a little foreplay

459 67 47
                                    

!smut degil ama minik bir cinsel icerik var.
!ben yine uyari koycam istemeyen gecer
askitomlar
sey bi de yorum yaparsaniz ehe
mmmuuuah
~

Boş bulduğum bir sıraya oturup kitaplarımı çıkardım ve profesörün gelmesini bekledim.

Beklerken düşündüğüm tek bir şey vardı.

Bundan sonra okula pijamayla gelecektim.
________

Ders hiç bitmek istemiyormuş kadar uzun sürdüğünde bıkmış bir şekilde başımı sıraya yatırdım.

Sıkılmıştım çünkü adam beş saattir diğer öğrencilerle sohbet ediyordu. Ne olurdu ders bittiğinde bizi salsa ve istediği öğrencilerle sohbet etse?

Sonunda dayanamayıp sesli bir of çektiğimde profesör konuşmayı bırakıp bana baktı.

"Sıkıldıysan dışarı çık."

En nefret ettiğim olayı yaşıyordum tam şu an.

"Hayır sıkılmad--"

"Han Jisung, dışarı."

Dilimi yanağımda gezdirdim ve içimden sabır dileyerek çantamı aldım. Hızlıca dışarı çıktım ve tüm sinirimle Minho'nun odasına girdim.

Ama orada bir kız öğrencisiyle ciddi bir konu konuştuğunu görünce sakin kalmaya çalışıp gülümsedim.

"Özür dilerim devam edin."

Kapıyı kapatıp odasının önündeki koltuğa oturdum ve konuşmalarının bitmesini bekledim.

Yaklaşık 3 dakika sonra önce kız ardından Minho dışarı çıktı.

Kız yoluna giderken Minho yanıma geldi ve elimi tutup beni odasına soktu.

"Bebeğim? Erken geldin?"

Çantamı masasına fırlatıp koltuğa oturdum.

"Dersten atıldım."

Kaşlarını gerçekten şaşkınlıkla havaya kaldırdı.

"Nasıl? Sen?"

"Evet! O kadar sinir bozucu bir adam ki... Ben bu okulda sadece iki haftadır eğitim görüyorum, dersten attığı öğrencileri sayamadım bile. Diken üstünde giriyorum ya derse mal!"

Yanıma oturup başımı göğsüne yatırdı ve saçlarımı okşadı.

"Şşşt, sakin ol bakalım."

Kafamı kaldırdım ve yine sinirli bir şekilde konuşmaya devam ettim.

"Dersi bitirdi ama salmıyor kimseyi! Sohbet ediyor boş öğrencilerle. Ya bak...kimseye boş demek istemiyorum ama tek derdi dersi kaynatmak olan kişilere öyle diyesim geliyor! Sonra pişman oluyorum! Ne boktan bir döngü! Of! Oof!"

Yüzümü avuçladı.

"Bebeğim. Bana bak bakayım bir."

Gözlerine baktım ve içime anında dolan sakinlikle derin bir nefes aldım. Kollarımı sıkıca boynuna doladım ve mis kokusunu içime çektim.

"Çok sinirlendim Minho. Beni nasıl dersten atar?"

İnip kalkan göğsünden güldüğünü anlıyordum.

"Oy benim çalışkan, bölüm birincisi sevgilimi dersten mi atmışlar?~"

Birbirimizi anında sakinleştirebiliyor olmamıza bayılıyordum.

"Evet Minho. Döv onları."

Şakacıktan bir bebek gibi konuştuğumda güldü ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Ayrıldıktan sonra uzaklaşmadı ve burnunu burnuma sürterken konuştu.

chemistry, minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin