Právě máme hodinu angličtiny, která nám za chvíli končí. Učitel nám ještě povídá něco o zájezdu do NYC, ale zatím to je prý ještě ve hvězdách.
Zvoní a celá třída se balí a vydává směr šatny na tělocvik. Slyšel jsem, že tady mají holky tělocvik jen ojedinělě. Holky prý mají hodiny etikety, modelingu a hodiny společenských tanců. Zajímalo by mě s kým tancujou, jelikož kluci žádné hodiny společenských tanců nemají. Zato ale máme normální tance. Učíme se tam různé tance k-popových skupin a učitel nás má v plánu rozdělit do skupin, kde si budeme vymýšlet choreografie vlastní a dokonce k tomu máme i zpívat. To bude ještě sranda, jelikož umím jen tancovat. Můj zpěv je otřesný.
Došel jsem je skříňce kam jsem si uložil tašku s věcmi na cvičení a potom se hned vydal do šatny. V šatně už bylo docela dost kluků včetně mých kamarádů. Šel jsem se převléct co nejvíce do rohu, kde nikdo nebyl. Ne že bych se stiděl, ale mám rád své soukromí. V rychlosti jsem se převlékl do černých tepláků a černého trika.
Po doobléknutí a zavázání bot jsem odešel do tělocvičny, kde nám učitel řekl ať se individuálně rozcvičíme.
Jen co začala hodina a všichni byli rozcvičení nám dal učitel za úkol oběhnout pět koleček. Nějací kluci začali protestovat, že je to moc, ale učitel nepolevil
...
"Tak kluci, rozhodl jsem se, že vás rozdělíme do skupin, ve kterých budete tancovat, skládat si písničky a tvořit chorea. Takže první skupinka jsou Niki, Jay, Jake, Jungwon, Sunoo, Sunghoon a Heeseung. Další jsou Jisung, Felix, Hyunjin, Changbin, Seungmin, Bangchan, Jeongin a Minho. "
Takhle vyjmenovával ještě několik skupin a já zatím došel k mé skupince. Měli jsme za úkol vymyslet jméno naší skupiny a leadra a pak to nahlásit učiteli.
Dohadovali jsme se tam cca 15 minut, když v tom Jisunga napadl skvělí název.
"Co takhle Stray Kids. To nezní špatně ne?"
Když všeci odsouhlasili, tak nám zbývalo vybrat pouze leadra. Nakonec jsme se shodli na Chanovi, který to pak šel nahlásit."Tak a teď vám přečtu skupiny, které tady vznikli. Jsou to Enhypen, Seventeen, BTS, NCT, TxT, NCT Dream, NCT 127, Stray Kids, Treasure, EXO, Ateez."
Po vyjmenování skupin jsme měli začít si vymýšlet nějaké chorea, což bylo pro naši skupinu úplná hračka, jelikož já, Felix a Hyun se tancováním zabýváme nějaký ten pátek. Takže jsme měli do konce hodin vymýšlenou první choreografii. Zatímco my vymýšleli choreografii, tak ostatní se pokoušeli napsat nějaké písničky.
....
Po tělocviku jsme se šli převléct a počkali na své před školou, protože jsme se domluvili na tom, že půjdeme ke mě a budeme spolu trávit nějaký tam čas, aby jsme zjistili co komu jde a celkově, aby jsme se poznali.
"Tak jo, asi by bylo nejlepší, aby jsme řekli jak se jmenujeme a něco o sobě. Takže pokud není nikdo proti tak já bych začal.
Moje jméno je Bang Christopher Chan, zkráceně Bangchan. Mám rád hudbu a vše spjaté s hudbou. Patřím mezi vlkodlaki a jsem Alfa." představil se Chan." Já jsem Seo Changbin a rád rapuju. Mám rád svůj klid a černou barvu. V nadpřirozenu jsem Ghoul. "
" Já jsem Yang Jeongin a mám rád cartoons, veselé barvy a přírodu. V nadpřirozenu jsem víla, což znamená, že dokážu léčit pomocí rostlin a dokážu mluvit se zvířaty. "
" Já jsem Hwang Hyunjin a rád tancuji, malují a zpívám. Zajímám se o módu a drby. Takže kdyby jste potřebovali něco zjistit, tak neváhejte přijít a zeptat se. Jsem siréna, takže se pod vodou dokážu přeměnit na mořskou panu (mořského pána). "
" Já jsem Lee Felix a chodím tancovat s Hyunem a Minhem. Rád si občas rapuju a pocházím z Austrálie. Patřím mezi anděli. Mám jeden velký sen, který mi někdo nechce splnit. " řekl Felix a podíval se přímo na mě. Moc dobře vím co by chtěl, ale kdybych mu to umožnil, tak by toho akorát litoval.
"Já jsem Kim Seungmin a mám rád zpěv. Moje nejoblíbenější zvíře je pes a jako Changbin mám rád svůj klid. V nadpřirozenu jsem Elf, takže se dokážu vymotat z jakéhokoliv lesa a to samé platí i o horách. Také umím mluvit s některými zvířaty a cítím, jak se cítí nějaké rostliny a stromy. "
" Já jsem Han Jisung. Rád rapuju, zpívám, tancuji a píšu texty k písničkám. Koukám na anime a kdramata. Nemám rád horory a strašidelné věci. Jsem čaroděj, kouzelník, mág říkejte si jak chcete. Moje matka byla upír a otec čaroděj, takže jsem z části, ale opravdu malé části upír. Asi tak z pěti procent. Ostatní je čaroděj. "
Všichni se už představili a zbýval jsem pouze já. Nevěděl jsem co o sobě mám říct a jakmile Jisung řekl, že je z části upír, tak mi vypadlo i to málo co jsem si stihl nějak vymyslet.
Všichni se na mě podívali a čekali co tě mě vypadne, takže jsem zapojil všechny mozkové buňky co mám a pokusil si vzpomenout, co jsem chtěl říct."Takže, já jsem Lee Minho a rád tančím. Ve volném čase vařím, protože mě to uklidňuje a také boxuji. To proti stresu. Vlastním tři kočky Soonie, Doongi a Dori. Rád fotím a koukám na filmy. Jsem upír." představil jsem se.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Doufám že se další kapitola bude líbit. Chtěla bych poděkovat všem kteří si mou knihu čtou a hlasujou pro ni. Dělá mi to velkou radost a vždy když píšu, tak se to pokouším vydat co nejdříve, aby jste si to mohli přečíst. Doufám že vás to baví číst jako mě psát.
Komenty i vote potěší.Luv you all💜
ČTEŠ
Můj život upíra (minsung)
Fanfiction"Žáci máme nového spolužáka, prosím představ se nám." řekla učitelka. "Jsem Lee Minho a nemám rád když na mě někdo mluví." řekl jsem a poté si šel sednout na své nové místo v zadu u okna. Když jsem procházel, tak si všichni něco šuškali. Že by mě ta...