince yutkunamadım bile. Kalbim deli dehşet atarken, avcumun altındaki kalbide benimkinden geri kalmıyordu.

Dudaklarıma bakıp "Şimdi güzel karım, artık vuslata ermemiz için bana izin vermen gerekiyor. İzin ver ki, seni cezalandırmak yerine mutlu edeyim. Hatta öyle bir mutluluk ki, sabah yaşayacağın yorgunluk bile seni mutlu etsin." dedi fısıltıyı andıracak sesiyle.

Benden onay bekliyordu. Konuşmayınca gözlerime baktı. Mum ışığında bile kararan gözlerini göre biliyordum. Gözleri zaten gece gibi siyahtı, hayır hayır göz rengi koyu kahveydi ama siyaha benziyordu. Göz renklerimiz aynıydı.

Duygu yoğunluğuyla şimdi daha da kararmıştı. Kocamın beni istemesi ve arzulaması güzel bir şeydi. Cinsel ilişkinin nasıl birşey olduğunu bilmediğim halde kocamı her zerresiyle hiss etmek istiyordum. Yaşamak ve deneyimlemek istiyordum, heyecandan patlayacak olsam bile.

Kafamı olumlu anlamda sallayınca gülümsedi. Ona karşılık vermem, onu istemem, ona güvenmem mutlu etmişti. Zaten yakındık, biraz daha yaklaşarak dudaklarını yavaşca dudaklarıma bastırdı.

Fazla geri çekilmeden "Yavrum ben de en az senin kadar acemiyim ama benim gibi yapmaya çalış. Yaşayarak yavaş yavaş öyreneceğiz." dedi ve tekrardan öptü.

İlk sadece öpüyordu, alışmam ve öyrenmem için. Ben biraz daha alışınca öpüşü tutkulu hale geldi. Alt dudağımı, dudaklarının arasına aldı ve emdi. Aynısını üst dudağıma da yapınca, tekrarlamaya çalıştım. Ama acemiliğimden yetişemiyordum.

Ben yalnışlıkla alt dudağını ısırınca, erkeksi ses tonuyla dudaklarıma doğru inledi. Biraz bekledi ve birden bacaklarımı açarak 2 bacağımın arasına girdi. Sol elini boynumun altından geçirdi ve beni sertçe öpmeye başladı. Sanırım yalnışlıkla da olsa damarına basmıştım. Beni hem öpüyor hemde açıkta kalan eliyle bedenimi keşfe çıkmış gibi karnımda, belimde ve kalçamda gezdiriyordu.

SEVDANIN GÜZELLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin