Selam canlarım, destek olmayı unutmayalım lütfen❤️
✨
Sabahı zor ederim heyecandan demiştim değil mi? 3-4 saat anca uyudum desem yalan olmaz. Ne, nasıl olacak derken uykumu kaçırmıştım.
Sabahın köründe ben yine hayallere dalarken, ablam kapımı kıracak gibi tekmeleyip içeri girince "SALAKMISIN ABLA ÖDÜMÜ KOPARDIN" diye bağırarak yataktan zıpladım.
Ablam bana göz devirerek "kızım bu gün seni istemeye gelecekler. Sen hala uyuyorsun" dedi ve "kalk kız onca iş var, sonra seni hazırlamamız gerekiyor hayde haydee" diyerek beni yataktan çekiştirerek çıkardı.
"Abla tamam kalktım işte sen çık ben de geliyorum şimdi" diyerek arkasından ittirerek çıkardım onu odamdan.
İstemeye geleceklerdi. Beni hem de. Heyecan basıyordu yavaş yavaş. Ayak parmak uçlarımdan bile hissediyordum bunu.
Zıplaya zıplaya lavaboya gittim, günlük işlerimi halledip odama döndüm. Zaten temizlik, iş güç derken üstüm batacaktı. O yüzden günlük elbiselerimden birini giyindim, saçlarımı ördüm, yazmamı da bağladıktan sonra çıktım odadan.
°°°
Annem mutfağa girip "Asiye, hadi kızım sofra kuralım da azacık bir şeyler yiyelim. Yorulduk o kadar. Akşama da bir şey kalmadı, onlar gelinceye kadar biraz dinlenelim." dedi.
İyi olurdu, çünkü annem o tatlıymış, bu yemekmiş, şu temizlikmiş derken pestilimizi çıkarmıştı. Biraz dinlensek kendimize gelirdik.
Ablam "tamam anne Sevda'yla hallederiz şimdi iki lokma bir şey yeriz" dedi. Tabi ablam beni işe katmasaydı olmazdı. İlla çalıştıracaktı beni. Evin küçüğü olunca böyle oluyordu.
°°°
Sofrayı kaldırtıktan sonra annemler beni hazırlanmam için odama göndermişlerdi. Ben odama gelmeden önce Türkanı çağırmıştım, yanımda olsun, heyecanımı giderirdi azacıktan olsa da. Şimdi Türkanla odama gelmiş, annemin önceden şehire giderken aldığı elbiseyi giyiniyordum. Toz pembe renginde, balon kollu, ayak bileklerime kadar gelen, belinde kemeri olan ve kumaşın üstünden aynı reng tülü olan özel günlerde giyinelecek elbiseyi giyinmiştim. Saçlarımı yıkamıştım bu yüzden, güzelce kıvırcık haline dönmüştü. Yinede arkadan çok sıkı olmadan ördüm. Elbisemle aynı renk yazmamı da bağlarken önümden iki tutam saçımı çıkardım.
Makyaj masamın yanına gidip önünde oturdum. Gözlerime sürmemi çektim. Yüzüme sürmek için annemden öğrendiyim ve kendi yaptığım kremimi sürdüm. Yasemin kokulu parfümümü de sıktım ve kalktım oturduğum yerden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN GÜZELLİĞİ
Historical FictionZaman dilimi çok eski bir zaman değil ama çok gelişmiş bir zaman da değildir. 18+ İçerir. Ona göre okuyun. Cihan ve Sevda'nın sevgi hikayesini anlatacaktır. İyi okumalar❤️ . . 'Ben Sevda. Köyde yaşayan, evlenmek çağına gelmiş, sevdasını en temiz...