Okunma sayısı oy sayısından kat kat çok oluyor. Lütfen bölümlere oy verebilirmisiniz? GT yapıyorum. Oy verenlere ve takip edenlerede mutlaka sayfalarına bakar yazdığı kitaplarına göz atarım. Kitabın okunma sayısının bu kadar bile olacağını tahmin etmemiştim, madem tutmuş bende emek vererk yazıyorum. Lütfen okuduktan sonra oy verelim benimde hevesim bitmemiş olur. Şimdiden çokca teşekkür ederim.❤️🍓
✨
Şarkı: Gülşen - Delikanlım.
✨
-Cihandan.
Ben bu güne kadar yaşadığım hayatın boşa olduğunu düşünürdüm. Çünkü köyümden ve ailemden uzakta şehirde yaşıyordum. Çalışıyordum, iş yerime gider akşama kadar çalışır sonrada uyumak için eve dönerdim. Artık o kadar sıkılmıştım ki iş yerime bile gitmek istemiyordum. Ne zaman annemlerle konuşsam hep evlenmek yaşımın gelmiş hatta geçtiğini söylerdi. Ne alakası vardı? Daha 26 yaşındaydım. Sanki 50 yaşındaymışım da evde kalmışım gibi, Allah Allah.
Neyse ne işte. Aslında askerlikden dönmemek fikrindeydim ama annemi kıramadım döndüm, ama 1 hafta bile kalmadan şehire gittim. O gittiğim bir de ne zaman döndüğümü unutmuştum. En son babamlar o kadar ısrar etti ki, geldim.
İyi ki, de geldim.
Gelişimin üçüncü günüydü. Sabah erkenden uyanıp teyzemin oğlunu yani Bekiri ve çocukluk arkadaşım Barışı yanıma alıp tarlaya gitmiştik. Yaz sıcaklarında pek çalışmak mümkün olmadığı için akşam olmamış eve dönelim, soluklanmak için de çeşmenin yanında duralım dedik.
Neredeyse çeşmeye varmıştık aramızda sohbet ediyorduk ama benim gözüm çeşmenin başındaki güzele takılınca hayattan soyutlanmış gibi oldum. İlk kez gördüm o afeti ve aklımdan kolay kolay çıkacağını hiç sanmıyordum. Yaklaştık, biz yaklaştıkca bakışlarımız kesişti.
Sevda'mı ilk kez çeşmenin başında gördüm. Dilimle anlatamayacağım bir andı o an. Çünkü ilk orada kalbime bir ilmek attı, her geçen gün, onu gördüğüm her gün bir ilmek daha attı. İlk kez bir kadına bu denli çekildiğimi hissettim. Kalbimin diğer yarısı ondaymış sanki. Bu nasıl bir şeydi böyle, geç anladım.
O, sevdanın özüydü. Sevda'ydı, benim Sevda'm.
Eğer onu gerçekten sevmeseydim, karımı ikinci görüşümden sonra anneme kendi rızamla evlenmek istediğimi söylemezdim. Annem o kadar sevinmişti ki, kim olduğunu sorup 'hemen istemeye gidelim' dedi.
Hayatımda verdiğim en düzgün kararlardan biri şuan kollarımda uyuyan kadınla evlenmekti.
Güzel gözlüm, utangaçtı, hem de çok. İlk zamanlar gözlerimin içine bile bakamazdı. Zaten küçücüktü, hep kirpiklerinin altından bana bakardı. Çok düşündüm ilk zamanlar ya sevdiği varsa diye, ya nişanlıysa, ya benden önce davrandılarsa diye içim içimi kemirdi. Ama hayır, bu kadın nasibim oldu.
Yine sevgi patlaması yaşayarak kollarımdaki kadının saçlarının tepesinden üst üste, hafifce öpücüküler kondurdum. Dün gece film izliyorduk ama güzel karım filmin ortasında uyuyunca ben de televizyonu kapatıp tekrar ona sarılarak uyudum. Geç yattığımız için sabah erken uyanamadık. Ama planımızda erkenden yola çıkıp eve dönmek vardı.
Ama olsun, bu gecede burda kalıp yarın giderdik. Karım hala uyuyordu ama ben biraz erkenden kalktığım için uyuyamadım. Yaşadıklarımı düşündüm, dün akşama kadar her şeyi teker teker. Ve defalarca kez karıma tekrardan aşık oldum. Sayısız öpücük kondurdum saçlarına, yanağına. Saçlarını sevdim, kokladım ve yeniden öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN GÜZELLİĞİ
Ficción históricaZaman dilimi çok eski bir zaman değil ama çok gelişmiş bir zaman da değildir. 18+ İçerir. Ona göre okuyun. Cihan ve Sevda'nın sevgi hikayesini anlatacaktır. İyi okumalar❤️ . . 'Ben Sevda. Köyde yaşayan, evlenmek çağına gelmiş, sevdasını en temiz...